اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103186125318977

مرکز مشاوره روانشناسی دکترسلام افتتاح شد

کد: 140103186125318977

https://bit.ly/3xp6rT5

، تهران , (اخبار رسمی): چندماه است که اولین مرکز مشاوره روانشناسی شبانه روزی در ایران فعال شده. این مرکز بصورت 24ساعته با سه شیوه مشاوره (حضوری، تلفنی و آنلاین) آماده خدمت‌رسانی به تمام مردم ایران و ایرانیان مقیم خارج کشور است. همچنین تیم این مرکز، تشکیل شده از بهترین روانشناسان است که همگی بیش از 10سال تجربه کاری دارند.

مرکز مشاوره روانشناسی دکترسلام افتتاح شد
مرکز مشاوره روانشناسی دکترسلام افتتاح شد

تقریبا همه ما در زندگی خود حداقل چندین بار احساس غم و اندوه یا سردرگمی در اتفاقات زندگی داشته ایم. یا روزهایی را تجربه کرده ایم که نیاز به راهنمایی و قضاوت نشدن بوده است. شاید هم بتوان گفت متاسفانه در دنیای امروزی هرکسی به نوعی درگیر مشکل شده است. از مشکلات خانوادگی  و روابط زناشویی گرفته تا مشکلاتی مثل افسردگی.

ما در این روزهای سخت برای شما خبرهای خوبی داریم. چندماه است که اولین مرکز مشاوره روانشناسی شبانه روزی در ایران فعال شده است. 

در این مرکز ابتدا با مشکل شما بصورت کلی آشنا میشوند و سپس روانشناس متخصص در حیطه درخواستی را برای شما انتخاب میکنند. همین امر این فرصت را به شما میدهد که با خیال آسوده از مفید بودن دریافت خدمات مشاوره (حضوری – تلفنی – آنلاین) اطمینان حاصل کنید. برخی از موضوعات انواع مشاوره در این کلینیک به شرح زیر است:

  1. مشاوره خانواده: مشاوره در این زمینه که بصورت مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره خانواده آنلاین و یا مشاوره خانواده حضوری انجام میشود، به هنگام دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف کارایی دارد. مشکلاتی از قبیل اختلاف خانوادگی، اعتیاد همسر، سردی در روابط، عدم سازگاری زوجین، طلاق عاطفی، طلاق و ...
  2. مشاوره قبل از ازدواج: دختر و پسر در دوران آشناسیی هرچقدر هم فکر کنند به شناخت کاملی رسیده اند و با هم تفاهم خوبی دارند، کافی نیست. چرا که خیلی از ویژگی های شخصیتی و اختلال های روانی صرفا توسط روانشناس قابل ارزیابی است. روانشناس با اجرا، تحلیل و تفسیر تست های روانسنجی و یا مصاحبه بالینی در مشاوره قبل از ازدواج به مباحثی مثل ویژگی های شخصیتی، اختلال های شخصیتی، سازگاری زوجین، عقاید و ارزشهای زوجین، درک متقابل زوجین و میزان تعهد و مسئولیت پذیری میپزدازد.
  3. مشاوره افسردگی: افسردگی یک حال درونی تشکیل شده از احساسات بدی مانند ناامیدی، بی انگیزگی، پوچی، سرخوردگی است که میتواند تمام زندگی یک فرد را تحت تاثیر بگذارد و حتی به مرحله خطرناکی مثل خودکشی برسد. به همین دلیل این مرکز با ارائه خدمات مشاوره روانشناسی افسردگی آماده خدمت رسانی به افرادی که این مشکل را دارند شده است.
  4. مشاوره زناشویی: در زمانی که امار طلاق به طرز وحشتناکی رشد یافته است و طلاق عاطفی و مشکلات بین زوجین نیز زیاد شده است، لزوم کمک گرفتن از روانشناس برای بهبود روابط زوجین بیش از پیش پررنگ شده است. چرا که مشاوره زناشویی به زن و شوهر ها کمک میکند تا تعارضات و مشکلات خود را به کمک یک متخصص در حیطه روابط زن و شوهر حل کنند
  5. مشاوره اعتیاد: متاسفانه آمار اعتیاد و فروپاشی خانواده ها بخاطر مصرف مواد مخدر روز به روز در حال افزایش است. وجود یک فرد معتاد میتواند زندگی و روحیه تمام افراد خانواده را تحت تاثیر قرار بدهد. به همین دلیل مشاوره در این زمینه یکی از مفیدترین کارها برای کاهش آسیب زایی این مشکل است.

کلینیک روانشناسی دکترسلام: زندگی یک فرصت است و غنیمت شمردن آن وظیفه ی تک تک ماست. ما برای یک زندگی بهتر بصورت 24 ساعته در کنار شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره روانشناسی دکترسلام

مرکز مشاوره دکترسلام در تهران با هدف ایجاد تحول در ارائه خدمات مشاوره روانشناسی (حضوری، تلفنی و آنلاین) شروع به فعالیت کرده است. با توجه به اینکه تیم روانشناسی کلینیک دکترسلام از افراد متخصص و با تجربه کاری فراوان تشکیل شده است، لذا سنگ بنای تمامی فعالیتهای این مرکز بصورت اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. برای دریافت نوبت مشاوره میتوانید با شماره تماس 021.25917355 و شماره واتساپ 0921.2014880 در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت