اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103186123718970

محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!

کد: 140103186123718970

https://bit.ly/3xcZuEs

، (اخبار رسمی): کیفیت محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایشی از آن جهت که روزانه با پوست و سلامتی انسان‌ها در تماس است، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. میل به زیبایی و زیبا دیده شدن در بین خانم‌ها از گذشته‌های دور تا به امروز وجود داشته است.

محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!
محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!
محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!
محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!
محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!
محصولاتی که حتما باید اصل بخرید!

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، محصولات آرایشی بهداشتی علاوه بر ایجاد تغییر در ظاهر چهره و زیبایی می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش روند پیری، کاهش چین و چروک و جلوگیری از ایجاد جوش لک و آکنه داشته باشد.

خانومی قصد دارد در این مطلب به موضوع مهم بپردازد که چرا و چه محصولات آرایشی بهداشتی بایستی اصل خریده شود و عواقب استفاده از محصولات تقلبی چیست؟

چرا اصل بخریم؟

از آنجا که محصولات آرایشی و مراقبتی بصورت مستقیم با پوست و در نهایت با سلامتی و زیبایی شما در تماس است، تشخیص محصول اصل از تقلبی و خرید لوازم آرایش اصل هنگام خرید حائز اهمیت است. محصولات آرایشی شامل انواع سایه چشم، رژلب، ریمل، خط چشم و ... بوده که بسیاری از افراد سودجو مانند دست‌فروشان مترو صرفاً به فکر منفعت خود هستند و محصولات تقلبی را با قیمت بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسانند و مصرف‌کنندگان پس از استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب دچار عوارض و مشکلات متعددی می‌شوند، زیرا هیچ‌گونه نظارتی بر تولید و نحوه ارائه آن‌ها نمی‌شود. برخی از مهم‌ترین عوارض استفاده از محصولات آرایشی فیک عبارتند از:

  •      عفونت چشم: استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب مرتبط با چشم مانند انواع ریمل، خط چشم و سایه چشم در مراحل اولیه استفاده موجب تحریک و التهاب چشم شده و در طولانی مدت می‌تواند موجب عفونت چشم شود.
  •      حساسیت پوستی: در ترکیبات لوازم آرایشی تقلبی مواد شیمیایی خطرناکی همچون سرب وجود دارد که باعث ایجاد و تشدید حساسیت‌های پوستی می‌شود.
  •      ایجاد لک و آکنه: شایع‌ترین عوارض استفاده از محصولات تقلبی همچون کرم پودر، پنکیک، رژ گونه و ... در ابتدا باعث التهاب و قرمزی پوست شده و در نهایت منجر به ایجاد لک و آکنه‌های پوستی می‌شود.
  •      پیری زودرس: ترکیبات موجود در محصولات آرایشی فیک موجب بسته شدن منافذ پوستی و در طولانی‌مدت افزایش چین و چروک پوست و پیری زودرس را به همراه خواهد داشت.
  • فروشگاه اینترنتی خانومی با ارائه بهترین برندهای لوازم آرایشی، عطر و ادکلن اصل، امکان خرید اینترنتی هر آنچه که مورد نیاز یک بانوی شیک پوش و خوش سلیقه ایرانی است را به همراه تضمین اصالت کالا، فراهم آورده است.

    عطر تقلبی نخرید!

    گول ارزانی را نخورید! در بسیاری از فروشگاه‌ها عطرهای تقلبی با قیمت بسیار کمتر به فروش می‌رسند که حتی بو و ماندگاری مشابه نمونه اصلی خود دارند اما در اثر استفاده زیاد می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری به سلامتی شما وارد کند. عطرهای تقلبی حاوی ترکیبات خطرناکی همچون آرسنیک، فتالات و الکل بیش از حد بوده که علاوه بر ایجاد مشکلات پوستی عوارض متعددی همچون انواع سرطان، نقص نوزاد هنگام تولد، آسم و سایر مشکلات تنفسی را در پی خواهد داشت.

    یک راه مطمئن برای خرید عطر اورجینال، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. یکی از فروشگاه معتبر و شناخته شده در زمینه فروش انواع لوازام آرایشی بهداشتی و مراقبتی،  فروشگاه اینترنتی خانومی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه خانومی در قسمت عطر و رایحه، عطر، ادکلن و اسپری دلخواه خود را با هر برند و رایحه‌ای که می‌پسندید انتخاب کرده و با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.

    خرید شامپو اصل

    در گذشته هدف از خرید شامپو صرفاً شستشوی موها و تمیز شدن آن‌ها بود و کسی به ترکیبات آن اهمیت چندانی نمی‌داد. اما امروزه موی سر، یکی از فاکتورهای اساسی در زیبایی انسان محسوب می‌شود و شامپو علاوه بر نقش شوینده، با هدف تقویت و مراقبت از موها نیز تهیه می‌شود. بنابراین با انتخاب آگاهانه شامپو علاوه بر هدف اولیه شستشو، سلامتی و زیبایی موی سر خود را تضمین کرده و از ریزش مو و شوره سرتان نیز جلوگیری می‌کنید.

    امروزه شامپوهای متنوعی بر اساس تقسیم‌بندی انواع موی خشک ، چرب ، فر، رنگ شده و ... در بازار تولید و عرضه می‌شوند که هر فرد با توجه به نوع مو و مشکلی که دارد مثل ریزش مو و یا شوره، بهترین شامپو را انتخاب کنید. هنگام خرید انواع شامپوهای خارجی و ایرانی ابتدا جنس و نوع موهایتان را در نظر بگیرید و سپس سعی کنید از برندهای شناخته شده و مشخص خرید کنید تا کمترین ریسک را برای سلامتی پوست و موی شما به دنبال داشته باشد. شما می‌توانید انواع شامپوهای خارجی و ایرانی، شامپو تقویت کننده مو، ضد شوره، ضد قارچ سر، ضد وز برای انواع موهای چرب، خشک و معمولی و یا موهای رنگ شده و آسیب دیده را از طریق فروشگاه لوازم آرایشی خانومی تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

    چرا اینترنتی بخریم؟

    امروزه بیش از هر زمان دیگری مردم به سمت خریدهای اینترنتی روی آورده‌اند و سهم زیادی از مایحتاج زندگی خود را از طریق سفارشات آنلاین تهیه می‌کنند. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از مزایای خرید لوازم آرایش بصورت اینترنتی آشنا کنیم.

  •      با خرید اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی در زمان رفت و آمد و هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
  •      در خرید حضوری به علت محدودیت زمانی و مکانی امکان نقد و بررسی تمامی محصولات وجود ندارد اما در خرید اینترنتی شما قادر خواهید بود طیف وسیعی از محصولات آرایشی از برندهای مختلف را بررسی کرده تا به بهترین انتخاب خود برسید.
  •      با انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر، خیالتان از بابت اصل بودن محصولات راحت است و می‌توانید ضمانت اصالت هریک از کالاهایی که می‌خرید را به همراه محصول دریافت کنید.
  •      در خرید آنلاین شما می‌توانید با بررسی نظرات سایر مصرف کنندگان درباره هر محصول با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.
  • سرزنده باش به خاطر خودت خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین شده و کلیه مالکیت حقوقی خانومی متعلق به شرکت تجارت خلاق هدف است.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی