اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103266137619022

خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس

کد: 140103266137619022

https://bit.ly/3mPvmKL

، (اخبار رسمی): این روزها که بازار خرید و فروش ارز دیجیتال به یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در دنیا تبدیل شده است، صرافی اکس اونیکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی امکان فعالیت در بازار پرسود ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس
خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس
خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس
خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس
خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس
خرید و فروش ارز دیجیتال با صرافی اکس اونیکس

البته قبل از وارد شدن به این حوزه، داشتن اطلاعات و دانش کافی در زمینه ارزهای دیجیتال و انتخاب یک صرافی معتبر، از مهم‌ترین الزامات برای شروع این فعالیت است. با ما همراه باشید تا بیش‌تر با الزامات معامله ارزهای دیجیتال و صرافی اکس اونیکس آشنا شوید.

آموزش ارز دیجیتال، لازمه ورود به بازار رمز ارزها

معمولاً هنگامی که از عبارت ارز دیجیتال استفاده می‌کنیم، منظورمان ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که با نام رمز ارز (کریپتو کارنسی) نیز شناخته می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این نوع از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بودن آن‌ها است، به این معنا که توسط اشخاص خصوصی که مستقل از بانک مرکزی یا مؤسسات دولتی هستند، توسعه پیدا می‌کنند و از فناوری بلاک‌چین برای ثبت تراکنش‌های خود و ایمنی شبکه استفاده می‌کنند؛ هدف از کاربرد تکنولوژی رمزنگاری، مقاوم کردن این ارزها در برابر انواع سوءاستفاده‌ها و حفظ امنیت شبکه است.

ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین، به دو دسته آلت کوین و توکن تقسیم می‌شوند:

آلت کوین‌ها رمز ارزهایی هستند که به عنوان جایگزین بیت کوین شناخته می‌شوند و هر کدام دارای بلاک چین مخصوص به خود هستند؛ تاکنون بالغ بر 14755 آلت کوین ایجاد شده است، اما نکته مهم این است که تمامی آن‌ها دارای ارزش و اعتبار نیستند و بعد از مدتی از بازار حذف می‌شوند؛ بنابراین آشنایی و شناخت تخصصی از بازار ارز دیجیتال و انواع ارزهای معتبر در آن امری بسیار ضروری است. برخی از کوین‌ها با اعمال اصلاحاتی جزئی در متغیرهایی از جمله الگوریتم استخراج، زمان ایجاد بلاک‌ها و تعداد سکه‌ها، از بیت کوین به وجود آمده‌اند. بنابراین این گروه از کدهای اولیه بیت کوین ساخته شده‌اند که می‌توان گفت فورکی از بیت کوین هستند. در مقابل، گروه دیگر از کوین‌ها از جمله رمز ارز رپیل، اتریوم و ویوز، بدون استفاده از بیت کوین شبکه خود را ساخته‌اند.

توکن‌ها، گروه دیگری از ارزهای دیجیتال هستند که بر بستر یک پلتفرم مانند اتریوم، ویوز یا ایاس ساخته شده‌اند و به دلیل این‌که بلاک چین جداگانه‌ای ندارند از قدرت بلاک‌چین اصلی برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین متوجه این امر شده‌اید که با توجه به گستردگی بازار ارز دیجیتال و ریسک‌های پیش‌بینی نشده‌ای که به دلیل نوسانت قیمت‌ها در این بازار وجود دارد، داشتن دانش کافی و به‌روز از مهم‌ترین اقدامات قبل از شروع معامله و وارد شدن به این بازار هیجان‌انگیز و در عین حال پر تلاطم است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

ممکن است بپرسید که راه‌های به دست آوردن ارز دیجیتال چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که ساز و کارهای مختلفی برای تولید و توزیع رمز ارزها وجود دارد، برخی از آن‌ها مانند بیت کوین با فرآیند ماینرینگ (استخراج) تولید می‌شوند، در حالی که در برخی دیگر از ارزهای دیجیتال، سکه‌ ها به صورت استخراج شده در شبکه قرار داده شده‌اند. مسلماً استخراج راه چندان معقولی برای به دست آوردن تعداد زیادی رمز ارز نیست، زیرا علاوه بر صرف هزینه، انرژی و وقت زیاد، پاداش هر استخراج کننده بسیار کم است. اما خبر خوب این است که استخراج، تنها راه به دست آوردن ارز دیجیتال نیست؛ شما می‌توانید هر اندازه که می‌خواهید و هر نوع ارزی که مایل هستید را بخرید. بنابراین خرید و فروش راه در دسترس‌تری برای به دست آوردن ارز دیجیتال است؛ برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیز می‌توانید از صرافی‌های معتبری همانند صرافی اکس اونیکس که به این منظور ایجاد شده‌اند استفاده کنید.

خرید و فروش بیت‌‌ کوین

بیت‌ کوین از نام آشناترین و محبوب‌ ترین ارزهای دیجیتال است که حتی ممکن است بسیاری از مردم دنیا رمز ارز را با نام بیت‌کوین بشناسند، بیت‌کوین که با نام اختصاری BTC شناخته می‌شود، توسط ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 به دنیا معرفی شد و امروزه حتی برای پرداخت هزینه‌هایی که بر مبنای دلار هستند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین خرید و فروش بیت‌ کوین درصد زیادی از معاملات بازار رمز ارزها را به خود اختصاص داده است. هر چند بیت‌کوین از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است، اما بهتر است بدانید که در حال حاضر لیست بسیار بزرگی از ارزهای دیجیتال متنوع در دنیا وجود دارد که تنها درصد کمی از آن‌ها برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش مناسب هستند.

البته علاوه بر خرید و فروش بیت‌ کوین، معامله ارزهای دیجیتال شناخته‌شده دیگری از جمله اتریوم، ریپل، لایت‌ کوین، کوین‌ کش و ... نیز در حجم زیادی در صرافی‌های ارز دیجیتال حال انجام است. اگر تصمیم به خرید و فروش بیت‌ کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر گرفته‌اید، اولین قدم این است که اطلاعات و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید، مطالعه کنید، از مقالات و برنامه‌های آموزش که در سایت‌های آموزشی معتبر وجود دارد استفاده کنید و از مشاوره افراد متخصص در این زمینه بهره ببرید؛ یکی از بسترهایی که می‌توانید برای افزایش سطح معلومات خود از آن استفاده کنید، مقالات آموزشی و تحلیلی است که در سایت صرافی اکس اونیکس برای کاربران تهیه شده است. بعد از این کار می‌توانید به عنوان یک تریدر کار خود را شروع کنید، در این مرحله نیز انتخاب صرافی برای خرید فروش ارز دیجیتال یک گام مهم و اساسی است.

صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج اکس اونیکس

صرافی ارز دیجیتال که به نام اکسچنج نیز شناخته می‌شود، بستری است برای معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال؛ این صرافی‌ها به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و برای انجام معاملات نیازی به حضور فیزیکی مشتری وجود ندارد.

نحوه فعالیت صرافیهای  ارز دیجیتال به دو یکی صورت زیر انجام می‌شود:

در حالت اول شما با خود صرافی معامله می‌کنید، به این ترتیب که ارز دیجیتال مورد نظر خود را از خود صرافی می‌خرید یا به خود صرافی می‌فروشید، درآمد صرافی در این حالت با تفاوت قیمت خرید و فروش تأمین می‌شود.

در حالت دوم، صرافی طرف معامله نیست، بلکه تنها به صورت واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می‌کند، در این حالت درآمد صرافی از طریق دریافت کارمزد معاملات است.

بهتر است بدانید که هرچند بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان به شیوه دوم فعالیت می‌کنند، اما در ایران، فعالیت به روش دوم گستردگی بیش‌تری دارد، به این معنا که اکثر صرافی‌ها در ایران، خود یک طرف معامله هستند.

صرافی خرید و فروش بیت کوین اکس اونیکس

در نگاه اول و بر اساس جستجوهایی که در گوگل انجام می‌دهید، ممکن است با تعداد زیاد صرافی‌ها مواجه شوید، صرافی‌هایی که هر کدام ادعای بهترین بودن در میان رقیبان را دارند، و این مسئله کسی را که به دنبال یافتن بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال است کمی گیج و سردرگم کند؛ مخصوصاً با شنیدن اخباری که هر ازگاهی در مورد صرافی‌های متقلب و کلاهبردار می‌شنویم.

برای یافتن صرافی آنلاین اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید مدنظر قرار گیرد، اعتبار و قابل اطمینان بودن صرافی است. بدین منظور لازم است که ویزگی‌هایی را به عنوان معیار انتخاب در نظر بگیرید:

  • اعتبار بالا در میان کاربران
  • بهره‌مندی از سطوح بالای امنیتی
  • پشتیبانی از انواع گسترده و متنوع ارزهای دیجیتال
  • حجم معاملات بالا
  • کارمزد پایین
  • سرعت بالای ارائه خدمات در کنار کیفیت مناسب
  • ثبت‌نام ساده در کوتاه‌ترین زمان
  • سهولت خرید و فروش ارز دیجیتال
  • امکان برداشت ارز در هر زمانی
  • پشتیبانی مناسب به صورت 24 ساعته
  • شبکه‌های اجتماعی با فعالیت روشن و در دسترس

صرافی اکس اونیکس، یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که به دلیل بهره‌مندی از تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا، می‌تواند به عنوان یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد برای تریدرهای ایرانی که می‌خواهند اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنند پیشنهاد شود. با توجه به این‌که پیدایش و معامله ارزهای دیجیتال قدمت زیادی ندارد و تنها چند سال است که وارد معاملات جهانی شده‌اند، صرافی اکس اونیکس که سابقه‌ای بیش از سه سال در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال دارد را باید یکی از قدیمی‌ترین‌های این حوزه به شمار آورد.

آموزش صرافی ارزهای دیجیتال

اگر به دنبال آموزش صرافی‌ ارزهای دیجیتال هستید، نگران نباشید زیرا در صرافی اکس اونیکس به راحت‌ترین شیوه ممکن می‌توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را انجام دهید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اکس اونیکس ، تنها کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت صرافی به آدرس https://exonyx.org وارد شوید.
  • در مرحله بعد برای افزایش امنیت تراکنش‌ها باید احراز هویت انجام دهید، اهراز هویت در صرافی اکس اونیکس در عین ایمن بودن بسیار سریع و ساده است، کافی است شماره تلفن همراه ، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید تا برای شما یک حساب کاربری در سایت صرافی اکس اونیکس ایجاد شود.
  • به  حساب کاربری خود وارد شوید و یک کارت بانکی را که به نام خود شما باشد ثبت کنید.
  • کیف پول ریالی خود را از طریق کارت بانکی به مقدار دلخواه شارژ کنید (البته امکان انجام معاملات به طور مستقیم از طریق درگاه بانکی نیز فراهم است).
  • با استفاده از اعتبار کیف پول ریالی خود، ارز دیجیتال مورد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما ثبت شود.
  • برای فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود نیز می‌توانید از طریق همین حساب کاربری ارز خود را برای فروش ثبت کنید؛ به این ترتیب که بر روی گزینه فروش کلیک کنید.
  • در این مرحله دو حالت وجود دارد، اگر دارایی شما در کیف پول داخلی صرافی باشد، به راحتی سفارش فروش را به تعداد دلخواه ثبت می‌کنید.
  • اما در صورتی که بخواهید از والت شخصی خود واریز کنید، لازم است ابتدا در مقابل ارز دلخواه خود بر روی دکمه واریز کلیک کنید تا دارایی مورد نطر به کیف پول داخلی صرافی منتقل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]