اطلاعات تماس
  • 093020*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103176122318958

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مهارت های پولساز بازارکار توسط آکادمی اِسکوپ

کد: 140103176122318958

https://bit.ly/3GWH8fq

، (اخبار رسمی):  30 تیر 1401، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «آشنایی با مهارت های پولساز بازارکار» در پلتفرم ایوند برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع ساخت موشن گرافیک های تبلیغاتی از این فرصت بهره ببرند.

به گزارش اخبار رسمی از مسئول روابط عمومی آکادمی اِسکوپ، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: با رشد روز افزون تقاضای جذب نیروهای متخصص در سازمان ها و لزوم تربیت افراد توانمند آماده به همکاری، نیاز به برگزاری دوره های کوتاه مدت و کاربردی ویژه بازارکار بیش از پیش مشخص است.

علاوه بر این به جهت به روز رسانی اطلاعات و دانش کارکنان نهادها، برگزاری این قبیل سمینارها ضروری می نماید. دوره آشنایی با مهارت های پولساز بازارکار (موشن گرافیک) اولین سری از سلسله سمینارهای تک روزه با دیگر عناوین متنوع است. همچنین، در کارگاههای آکادمی اِسکوپ علاوه بر آموزش دانش های نوین، اطلاعات تجربی در انواع مدل های همکاری نیز مطرح و مورد بررسی قرار داده شده است. وی در ادامه گفت که آکادمی اِسکوپ با بهره گیری از مدرسین مجرب و تدوین سرفصل های کاربردی سعی در انتقال مهارت های تخصصی و پرتقاضا همچنین ناگفته های آن در فضای کار حرفه ای دارد.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: هزینه مناسب و مقرون به صرفه، پشتیبانی و مشاوره پیش، حین و بعد از برگزاری دوره همچنین شکل گیری نت وورکینگ قوی جهت کسب تجارب کاری و اعطای گواهی اتمام دوره و معرفی شرکت کنندگان برتر به شرکت ها از دیگر مزایای شرکت در دوره های آکادمی اِسکوپ است.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد تک جلسه‌ای آشنایی افراد علاقه مند، پرانرژی و خلاق به حوزه تولید محتوا و موشن گرافیک همچنین بیان برخی تکنیک‌های ساده این شاخه پردرآمد در بحث بازاریابی دیجیتال است.

گفتنی است این کارگاه آموزشی 30 تیر 1401 برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت https://evnd.co/6FcR9 مراجعه و یا با شماره .09222144170 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093020*****
[نمایش اطلاعات]