اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103216127718982

چگونه خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم؟

معرفی هدایای تبلیغاتی نفیس

کد: 140103216127718982

https://bit.ly/3MDXFGd

، (اخبار رسمی): معرفی هدایای تبلیغاتی نفیس و جذاب و در عین حال ارزان قیمت برای ارائه به مخاطبین و مشتریان

معرفی هدایای تبلیغاتی نفیس
هدایای تبلیغاتی نفیس

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با کمک آن نام برند خود را در ذهن همه ماندگار کنید، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به هر وسیله‌ای گفته می‌شود که بر روی ان نام و لوگوی برند شما حک شده و به رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد. هدیه تبلیغاتی می‌تواند یک خودکار ساده یا یک وسیله گران قیمت باشد که نوع هدیه به انتخاب شخصی کارفرما، بودجه و هدف کمپین تبلیغاتی بستگی دارد. اگر قصد دارید با هدایای تبلیغاتی نفیس افراد را تحت تاثیر قرار دهید، در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی چند هدیه تبلیغاتی نفیس

در شرایطی که کمپین تبلیغاتی شما افراد زیادی را هدف قرار گرفته و بودجه محدود است، باید از بین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت‌تر برای کمپین استفاده کنید تا بتوانید آن هدیه را در اختیار افراد زیادی قرار دهید اما در شرایطی که جامعه هدف شما کوچک‌تر بوده و یا بودجه کافی برای خرید هدایای تبلیغاتی گران‌تر دارید، می‌توانید از هدایای تبلیغاتی نفیس استفاده کنید.

دیوان حافظ تبلیغاتی: اگر بخواهید یک کتاب به افراد هدیه دهید، چه کتابی بهتر از دیوان حافظ؟ حافظ با زندگی ما ایرانیان گره خورده است و معمولا در شب‌های مهم و دورهمی‌های خانوادگی بخصوص در شب یلدا اشعار آن را مرور خواهیم کرد. این هدیه می‌تواند انتخابی عالی باشد زیرا همه افراد از آن استقبال خواهند کرد و برای مدت زمان طولانی کنار مشتریان باقی می‌ماند.

از آنجایی که طول عمر دیوان حافظ تبلیغاتی سال‌ها خواهد بود، برند شما برای مدت زمان طولانی همراه با افراد باقی خواهد ماند و این تبلیغاتی بلند مدت است. علاوه بر کتاب حافظ می‌توانید از سایر کتاب‌های محبوب بین ایرانیان برای تبلیغات برند خود کمک بگیرید. محصولات فیروزه کوب تبلیغاتی: بهترین سنگ فیروزه‌های دنیا از دل معادن نیشابور استخراج می‌شود و محصولات مختلفی با سنگ‌ فیروزه در بازار موجود است.

برای اینکه هدیه‌ای خاص به افراد تقدیم کنید، محصولات فیروزه کوب انتخابی عالی خواهند بود. این محصولات با کمک فیروزه تزئین شده و جلوه‌ای بی‌نظیر خواهند داشت. محصولات فیروزه کوب شامل تابلو، گلدان، جام و ... بوده و جز بهترین هدایای نفیس تبلیغاتی قرار می‌گیرند. ست فیروزه کوبی که به افراد هدیه می‌دهید می‌تواند شامل یک گلدان و چند جام باشد تا تاثیر هدیه چند برابر شود. محصولات فیروزه کوب را می‌توان به عنوان وسایل تزئینی استفاده کرد اما برای پذیرایی هم گزینه خوبی خواهد بود و با توجه به کیفیت بالای این محصولات، اعتماد مخاطب به برند شما جلب خواهد شد.

ست چرم تبلیغاتی : از آنجایی که همه افراد برای حمل مدارک، پول، کارت‌های بانکی، گوشی همراه و ... به کیف نیاز دارند، هدیه دادن یک کیف تبلیغاتی انتخابی ایده آل خواهد بود اما اگر از یک ست چرم استفاده کنید، تاثیر شگفت انگیزی بر روی ذهن مخاطب خواهد گذاشت. ست چرم تبلیغاتی بسته به سلیقه شخصی شما شامل اقلام مختلفی مانند جاکلیدی، کیف پول چرم و ... می‌شود. می‌توانید در گوشه‌ای از آن‌ها نام برند خود را به زیبایی حک کنید تا هر زمان از آن وسایل استفاده می‌کنند، نام برند شما را به خاطر آورند. ست چرم می‌تواند شامل اقلام بزرگ‌تر مانند کیف اداری هم باشد که انتخاب بین آن‌ها بر عهده شماست.

· خودنویس تبلیغاتی: محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی دنیا، خودکار تبلیغاتی است. دلیل محبوبیت خودکار تبلیغاتی قیمت مناسب و کاربردی بودن آن است اما در کنار خودکارهای فلزی ساده و پلاستیکی، نوع دیگری از خودنویس‌ها وجود دارند که قیمت نسبتا بالاتری داشته اما شکل ظاهری و جنس آن‌ها نسبت به خودکارهای معمولی بسیار بهتر است. این خودنویس‌ها تحت نظر برندهای مطرح دنیا تولید شده و معمولا در بسته بندی‌های خاص و بسیار شیکی به فروش می‌رسند. از آنجایی که همه افراد برای امضا کردن فرم‌ها یا یادداشت برداری به خودکار نیاز دارند، خودنویس تبلیغاتی می‌تواند انتخابی عالی باشد. خودنویس‌های نفیس دارای ویژگی‌هایی هستند که در کمتر خودنویسی مشاهده خواهید کرد، به طور مثال خودنویس‌های برند فوراور نیاز به شارژ جوهر ندارند و تا ابد بدون نیاز به جوهر قابل استفاده خواهند بود.

در کنار این هدایای نفیس، محصولات مختلف دیگری هم وجود دارند که با توجه به نظر خود می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. اگر برای خرید هدیه تبلیغاتی نفیس نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان رایاگیفت تماس بگیرید. در طول تماس راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه خواهد شد و بسته به بودجه برند، بهترین گزینه‌ها خدمت‌تان معرفی می‌گردد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی