اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103176121818866

سیستم مدیریت محتوای محتوا (CMS) چیست؟

کد: 140103176121818866

https://bit.ly/3GUL3JH

، (اخبار رسمی): در حالی که بسیاری از مقالاتی که نوشته‌ایم تقریباً روش‌های بالقوه عیب‌یابی CMS هستند، تصمیم گرفتیم به سؤال قدیمی‌تر پاسخ دهیم: سیستم مدیریت محتوای محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوای محتوا (CSM) برای موفقیت اکثریت قریب به اتفاق سایت‌های اینترنتی و اینترانت‌ها ضروری است. با این وجود، بسیاری از سازمان ها و شرکت ها با این دانش آشنایی کافی ندارند.

در حالی که بسیاری از مقالاتی که نوشته‌ایم تقریباً روش‌های بالقوه عیب‌یابی CMS هستند، تصمیم گرفتیم به سؤال قدیمی‌تر پاسخ دهیم: سیستم مدیریت محتوای محتوا چیست؟

در این مقاله، ما بر ایده گسترده سیستم مدیریت محتوا تمرکز می‌کنیم و در پایان، معمول‌ترین مسائل سازمان‌ها و چند تصور غلط را در مورد این تکنیک روشن می‌کنیم.


سیستم مدیریت مواد محتوا:
به طور خلاصه، Content Material Administration System (CMS) سیستمی است که برای مدیریت محتوای محتوای وب سایت استفاده می شود. معمولاً یک CMS از دو بخش تشکیل شده است: یک ابزار مدیریت محتوای محتوا (CMS) و یک ابزار تأمین محتوا (CAD).

جنبه CMA به شما امکان می دهد بدون نیاز به تجربه خاص و خدمات فنی در رشته طراحی اینترنتی، مطالب محتوا را ایجاد کنید، تغییراتی ایجاد کنید و بخشی انتخاب شده از محتوای وب سایت را حذف کنید. به همین دلیل، ممکن است بیان شود که استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای محتوا برای ایجاد یک وب سایت آسان، نیازی به آشنایی با زبان های برنامه نویسی ندارد و حتی نیازی به آشنایی با HTML (زبان نشانه گذاری محتوای فوق متنی) ندارد. جنبه CDA این اطلاعات را جمع آوری می کند و از آن برای جایگزینی وب سایت استفاده می کند.


شرح عملکرد CMS:
نحوه عملکرد سیستم مدیریت مواد محتوا را می توان به بخش های بعدی تقسیم کرد که می توان آنها را در زیر تعریف کرد:

نمودار cms

الف) مطالب محتوای وب سایت را ایجاد کنید

ب) مدیریت محتوای وب سایت

ج) انتشار مطالب محتوا

د) مطالب محتوا را در موقعیت یابی نشان دهید


الف) ایجاد محتوای محتوای وب سایت:
در سیستم مدیریت مواد محتوا، محیطی کاملاً ساده و هدفمند برای کار ساده با برنامه نرم افزار عبارت اعمال شده است. حقیقت این است که بدون نیاز به اطلاعات فنی یا اطلاعات تخصصی و حتی آشنایی با دستورالعمل های HTML، فقط باید عبارات مورد نیاز خود را وارد کنید.

سیستم مدیریت مواد محتوا علاوه بر این به شما امکان می دهد ساخت صفحات آنلاین را مدیریت کنید. به عنوان مثال، چه صفحاتی باید نمایش داده شوند یا چه صفحاتی باید پیوند داده شوند.

کشیدن و رها کردن مطالب محتوا معمولاً بدون ایجاد اختلال در ساخت آنها امکان پذیر است.

علاوه بر این، اکثر CMS ها در این زمان به طراحی محیطی مبتنی بر وب کمک می کنند و به شما کمک می کنند تا محتوای محتوای موقعیت یابی را از راه دور مدیریت کنید.

حقیقت این است که یکی از گزینه‌هایی که باعث محبوبیت CMS شده است، محیط نوشتن و مکانیسم آسان برای ورود به محتوای محتوای وب‌سایت و نگهداری آسان وب‌سایت است.


ب) مدیریت محتوای وب سایت:
صفحات مختلف و مطالب مرتبط با محتوایی که ممکن است وارد شوند در هسته CMS ذخیره می شوند. حقیقت این است که تمام محتوای محتوا و تنظیمات مربوط به هر صفحه وب در آنجا ذخیره می شود.

ذخیره تمام اطلاعات در یک هسته مرکزی گزینه های هدفمند بعدی را ایجاد می کند:

  • ظرفیت ردیابی تغییرات استفاده شده در تمام صفحات توسط کارکنان و تاریخ جدیدترین تغییرات
  • ظرفیت محدود کردن ورود مشتریان به صفحات خاص
  • ادغام با دارایی های اطلاعاتی موجود و روش های IT

هنگامی که یک صفحه وب ایجاد می شود، صفحه وب به طور معمول به بخش مدیریت ارسال می شود و مدیر باید آن را تأیید کند. سپس برای ارزیابی باقیمانده به گروه ارزیابی فرستاده می شود و در نهایت پس از ارزیابی و اصلاح باقیمانده در موقعیت یابی نشان داده می شود. CMS با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای محتوا، مراحل فوق را به طور معمول مدیریت می کند و عناصر مختلف را برای افراد مرتبط ارسال می کند. حقیقت این است که با انجام این کار، پتانسیل مدیریت موقعیت‌یابی توسط افراد اضافی به خوبی فراهم می‌شود، و به همین دلیل، نظارت محتاطانه بر استاندارد، دقت و ثبات داده‌ها قابل دستیابی است.


ج) مطالب محتوا را در موقعیت یابی منتشر کنید:
به محض اینکه محتوای محتوا آماده و نهایی شد، می‌توانید تعیین کنید که محتوای محتوا چه زمانی می‌تواند در موقعیت‌یابی نمایش داده شود. سیستم مدیریت محتوای محتوا حاوی موتورهای انتشار بسیار مؤثری است که به شما کمک می کند تا در هنگام انتشار مطالب محتوا در موقعیت یابی، لایه ها و ظاهر صفحات موقعیت یابی را مدیریت کنید. به دلیل تعداد طرح ها، CMS به شما این امکان را می دهد که ظاهر صفحات وب سایت را به سادگی مطابق با سبک خود ایجاد کرده و تغییر دهید. حقیقت این است که شما تعیین می کنید که کدام محتوای محتوا را می توان با کدام قسمت از موقعیت یابی نمایش داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش