اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103216129318988

انواع مختلف ارز دیجیتال را بشناسید

آموزش انواع مختلف ارز دیجیتال

کد: 140103216129318988

https://bit.ly/3zuhJbi

، مشهد , (اخبار رسمی): در این مطلب به آموزش انواع ارزهای دیجیتال پرداخته ایم و رمزارزهای مهم را معرفی کرده ایم، همچنین یک دوره قوی برای آموزش ارز دیجیتال در مشهد معرفی کرده‌ایم

آموزش انواع مختلف ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال در مشهد

زمانی که بیت‌کوین در سال 2009 راه‌اندازی شد، رقابت چندانی – یا هیچ – در حوزه ارزهای دیجیتال تازه تولید شده نداشت. با این حال، در سال 2011، با استفاده از رقبا از فناوری بلاک چین که بیت کوین برای راه اندازی پلتفرم ها و ارزهای خود ساخته شده بود، انواع جدیدی از ارزهای دیجیتال شروع به ظهور کردند. به طور ناگهانی، رقابت برای ایجاد ارزهای دیجیتال بیشتر آغاز شد.

امروزه هزاران نوع مختلف از ارزهای دیجیتال وجود دارد، و در حالی که هر کدام برای ارائه برخی ویژگی‌ها یا عملکردهای جدید طراحی شده‌اند، اکثر آنها بر اساس همان اصولی هستند که بیت کوین را ایجاد کردند:

• ارزهای رمزنگاری شده توسط یک مقام مرکزی مانند بانک صادر، تنظیم یا حمایت نمی شوند.

• آنها با استفاده از یک دفتر کل توزیع شده (بلاک چین) و تأیید همتا به همتا ایجاد می شوند.

• بیت کوین و سایر سکه ها با استفاده از کد کامپیوتری تخصصی به نام رمزنگاری رمزگذاری شده (امن).

• به عنوان دارایی، ارزهای رمزنگاری شده معمولاً در کیف پول های دیجیتال، معمولاً یک کیف پول بلاک چین ذخیره می شوند که به کاربران امکان می دهد سکه های خود را مدیریت و معامله کنند.

از سپتامبر 2021، تخمین‌ها برای انواع مختلف ارزهای دیجیتالی که می‌توانید معامله کنید، از نزدیک به 6000 سکه تا بیش از 10000 سکه با ارزش کل بازار تقریباً 2 تریلیون دلار متغیر است.

البته در آکادمی حامی سرمایه تمامی مطالب این مقاله آن هم به شکل عملی، آموزش داده می شود، ولی امروز ما اختصاصی بحث انواع ارز دیجیتال را بررسی کرده ایم.

انواع مختلف ارز دیجیتال انواع مختلف ارزهای دیجیتال به طور کلی به یکی از دو دسته تقسیم می شوند:

  • سکه ها، که ممکن است شامل بیت کوین و آلت کوین ها (ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین) باشد. توکن ها، دارایی های قابل برنامه ریزی هستند که در زنجیره بلوکی یک پلتفرم معین قرار دارند.

اگرچه بسیاری از مردم از کلمات کریپتو، کوین و توکن به جای یکدیگر استفاده می‌کنند، اما مهم است که بفهمیم آنها چگونه با یکدیگر تفاوت دارند تا درک اساسی از ارزهای دیجیتال داشته باشیم.

کوین ها در مقابل توکن ها در حالی که سکه ها و توکن ها به عنوان اشکال ارز دیجیتال در نظر گرفته می شوند، عملکردهای مختلفی را انجام می دهند. سکه ها بر روی بلاک چین ساخته شده اند و به عنوان نوعی ارز در نظر گرفته شده اند. اتر (ETH) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

به طور کلی، هر ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین که بیت کوین نباشد، آلت کوین نامیده می شود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم).

توکن ها نیز بر روی بلاک چین موجود ساخته شده اند، اما آنها یک ارز در نظر گرفته نمی شوند، بلکه دارایی قابل برنامه ریزی هستند که امکان ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند منحصر به فرد را فراهم می کند. این قراردادها می توانند مالکیت دارایی های خارج از شبکه بلاک چین را ایجاد کنند. توکن ها می توانند واحدهای ارزش شامل اقلام دنیای واقعی مانند برق، پول، امتیاز، سکه، دارایی های دیجیتال و غیره را نشان دهند و می توانند ارسال و دریافت شوند.

برای مثال، BAT یا Basic Attention Token، بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است و در تبلیغات دیجیتال استفاده می شود.

آلت کوین چیست؟ نام "آلت کوین" به صورت مخفف "جایگزین بیت کوین" شروع شد و بیشتر آلتکوین ها به منظور بهبود بیت کوین به نوعی راه اندازی شدند. برخی از نمونه های آلت کوین عبارتند از: Namecoin، Litecoin، Peercoin، Ethereum و USD Coin.

مانند بیت کوین، برخی از ارزهای دیجیتال عرضه محدودی از سکه ها دارند که به ایجاد تقاضا و تقویت ارزش درک شده آنها کمک می کند. به عنوان مثال، تعداد ثابتی از بیت کوین وجود دارد که می توان آن را ایجاد کرد - 21 میلیون، بنا به صلاحدید خالق(های) بیت کوین.

در حالی که اکثر آلتکوین ها بر روی پلتفرم زیربنایی مشابه بیت کوین ساخته می شوند و برخی از ویژگی های مشترک را به اشتراک می گذارند، هر کدام چیز متفاوتی را به سرمایه گذاران ارائه می دهند. برخی آلتکوین ها از فرآیند متفاوتی برای ایجاد و اعتبارسنجی بلوک های تراکنش ها استفاده می کنند. برخی از آنها ممکن است ویژگی های جدیدی مانند قراردادهای هوشمند یا مزایایی مانند نوسان قیمت کمتر را ارائه دهند.

توکن ها توکن‌ها معمولاً از طریق یک پیشنهاد اولیه سکه یا ICO ایجاد و صادر می‌شوند، بسیار شبیه به عرضه سهام. آنها را می توان به صورت زیر نشان داد:

  • توکن های با ارزش (به عنوان مثال، بیت کوین) توکن های امنیتی (که مشابه سهام هستند) توکن های کاربردی (طراحی شده برای اهداف خاص)

مانند دلار آمریکا، توکن ها ارزش دارند، اما به خودی خود واقعاً ارزشمند نیستند، درست مانند دلار کاغذی که ممکن است 1 دلار ارزش نداشته باشد. اما توکن ها را می توان در تراکنش ها برای مقاصد دیگر نیز استفاده کرد.

تفاوت یک توکن با یک سکه در نحوه ساخت آن بر روی بلاک چین یک سکه موجود مانند بیت کوین یا اتریوم است.

10 مورد از معروف ترین ارزهای دیجیتال در اینجا لیستی از 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، بر اساس CoinMarketCap در تاریخ 09/14/2011 آمده است. از آنجایی که ارزهای مجازی بسیار زیادی با قیمت های بسیار متفاوت وجود دارد، ارزش بازار به تعیین اینکه کدام یک از آنها بالاترین ارزش را دارند کمک می کند. لطفاً توجه داشته باشید که نام پلتفرم بلاک چین ممکن است با ارز دیجیتال آن متفاوت باشد.

1.بیت کوین بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2009 توسط یک فرد (یا شاید یک گروه) ایجاد شد.

با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو. همانطور که در بالا ذکر شد، تا سپتامبر 2021، بیش از 18.8 میلیون توکن بیت کوین در گردش است، در مقابل محدودیت سقف 21 میلیون.

بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که مستقل از هر دولت یا بانک مرکزی باشد. در عوض، به فناوری بلاک چین متکی است، یک دفتر کل عمومی غیرمتمرکز که حاوی رکورد دیجیتالی از هر تراکنش بیت کوین است. بیت کوین سیستم زیربنایی رمزنگاری و تأیید اجماع (یعنی تأیید همتا به همتا) را ایجاد کرد که اساس اکثر اشکال رمزنگاری امروزی است.

به اصطلاح ماینرهای بیت کوین از رایانه‌های قدرتمندی برای تأیید اعتبار بلوک‌های تراکنش‌ها و تولید بیت‌کوین‌های بیشتر استفاده می‌کنند، فرآیندی پیچیده و زمان‌بر به نام اثبات کار (PoW). تراکنش‌ها به‌طور دائم بر روی بلاک چین ثبت می‌شوند که به تأیید و ایمن کردن هر بیت کوین و کل شبکه کمک می‌کند. اخیراً، مقدار زیادی از انرژی مورد نیاز برای ایجاد بیت کوین نگرانی هایی را در مورد آلودگی ایجاد کرده است.

2. اتریوم مانند بیت کوین، اتریوم یک شبکه بلاک چین است، اما اتریوم به عنوان یک بلاک چین قابل برنامه ریزی طراحی شده است، به این معنی که برای پشتیبانی از یک ارز ایجاد نشده است، بلکه برای اجازه دادن به کاربران شبکه برای ایجاد، انتشار، کسب درآمد و استفاده از برنامه های کاربردی (به نام "dapps" ساخته شده است. ). اتر (ETH)، ارز بومی اتریوم، به عنوان نوعی پرداخت در پلتفرم اتریوم توسعه یافته است.

از سپتامبر 2021، اتر دومین ارز مجازی پس از بیت کوین بود. ETH همچنین با استفاده از یک سیستم اثبات کار تولید می شود. اما برخلاف بیت کوین، هیچ محدودیتی برای مقدار ETH ایجاد شده وجود ندارد.

اتریوم به بسیاری از پیشنهادات اولیه سکه کمک کرد زیرا بسیاری از ICOها از بلاک چین اتریوم استفاده کردند. اتریوم همچنین پشت رونق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، نسخه‌های دیجیتالی آثار هنری یا کلکسیون‌هایی است که به بلاک چین مرتبط هستند و در نوع خود بی‌نظیر هستند.

3. کاردانو (ADA) کاردانو خود را به عنوان یک پلتفرم نسل سوم بلاک چین قرار می دهد تا خود را به عنوان بازیکن سطح بعدی قرار دهد. کاردانو بر اثبات سهام (PoS) متکی است، به این معنی که محاسبات پیچیده PoW و مصرف انرژی بالا مورد نیاز برای استخراج سکه‌هایی مانند بیت‌کوین مورد نیاز نیست و به طور بالقوه شبکه آن را کارآمدتر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

ارز رمزنگاری شده کاردانو ADA نامیده می شود که نام آن از آدا لاولیس، ریاضیدان قرن نوزدهمی است.

کاربردهای اصلی Cardano مربوط به مدیریت هویت و قابلیت ردیابی است. اولین برنامه را می توان برای بهینه سازی مجموعه داده ها از چندین منبع استفاده کرد. دومی می تواند برای تأیید فرآیند تولید یک محصول و به طور بالقوه جلوگیری از تقلب و کالاهای تقلبی استفاده شود.

Cardano در پنج فاز ساخته می شود تا به هدف خود مبنی بر تبدیل شبکه به یک پلتفرم برنامه غیرمتمرکز (DApp) با دفتر کل چند دارایی و قراردادهای هوشمند قابل تأیید برسد. هر مرحله یا دوره در نقشه راه کاردانو از ساختار مبتنی بر تحقیق و بررسی همتایان خود استفاده می کند که به ایجاد شهرت علمی آن کمک کرده است.

4. بایننس کوین (BNB) بایننس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است و بایننس کوین (BNB) یک توکن ارز دیجیتال است که برای استفاده به‌عنوان وسیله مبادله در بایننس ایجاد شده است. در ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شد، اما اکنون بر روی پلت فرم بلاک چین خود بایننس اجرا می شود.

BNB به عنوان یک توکن ابزار در سال 2017 ایجاد شد که به معامله گران اجازه می داد تخفیف های کارمزد معاملاتی را در بایننس دریافت کنند، اما اکنون می توان از آن برای پرداخت ها، رزرو سفر، سرگرمی، خدمات آنلاین و حتی خدمات مالی نیز استفاده کرد.

BNB با حداکثر عرضه 200 میلیون توکن ایجاد شد که حدود نیمی از آن در طول ICO در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت. بایننس هر سه ماه یکبار دوباره خرید می کند و سپس برخی از سکه هایی را که در اختیار دارد برای تحریک تقاضا «سوزانده» یا برای همیشه از بین می برد. در جولای 2021، بایننس شانزدهمین پرتاب خود را با حدود 1.29 میلیون BNB تکمیل کرد که در آن زمان تقریباً 394 میلیون دلار بود.

5. تتر تتر اولین ارز رمزپایه ای بود که به عنوان یک «استیبل کوین» معامله شد، انواع ارزهای رمزپایه معروف به استیبل کوین با پشتوانه فیات. ارزش تتر به یک ارز فیات، در این مورد دلار آمریکا، مرتبط است.

مانند سایر استیبل کوین‌ها، تتر برای ایجاد ثبات، شفافیت و کارمزد کمتر تراکنش برای کاربران طراحی شده است. تتر مانند برخی ارزهای دیجیتال یک سرمایه گذاری سوداگرانه نیست. بلکه می‌تواند توسط سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند از نوسانات شدید بازار کریپتو جلوگیری کنند، استفاده شود. تا فوریه 2021، 57 درصد از معاملات بیت کوین با استفاده از تتر انجام شد.

تتر به دلار آمریکا متصل است (به همین دلیل است که نشانگر USDT است) و ادعا می شود که نسبت 1:1 به دلار را حفظ می کند، اگرچه این ادعا مورد بررسی قرار گرفته است.

6. سولانا سولانا یک پلتفرم بلاک چین است که ارز دیجیتال معروف به Sol را تولید می کند. یکی از بی ثبات ترین ارزهای اخیر، سول در 10 سپتامبر 2021 حدود 191.00 دلار معامله می شد و یک سال پیش ارزش آن 3.42 دلار بود. چه چیزی حضور رو به رشد آن را در کشور رمزنگاری توضیح می دهد؟

سولانا در امور مالی غیرمتمرکز (همچنین به عنوان DeFi شناخته می‌شود) و به‌ویژه در فناوری قراردادهای هوشمند، که برنامه‌هایی هستند که بر روی یک پلتفرم مطابق با شرایط داده شده (مانند قراردادهای کاغذی، اما بدون واسطه) اجرا می‌شوند، پیشرفت‌هایی داشته است. سولانا همچنین پشت "آکادمی میمون منحط" بود، یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) که در آگوست 2021 راه اندازی شد.

XRP XRP توسط Ripple Labs, Inc. و در حالی که برخی افراد از اصطلاحات XRP و Ripple به جای یکدیگر استفاده می کنند، آنها متفاوت هستند. ریپل یک شبکه جهانی انتقال پول است که توسط شرکت های خدمات مالی استفاده می شود. XRP یک ارز دیجیتال است که برای اجرا در شبکه ریپل طراحی شده است. می‌توانید XRP را به‌عنوان سرمایه‌گذاری، به‌عنوان سکه برای مبادله با ارزهای دیجیتال دیگر یا راهی برای تأمین مالی تراکنش‌ها در ریپل خریداری کنید.

برخلاف بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، XRP قابل استخراج نیست. در عوض، تعداد محدودی سکه وجود دارد - 100 میلیارد XRP - که از قبل وجود دارد. علاوه بر این، XRP مانند بیت‌کوین و دیگران به فرآیند تأیید دیجیتال پیچیده با بلاکچین متکی نیست. شبکه ریپل از یک سیستم تأیید تراکنش منحصر به فرد استفاده می کند که در آن گره های شرکت کننده برای تأیید تراکنش ها نظرسنجی می کنند. این باعث می شود که تراکنش های XRP سریعتر و ارزان تر از بیت کوین باشند.

8. دوج کوین دوج کوین (که دوج کوین تلفظ می شود) به طور گسترده ای به عنوان اولین ارز دیجیتال جوک در نظر گرفته می شود. در سال 2013 به عنوان راهی برای شوخی با بیت کوین راه اندازی شد. با این حال، این ارز توجه مردم را به خود جلب کرده و حجم قابل توجهی از سرمایه گذاری را به خود جلب کرده است. در آوریل 2019، ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که نسبت به Dogecoin مثبت است و باعث افزایش شهرت Dogecoin به عنوان یک ارز دیجیتال قانونی شد.

Dogecoin یک آلتکوین مشابه بیت کوین و اتریوم است که در یک شبکه بلاک چین با استفاده از سیستم PoW اجرا می شود. اما محدودیتی برای تعداد سکه های قابل استخراج وجود ندارد (در مقایسه با محدودیت ۲۱ میلیون بیت کوین).

Dogecoin همچنین با برخی از نکات کلیدی در رمزنگاری مرتبط است. سرمایه گذاران برای کمک به اعزام تیم باب سورتمه جامائیکا به بازی های المپیک زمستانی 2014 معادل حدود 30000 دلار در دوج کوین پرداخت کردند.

علیرغم اینکه یکی از بزرگترین سکه ها از نظر ارزش بازار است، با یکی از پایین ترین قیمت ها معامله می شود: حدود 24 سنت تا 10 سپتامبر 2021.

پولکادات پولکادات یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار است که در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد خیلی کامل به آن پرداخته می شود.  Polkadot توسط گاوین وود، بنیانگذار اتریوم، تأسیس شد تا قدرت شبکه بلاک چین را به سطح بعدی برساند. به ارز رمزپایه بلاک چین، نقطه می گویند.

در واقع، پولکادوت با استفاده از دو بلاک چین کار می‌کند - یک شبکه اصلی "رله" که در آن تراکنش‌ها دائمی هستند و یک شبکه موازی از بلاک چین‌های ایجاد شده توسط کاربر به نام "پاراچین". پاراچین‌ها را می‌توان برای مصارف مختلفی مانند ساخت برنامه‌های کاربردی سفارشی کرد (حتی می‌توانند از سکه‌های دیگر پشتیبانی کنند) و از امنیت بلاک‌چین اصلی بهره می‌برند.

چیزی که پولکادوت را از سایر بلاک چین ها متمایز می کند، ماموریت اصلی آن برای حل مشکل قابلیت همکاری با ایجاد پل های به اصطلاح بین بلاک چین است. Polkadot تنها سیستمی نیست که تلاش می کند به عنوان مترجم به بلاک چین ها کمک کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اما از زمانی که در سال 2020 ایجاد شد، در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به یکی از بزرگترین شبکه ها تبدیل شده است.

10. دلار آمریکا (USDC) USD Coin (USDC) یک استیبل کوین است که بر روی بلاک چین اتریوم و چندین مورد دیگر اجرا می شود. به دلار آمریکا وابسته است. این بدان معناست که، درست مانند استیبل کوین تتر (USDT) که در بالا توضیح داده شد، دلار آمریکا یک دلار آمریکا ارزش دارد – نسبت تضمین شده 1:1 آن را تبدیل به یک شکل پایدار مبادله می‌کند.

هدف از داشتن یک استیبل کوین مانند USDC این است که تراکنش ها را سریعتر و ارزان تر کند. در حالی که سؤالاتی در مورد اینکه آیا تتر استیبل کوین به طور کامل توسط ذخایر دلار آمریکا پشتیبانی می شود وجود دارد، برخی از سرمایه گذاران معتقدند USDC شفاف تر است: ذخایر آن توسط بازوی ایالات متحده Grant Thornton، LLC، یک شرکت حسابداری جهانی کنترل می شود. در 29 مارس 2021، ویزا استفاده از USDC را برای تسویه تراکنش ها در شبکه پرداخت خود اعلام کرد. تا ژوئن 2021، 24.1 میلیارد دلار آمریکا در گردش بود.

نقش ماینرها در ارزهای دیجیتال دقیقاً چگونه انواع مختلف ارزهای دیجیتال را در دستان مجازی خود قرار می دهید؟ می توانید با خرید آن از صرافی هایی مانند Coinbase (یا با استفاده از حساب SoFi Invest® خود) آن را به روش قدیمی خریداری کنید. همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال را در صرافی با انواع دیگر ارزهای دیجیتال (به عنوان مثال، استفاده از میخ‌ها برای خرید بیت‌کوین) مبادله کنید. برخی از وبلاگ ها و پلتفرم های رسانه ای به ارائه دهندگان محتوای خود با ارزهای رمزنگاری شده پرداخت می کنند.

علاوه بر این، ماینرها نیز وجود دارند. ماینرها معمولاً مستقیماً برای ارز دیجیتال خود پرداخت نمی کنند. آن‌ها آن را از راه‌های مختلف به دست می‌آورند: برای مثال، از طریق فرآیند پرزحمت و با فناوری پیشرفته تأیید تراکنش‌ها در شبکه بلاک چین.

وسوسه انگیز به نظر می رسد، اما استخراج گران است. این به تجهیزات قدرتمند و گران قیمت و برق زیادی نیاز دارد و رقابت می تواند شدید باشد.

هارد فورک در مقابل سافت فورک و چرا اهمیت دارند گاهی اوقات یک ارز دیجیتال - چه بیت کوین یا یک آلت کوین - فورک می کند. این مفهوم مانند رسیدن به یک دوشاخه واقعی در جاده است که در آن باید یک جهت یا جهت را انتخاب کنید. اما فورک کریپتو پیچیده‌تر است (البته) زیرا شامل گره‌ها یا رایانه‌هایی می‌شود که بلاک چین را ذخیره، نگهداری و تأیید می‌کنند. علاوه بر این هارد فورک و سافت فورک نیز وجود دارد.

به زبان ساده، فورک باعث ایجاد واگرایی در پروتکل بلاک چین می شود. فورک معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که بلاک چین نیاز به ارتقا یا ارتقاء داشته باشد. شواهدی از هک یا کلاهبرداری وجود دارد. یا گروه بزرگی از ماینرها تصمیم می گیرند پروتکل شبکه را تغییر دهند.

چنگال های سفت و سخت توسعه دهندگان ممکن است هارد فورک را به دلایل مختلفی اجرا کنند، مانند رفع خطرات امنیتی موجود در نسخه های قدیمی نرم افزار، معکوس کردن تراکنش ها، یا افزودن ویژگی های جدید. به عنوان مثال، در سپتامبر 2021، بلاک چین کاردانو برای ارائه گزینه های بیشتری برای قراردادهای هوشمند فورک کرد.

برخی از هارد فورک های قابل توجه شامل چندین هارد فورک در پلتفرم بیت کوین است که منجر به ایجاد ارزهای دیجیتال جدید (به عنوان مثال بیت کوین کش، بیت کوین گلد) شد و یکی در پلتفرم اتریوم که با لغو تراکنش های تقلبی در بلاک چین قدیمی، هدف آن سرقت گسترده ارزهای دیجیتال بود. فورک برای ایجاد بلاک چین جدید.

به طور معمول، یک هارد فورک به همه ماینرهای روی پلتفرم نیاز دارد که با یک به روز رسانی جدید موافقت کنند و در واقع شاخه جدیدی از بلاک چین ایجاد شود.

سافت فورک سافت چنگال با هارد فورک از این جهت متفاوت است که "سازگار با عقب" هستند. این بدان معناست که تغییر پروتکل نرم افزار فقط تراکنش های معتبر قبلی را باطل می کند. گره های قدیمی همچنان بلوک های جدید را معتبر می شناسند.

سافت فورک ها نیازی به به روز رسانی هیچ گره ای برای حفظ توافق ندارند، زیرا همه بلوک های دارای قوانین سافت فورک جدید نیز از قوانین قدیمی پیروی می کنند، بنابراین مشتریان قدیمی آنها را می پذیرند.

سخن آخر در حالی که بیت کوین بیش از یک دهه پیش شیدایی کریپتو را آغاز کرد، امروزه هزاران ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که سرمایه گذاران ممکن است بخواهند درباره آنها بیاموزند و روی آنها سرمایه گذاری کنند.

اما ارزهای دیجیتال مانند سایر ارزهای واقعی مانند دلار، یورو یا ین نیستند. اینها ارزهای ملموسی هستند که توسط مقامات مرکزی مدیریت می شوند و همه آنها به یک شکل به عنوان ذخیره ارزش عمل می کنند. معنی: شما می توانید هر ارز فیات را با کالا و خدمات مبادله کنید. ارزهای رمزنگاری شده، که می‌توانند شامل انواع مختلفی از سکه‌ها (به عنوان مثال استیبل کوین، کوین‌های کاربردی) و توکن‌ها (دارایی‌های نرم‌افزاری) باشند، اهداف زیادی را دنبال می‌کنند.

به عنوان یک سرمایه گذار، راهنمای بالا در مورد 10 نوع ارز دیجیتال برتر به شما ایده می دهد که بزرگترین ارزها چیست، اما چگونه و چرا آنها با یکدیگر تفاوت دارند. این می تواند به شما کمک کند تا بهترین روش سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید. و چه جایی بهتر از افتتاح حساب با SoFi Invest® برای شروع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال؟ اعضای SoFi می‌توانند با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری خود را در برنامه SoFi مدیریت کنند و بدانند که رمزارز آنها در یک پلت فرم امن است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی حامی سرمایه

آکادمی حامی سرمایه بیش از 4 سال سابقه در زمینه آموزش بازارهای مالی در مشهد دارد. از جمله دوره های این مجموعه می توان به آموزش ارز دیجیتال در مشهد، آموزش بورس در مشهد و آموزش فارکس در مشهد اشاره کرد.

اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ