اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103176122018962

سید محمدحسین طباطبایی، مدیر عامل شرکت «نفس یار طب»:

هر دستگاه اکسیژن ساز، یک تخت بیمارستانی در اتاق شماست

کد: 140103176122018962

https://bit.ly/394l8CW

، (اخبار رسمی): در دوران کرونا هر اکسیژن‌ساز خانگی حکم یک تخت بیمارستانی را داشت، ظرفیت محدود بیمارستان‌ها، فراوانی بیماران بخش‌های عفونی، خستگی کادر درمان و فاکتورهای دیگر ایجاب می کرد بیماران مبتلا به کوید 19 تا حد امکان به جای بیمارستان در منزل استراحت کنند. اما دستگاه اکسیژن ساز چالشی دشوار بود.

اکسیژن درمانی را به عنوان خدمت می‌بینیم
هر دستگاه اکسیژن ساز، یک تخت بیمارستانی در اتاق شماست

سید محمدحسین طباطبایی، مدیر عامل شرکت «نفس یار طب» در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث، با اشاره به اهمیت تکنولوژی ساخت دستگاه‌های اکسیژن ساز و به روز بودن کشور از نظر فناوری‌های جهانی و تلاش شرکت نفس یار طب در این زمینه، همچنین گفت: دوسالی بود که نمایشگاه ایران هلث را به دلیل پاندمی‌کرونا نداشتیم و این اتفاق، تجدید دیداری بود که با فعالان صنعت تجهیزات پزشکی و اکسیژن‌سازی خانگی بیشتر آشنا شویم و ضمن مبادله اطلاعات به روز و تعامل با دست اندرکاران صنعت درمان کشور جهان، بتوانیم تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را در شرکت نفس یار طب به مخاطبان خود و فعالان بازار و حوزه درمان عرضه کنیم. »

طباطبایی افزود: «در دوران پاندمی  کرونا هر اکسیژن ساز خانگی حکم یک تخت بیمارستانی را داشت و خوشحالیم که توانستیم در این زمینه کمک حال مراکز درمانی و بیماران باشیم. این مساله با توجه به محدودیت‌های نفس گیری که در کروناه در تمام ارکان شبکه درمان کشور ایجاد کرده بود بسیار اهمیت یافت، تا جایی که خیلی از بیماران می‌توانستند با داشتن یک دستگاه اکسیژن ساز به راحتی دوران استراحت، درمان و نقاهت خود را در منزل و در محیطی پاکیزه به انتها برسانند.»

وی خاطرنشان کرد: «با توجه به ۸ سالی در این عرصه فعال بودیم، به این نتیجه رسیدیم که در چشم اندازهای اصلی شرکت سود و بازار را به عنوان رهیافت اصلی تلقی کنیم و با توجه به موضوع مسئولیت مدنی شرکت‌ها که در خصوص شرکت نفس یار طب بیش از دیگران احساس می‌شود، تولید و عرضه دستگاه‌های روزآمد اکسیژن ساز و تجهیزات مروطه را نه به عنوان یک تجارت محض، بلکه به عنوان یک خدمت اجتماعی و عام المنفعه تلقی کنیم. البته این امر مستلزم آموزش بیماران و همراهان آنها در محیط خانه بود. البته طبیعی است که در محیط بیمارستان‌ها هم حداکثر تلاش ما این بود که بتوانیم با تمام ظرفیت به مقابله این بیماری رفته و اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری در بخش‌های عفونی بیماستان‌ها را تامین کرده و در عین حال بتوانیم سیستم پایش گاز‌های طبی را نیز به روز رسانی کنیم.»

شرکت دانش‌بنیان نفس‌یار طب از سال 1393 با همت جمعی از پژوهشگران حوزه‌ی پزشکی و مهندسی، تأسیس شد و در سال 1395 به عنوان نخستین تولیدکننده دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی در ایران، پس از گذراندن تمامی‌مراحل ارزیابی کیفی و با بررسی تمام استانداردهای روز دنیا محصول خود را برند سوشیا در مدل‌های 5 لیتری و 10 لیتری روانه بازار کرد.

نفس‌یار طب، طراحی و ساخت تجهیزات کمک‌تنفسی را به عنوان اولویت کاری خود قرار داده است و با اعلام نیاز پزشکان و پاسخ‌گویی توسط بهترین‌های مهندسی کشور، مسیر رشد را به سرعت سپری نمود.

با توجه به زمینه‌ی دانش‌بنیان این شرکت و با توجه به نیاز کشور، نفس‌یار طی در سال 1399 موفق به تولید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز آمبولانسی و اکسیژن‌ساز سانترال بیمارستانی شد و این تجهیزات را با رعایت استانداردهای روز دنیا به مجموعه‌های درمانی کشور عرضه کرد.

نفس‌یار طب در سال 1398 با شناسایی نیاز بیمارستانی و صنعت در حوزه‌ی پایش مستمر گازهای تنفسی، محصول دیگر خود با برند «سیناب» را به عنوان سامانه یکپارچه نظارت اکسیژن بیمارستانی به بیمارستان‌های کشور عرضه کرد تا به عنوان سامانه‌ای برخط برای پایش به لحظه وضعیت گازهای تنفسی به کاربران خدمت‌رسانی کند.

واحد تولیدی این شرکت در محیطی به مساحت 2500 متر مربع و زیرساخت تولید سالانه 25000 دستگاه واقع شده است. گروه دانش‌بنیان نفس‌یار طب بر آن است تا با حرکت روی لبه‌ی تکنولوژی بهترین خدمات و محصولات را منطبق بر استانداردهای روز دنیا به مخاطبان خود عرضه کند.

لازم به ذکر است که بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی برای ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای مدرن حوزه تجهیزات پزشکی از سوم تا ششم خرداد ماه امسال در محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه، علاوه بر حضور کشورهایی چون آلمان، انگلیس، ایتالیا، روسیه، عمان، افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، سنگاپور، مالزی و... شرکت‌های تولیدکننده داخلی در زمینه تجهیزات پزشکی نیز حضور حداکثری داشتند و شرکت نفس یار طب یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه بود. 

نفس‌یار طب تمامی استانداردهای کیفیت و تولید محصولات در سطح بین‌المللی را اخذ کرده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

  • ایزو 9001:2015
  • ایزو 13485:2016
  • ایزو 8359
  • استاندارد 60601-1:2012
  • استاندارد 60601-2:2014
  • گواهینامه سازمان تجهیزات پزشکی
  • تأییدیه معاونت علمی ریاست جمهوری

در این صفحه تصویر گواهینامه‌های نفس‌یار طب برای محصولات دستگاه اکسیژن ساز خانگی و آنالیزور اکسیژن را مشاهده می‌نمایید

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به سایت این شرکت به نشانی https://nafasyar.com/fa/home مراجعه کنند.

 

 

هر دستگاه اکسیژن ساز، یک تخت بیمارستانی در اتاق شماست

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

هر دستگاه اکسیژن ساز، یک تخت بیمارستانی در اتاق شماست

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]