اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103166120118948

دکتر سید محمد کاظم زاده، قائم مقام مدیر عامل شرکت پویندگان پزشکی پردیس:

بازار تجهیزات پزشکی حدود دو میلیارد دلار در داخل کشور گردش مالی داشته است

کد: 140103166120118948

https://bit.ly/3GQ8aVI

، (اخبار رسمی): دکتر سید محمد کاظم زاده، قائم مقام یکی از شرکت های مطرح حوزه ارتوپدی حاضر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث که برای اولین بار موفق به اخد گواهینامه Free Sale اتحادیه اروپا شده است، وضعیت بازار تجهیزات ارتوپدی ایران را شرح داد.

بازار تجهیزات پزشکی حدود دو میلیارد دلار در داخل کشور گردش مالی داشته است
بازار تجهیزات پزشکی حدود دو میلیارد دلار در داخل کشور گردش مالی داشته است

شرکت‌های تولیدکننده ارتوپدی، نیازهای داخل کشور را از این حیث تامین می‌کنند.

دکتر سید محمد کاظم زاده، قائم مقام مدیرعامل شرکت پویندگان پزشکی پردیس گفت: «خوشبختانه با فعالیتی نزدیک به ۱۳ سال و بهره گیری از کادری مجرب و جوانان تحصیل کرده موفق شدیم به عنوان اولین شرکت ایرانی تولیدکننده تجهیزات ارتوپدی، مجوز  CE  اتحادیه اروپا را دریافت کنیم و اکنون ۲۰ کشور دنیا، مقصد صادراتی محصولات ما باشند.»

کاظم زاده با بیان اینکه تنها شرکت ایرانی در حوزه ارتوپدی هستند که که موفق به اخذ گواهینامه Free Saleاتحادیه اروپا برای اولین بار شده است است، خاطر نشان کرد: «خوشبختانه این توانمندی در شرکت پویندگان پزشکی پردیس ایجاد شده است که کیفیت محصولاتش را در اروپا به اثبات رسانده و فروش آزاد نیز داشته باشد. تا به امروز علاوه بر تامین نیازهای کشور در داخل کشور و ۱۵ مجموعه تولیدی دیگر که در این حوزه فعال هستند این ظرفیت‌ها را ایجاد کردیم تا به کشورهای دیگر صادرات داشته باشیم.»

وی در بحث تامین نیازهای کشور گفت:« واردات حوزه ایمپلنت ‎های ارتوپدی ما در سال ۸۸، حدود ۱۰۰ میلیون دلار در بخش تروما بوده است، ولی خوشبختانه اکنون واردات کشور ما به کمتر از ۵۰۰ هزار دلار رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت‌های تولیدکننده ارتوپدی، نیازهای داخل کشور را از این حیث تامین می‌کنند.»

این تولیدکننده فعال حوزه ارتوپدی با بیان اینکه رشدی که صنعت تجهیزات پزشکی در ۱۰ سال گذشته داشته؛ به طور متوسط به ۸ درصد رسیده است، تصریح کرد: «این موضوع به دلیل آن است که سن جوامع بشری در کل دنیا و نیازهای مردم به خدمات پزشکی روز به روز در حال افزایش است. از طرف دیگر افزایش شرکت‌های بیمه را بخصوص در داخل کشورمان نمی‌توان نادیده گرفت.»

وی در پایان افزود: «این بازار، توانایی‌های بالقوه فراوانی دارد؛ برای نمونه سطح بالای فناوری، محدود بودن، فاصله ما با شرکت‌های مطرح دنیا و.. همگی باعث می‌شود که پیش بینی ما از بازار تجهیزات ارتوپدی خوب باشد. بازار تجهیزات ارتوپدی حدود دو میلیارد دلار در داخل کشور گردش مالی داشته است که به راحتی شرکت‌های تولید کننده ایرانی می‌توانند سهمی بالای ۷۰ درصد از این بازار داشته باشند.»

بازار تجهیزات پزشکی حدود دو میلیارد دلار در داخل کشور گردش مالی داشته است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]