اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010319612619207

سامانه دریافت و اخذ پروانه نشر نرم افزار

سامانه جامع دیجیتال و خداحافظی با ارائه خدمات سنتی حضوری

کد: 14010319612619207

https://bit.ly/3NP1jOZ

، تهران , (اخبار رسمی): با گسترش زیرساخت‌ها، حالا کاربران برای دریافت بسیاری از خدمات خود نیازی به حضور فیزیکی در محل نخواهند داشت

سامانه جامع دیجیتال و خداحافظی با ارائه خدمات سنتی حضوری
یکی از ساده‌ترین و درعین حال کاربردی‌ترین امور خدماتی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید!

امروزه انجام خدمات اینترنتی، روز به روز بیشتر از طریق سامانه‌های اینترنتی منتقل می‎شوند و شاید بتوان گفت انجام امور خدماتی حالا راحت‌تر از همیشه شده است. اما یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین امور خدماتی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، دریافت و اخذ پروانه نشر نرم افزارها می‌باشد که با استفاده از سامانۀ دیجیتالی بصورت اینترنتی تدارک شده است.

با گسترش زیرساخت‌ها در سامانه جامع دیجیتالی، حالا کاربران این سامانه برای دریافت بسیاری از خدمات خود نیازی به حضور فیزیکی در محل نخواهند داشت. بر این اساس، اکنون طیف گسترده  و متنوعی از خدمات اینترنتی بدون نیاز به حضور در این مرکز و تنها از طریق سامانه دیجیتالی و هوشمند در شبکه اینترنت قابل دسترسی هستند.

در حال حاضر این سامانه چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

  • اخذ انواع مجوز‌های حامل‌های دیجیتال جهت نشر بر حامل و برخط برای کاربران حقیقی و حقوقی
  • تولید نرم افزارهای آموزشی و کاربردی و... 
  • خدمات گرافیکی و چاپ و بسته‌بندی  نرم افزار
  • همکاری با ناشران کتاب در اخذ مجوزنشر دیجیتال
  • طراحی انواع وب سایت‌های فروشگاهی و...
  • حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی فیزیکی و مجازی

این سامانه قصد دارد تا در آینده نزدیک به غیر از ارتقاء امکانات سامانه بصورت فیزیکی و محتوایی و همچنین ایجاد سامانه فروشگاهی بنام شَناد با شیوه‌ای مناسب ضمن آشنایی کاربران با فناوری‌های نوین دیجیتال و امکان تاثیر‌گذاری کاربران با هزینه کمتر برای حضور فعال در فضای مجازی و نگاه واقعی به زندگی دیجیتال با در نظر گرفتن قدرت اقتصادی، مانع زدایی از تولید و خدمات در خلق ارزش فناورانه و موتور محرک تسریح در گره‌گشایی از تولید و خدمات دیجیتال باشد. 

در حال حاضر« سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش » با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری دیجیتال برای کاربران به آدرس « https://www.shswco.ir» قابل استفاده  و دسترسی است.

هوشمند‌سازی در دستور کار سامانه دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش قرار دارد. استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتال، ساماندهی خدمات دیجیتالی اقدامی شایسته و تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه بهره‌وری و پایداری در ارائه خدمات دیجیتالی است. در آینده نزدیک بیشتر با شما درباره این سامانه صحبت خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش