اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103236133619007

خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟

کد: 140103236133619007

https://bit.ly/3MLIieY

، (اخبار رسمی): خرید یو پی اس چگونه می تواند از رفتن برق جلوگیری کند؟ آیا یو پی اس ایرانی می تواند هم سطح یو پی اس خارجی به ما کمک کند؟ بررسی آمار ها و داده های مهندسی برق توسط فرصت کیش، این نکته را از مدت ها پیش مشخص کرد که امسال نیز همچون سالیان گذشته با مشکل تامین برق در کشور مواجهیم.

خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟
خرید یو پی اس ایرانی می تواند مشکل کمبود برق را حل کند؟

فروش یو‌پی‌اس و خرید یو پی اس از فرصت کیش  و سایر شرکت های فعال در این حوزه در فصل تابستان همواره به شکل چشم‌گیری افزایش می یابد. حال با بررسی کامل ساختار یو پی اس های ایرانی می خواهیم نتیجه گیری کنیم که آیا این یو پی اس ها ارزش خرید دارند؟

 

تفاوت یو پی اس ایرانی و یو پی اس خارجی

برای بررسی کیفیت یک یو پی اس ایرانی بهترین روش، مقایسه این یو پی اس با مشابه خارجی خود می باشد. پس ما یک سری پارامتر را در نظر می گیریم  و یو پی اس ایرانی و خارجی را با یکدیگر قیاس می کنیم. پس از بررسی این پارامتر ها می توانیم تفاوت یو پی اس ایرانی و یو پی اس خارجی را متوجه شویم تا راحت تر برای خرید یو پی اس اقدام کنیم.

 

قیمت یو پی اس ایرانی

همانطور که می دانید تهیه یک کالای ایرانی همواره قیمت پایین تری نسبت به یک کالای خارجی دارد و در ارتباط با یو پی اس نیز این موضوع صادق است. معمولا یو پی اس های ایرانی به نسبت یو پی اس های خارجی قیمت کمتری دارند. علت این تفاوت قیمت نیز مشخص است. پرداخت هزینه های مونتاژ و ساخت بر اساس ریال در ایران بالطبع باعث می شود شما هزینه کمتری را بپردازید،  نسبت به زمانی که هزینه مونتاژ و یا ساخت و بسته بندی به دلار در یک کارخانه خارج از ایران پرداخت می شود.

برای استعلام قیمت یو پی اس نیز می توانید به راحتی و با کارخانه ها و شرکت هایی همچون فرصت کیش تماس بگیرید تا از قیمت یو پی اس ایرانی مطلع شوید.

 

چه یو پی اسی تهیه کنیم؟

یکی از چالش های بزرگ کاربران پس از تصمیم به تهیه یو پی اس این است که از چه برندی و چه توانی استفاده کنیم.

قطعا برای تهیه برند یو پی اس شما باید توجه به سابقه‌ی آن و سایر موارد تکمیلی که در ادامه می نویسیم کنید.

اما در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که برای توان یو پی اس مورد نیاز خود اصلا نگران نباشید. محاسبه تقریبی توان یو پی اس مصرفی بسیار ساده است. کافیست شما ابتدا لیست همه وسایلی که می خواهید از یک منبع تغذیه بدون وقفه استفاده کنند را یاد‌داشت کنید. حال از روی آن ها توان مصرفی هر یک در زمان اوج را بخوانید و یا در اینترنت و با یک سرچ ساده توان مورد نیاز هر دستگاه را یادداشت کنید.

سپس همه توان ها را جمع کرده و 25% به آن بی‌افزایید. علت این کار هم برای اطمینان خاطر است.

حال شما می توانید روشی کاملا ساده تر را انجام دهید و با یکی از شرکت های مشاور همچون فرصت کیش تماس بگیرید تا آنها برای شما توان مصرفی مورد نیازتان را به شکل دقیق محاسبه کنند.

 

بهترین یو پی اس ایرانی

شرکت های ایرانی کمی وجود دارند که به ساخت و یا مونتاژ یو پی اس ایرانی مشغول هستند. برای این که شرکت مورد نظر را پیدا کنیم باید چند نکته را در نظر بگیریم.

ضمانت یو پی اس ایرانی: اولین نکته در ارتباط با یو پی اس این است که شما همواره نیاز به یک تیم پشتیبان دارید تا در صورت خرابی یو پی اس برای شما یک یو پی اس ایرانی دیگر فراهم کنند و تمام خدمات تعمیر را در مدت زمان گارانتی به شکل رایگان بپذیرند.

برند یو پی اس مونتاژ شده: معمولا کالایی باید مونتاژ شود که خود یک برند بزرگ و با کیفیت است. پس اگر می خواهید اقدام به خرید یو پی اس ایرانی نمایید، حتما از شرکتی تهیه کنید که یک یو پی اس در سطح جهانی را مونتاژ کنند.

سابقه شرکت فروشنده یو پی اس: قطعا شرکت های زیادی سعی بر ورود به بازار رقابت در هر حوزه ای می کنند. اما همواره شرکت هایی که تجربه و قدمت بالایی در ارائه یک خدمت دارند می توانند خدمات بهتری به شما ارائه کنند.

شرکت فرصت کیش، تولید کننده انواع یو پی اس ایرانی و همینطور نمایندگی رسمی شرکت کی استار، با بیش از شانزده سال فعالیت در حوزه خرید و فروش یو پی اس می تواند به شما کمک کند تا یو پی اسی متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

 

بهترین  برند یو پی اس ایرانی

در ایران برند های یو پی اس ایرانی کمی وجود دارند. یکی از برند های به نام یو پی اس، یو پی اس فرصت پاور می باشد. یو پی اس های فرصت پاور دارای کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار بالایی هستند و شرکت ارائه دهنده این یو پی اس ها با مونتاژ بهترین یو پی اس های دنیا اقدام به ساخت این مدل از یو پی اس ها کرده اند.

 

ساختار یو پی اس ایرانی

یو پی اس های ایرانی ساختاری کاملا مشابه با یو پی اس های خارجی دارند. در سالیان گذشته و با مهندسی معکوس و مونتاژ یو پی اس های خارجی، برخی از شرکت های ایرانی موفق به ساخت یو پی اس های ایرانی شدند. ساختار یو پی اس های ایرانی کاملا مشابه و نزدیک به یو پی اس های خارجی و برند هایی بزرگ چون کی استار می باشد.

در ساختار یو پی اس های ایرانی نیز همچون یو پی اس های خارجی از سوییچ، شارژر، بای پس، هواکش، اینورتر و سایر موارد استفاده می شود. پس نتیجه این است که در ساختار یو پی اس ایرانی تفاوتی با یو پی اس های خارجی وجود ندارد.

 

آیا یو پی اس ایرانی در همه موارد پاسخگوی نیاز ماست؟

بله اما باید چند نکته را برایتان توضیح دهیم. در هر شرکت و یا کارخانه ای بسته به میزان توان مورد نیاز اقدام به خرید یو پی اس می کنند.

حال شما می خواهید یک دوربین مداربسته را در زمان های قطعی برق به کمک یو پی اس حفظ نمایید. قطعا در چنین کاربرد های ساده ای که میزان برق مصرفی بسیار کم است، شما می توانید راندمان بالایی را از یو پی اس های ایرانی دریافت کنید. این تنها یک مثال بود. حال یو پی اس های ایرانی قابلیت های بسیار بالا و فراوانی دارند و نیاز اکثر شرکت ها و سازمان های بزرگ را جواب می دهند.

اما در برخی موارد بسیار نادر شما نیاز به یک مدل خاص یو پی اس ماژولار دارید. حال باتوجه به ساختار پیچیده این مدل از یو پی اس، شاید مشابه ایرانی این سیستم وجود نداشته باشد. حال در این موارد ما ناچار مجبور به استفاده از یک یو پی اس خارجی هستیم.

در پایان باید این نکته را ذکر کنیم که در سالیان گذشته کشور ما پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولید برق اضطراری داشته و امروز می توان بسیاری از نیاز ها را از طریق یو پی اس های ایرانی بر طرف کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]