اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103266138219025

محصول تازه شرکت کیتک رونمایی شد

ارائه دستگاه آنتی اسکرچ به بازار  صنعت و تجهیزات آزمایشگاهی

کد: 140103266138219025

https://bit.ly/3Osfz08

، (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت کیتک با نام دستگاه آنتی اسکرچ (Anti-Scratch Tester) در شرکت کیتک رونمایی و به بازار عرضه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت کیتک، خرداد ماه 1401، شرکت کیتک میزبان رونمایی از دستگاه آنتی اسکرچ، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تست مقاومت در برابر خش بر روی سطوح مواد را ارائه کند تا این خدمت تازه با بررسی و آزمایش بر روی نمونه های اولیه شرکت ها ، نتیجه مطلوبی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه آنتی اسکرچ دارای محاسنی است که اعم از امکان جی کد گیری دلخواه، دارا بودن ایندیکتور با قطر 1.6 میلیمتری از جنس تنگستن، استفاده از مکانیزم و ریل و واگن در تمامی محور های دستگاه و ... است و می‌تواند باعث اجرای تمامی تست های ایجاد خش بر روی سطح  شود.

سید علی اصغر جزایری مدیرعامل شرکت کیتک، تولید این محصول را نتیجه تلاش بی وقفه مهندسان خلاق کار در این مجموعه دانست و گفت: فرآیند های امکان سنجی و طراحی برای تولید این محصول از سال 1400 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اواخر سال 1401 اعلام و ادامه داد: با امید به پیشرفت روز افزون کشور برای برطرف نموندن نیاز های صنعت کشور با تمام تلاش مهندسین خلاق و توانمند ایرانی گام بر می داریم. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش