اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103166120318951

مهندس وحید فریدصالح، رئیس هیئت مدیره شرکت مدیا کاوش:

در صنعت تجهیزات پزشکی، مقادیر زیادی از نیازهای کشور را با سختی برطرف کردیم

کد: 140103166120318951

https://bit.ly/3zg7ven

، (اخبار رسمی): دستگاه پمپ سرنگ، دستگاه پمپ سرم، دستگاه نبولایزر اولتراسونیک از جمله محصولات قابل عرضه شرکت مدیا کاوش در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ بود.

در صنعت تجهیزات پزشکی، مقادیر زیادی از نیازهای کشور را با سختی برطرف کردیم.
در صنعت تجهیزات پزشکی، مقادیر زیادی از نیازهای کشور را با سختی برطرف کردیم

مهندس وحید فریدصالح، رئیس هیئت مدیره گفت: «ما با سابقه ۱۴ سال فعالیت، اخیرا وارد حوزه تجهیزات دندان پزشکی هم شده‌ایم. سه محصول مورد نیاز مراکز درمانی در بخشهای اتاق عمل،  سی‌سیو و آی سی‌یو را تولید می‌کنیم که  پمپ‌های سرنگ، پمپ‌های سرم  و نبولایزر اولتراسونیک نام دارند. محصولات ما به صورت مستقل تولید و به فروش می‌رسد. »

فریدصالح با بیان اینکه سی درصد سهم بازار تجهیزات پزشکی کشور را دارا هستند، افزود: «عملا بیش از ۹۰ درصد نیازهای بازار تجهیزات پزشکی به سمت  تولید داخلی سوق پیدا کرده است. حمایت‌های وزارت بهداشت کمک بسیاری به ما برای گسترش  بازار در این حوزه می‌کند.»

وی برای اجرای اهداف کاری خود موانعی را عنوان کرد: «سیستم‌های بانکی اصولا تناسبی با ماهیت صنعت ما ندارد. همچنین تداخل و سردرگمی قوانین موجود در صنعت تجهیزات پزشکی و اقداماتی که در این صنعت توسط وزارت بهداشت صورت میگیرد، همچنین ندادن اعتبارات لازم مجوزهای به موقع در امر تولید، هماهنگ نبودن دستگاه‌های دولتی مانند بانک‌ها، وزارت صمت و .. همگی موجب یک سری سردرگمی برای فعالان حوزه صنعت شده است که امکان خدمات لازم برای توسعه کار را در اختیار ما قرار نمی‌دهد.»

وی افزود: «تحریم‌ها و موانعی در مسیر واردات یک سری قطعات خاص که مورد نیاز صنعت است نیز از مشکلات اختصاصی این حوزه به شمار می‌رود. ما با تلاش توانستیم مقادیر زیادی از نیازهای کشور را با سختی برطرف کنیم.»

 شایان ذکر است که بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»، ۳-۶ خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران با رویکرد توانمند سازی صنعت درمان بعد از دوران کرونا برگزار شد.

در صنعت تجهیزات پزشکی، مقادیر زیادی از نیازهای کشور را با سختی برطرف کردیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]