اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103296143718932

بهترین منابع آموزش رایگان سئو کدامند؟

معرفی و بررسی وبسایت ‌های تخصصی آموزش سئو

کد: 140103296143718932

https://bit.ly/3bfXJiE

، (اخبار رسمی): برای شروع یادگیری سئو از صفر تا صد، باید منابع جامع آموزش سئو را در اختیار داشته باشید. فرقی ندارد که شما یک فرد مبتدی باشید یا حرفه‌ای؛ به واسطه وجود دوره‌ها و مطالب غنی آموزش رایگان سئو می‌توانید سطح آگاهی و دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید

معرفی و بررسی وبسایت ‌های تخصصی آموزش سئو
سئو چیست و چگونه کار میکند؟
معرفی و بررسی وبسایت ‌های تخصصی آموزش سئو
سئو چیست؟ دی ام روم

برای شروع یادگیری سئو از صفر، باید منابع جامع و معتبر آموزش سئو را در اختیار داشته باشید. فرقی ندارند که شما یک فرد مبتدی باشید یا حرفه‌ای؛ به واسطه وجود دوره‌ها و مطالب غنی آموزش رایگان سئو می‌توانید سطح آگاهی و دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید.

Google Search Central

یکی از منابع معتبر موجود برای آموزش رایگان سئو، Google Search Central است. این وبسایت که یکی از ساب دامین‌های گوگل بوده و مقالات جامعی دارد که هر سئو کاری باید از آن‌ها اطلاع کافی داشته باشد. در این وبسایت می‌توانید نکات مهم سئو سایت و انواع فاکتور‌های حائز اهمیت برای گوگل را مشاهده و بررسی کنید.

dmroom

دیگر منبع معتبر و جامع آموزش سئو، سایت dmroom است. این سایت یک مطلب آموزش کامل سئو را آماده‌سازی کرده و آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر می‌توانید به صفحه آموزش سئو دی‌ام روم مراجعه کرده و با استفاده از این منبع آموزش رایگان سئو، در جریان مسیر کلی یادگیری این تخصص قرار بگیرید.

صفر تا صد مسیر یادگیری سئو و مباحثی که هر سئوکار باید به آن‌ها مسلط باشد؛ در این مطلب ذکر شده و به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. ویژگی اصلی سایت دی‌ام روم، فارسی بودن منابع آموزشی آن بوده و به واسطه این ویژگی شما می‌توانید بدون مواجه شدن با چالش‌های آموزشی از قبیل عدم توانایی استفاده از منابع خارجی، به شیوه‌ای کاربردی‌تر سئو را آموزش ببینید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید در دوره جامع آکادمی تخصصی آموزش سئو دی‌ام روم نیز شرکت کرده و در سطوح تخصصی مهارت سئو را به طور کامل فرا بگیرید.

  MOZ Beginners Guide

وبسایت ماز یکی از منابع اصلی و جامع آموزش سئو در گوگل است. وب سایت ماز یک راهنمای جامع و کلی را برای ورود به حوزه سئو آماده‌سازی کرده که شما می‌توانید برای آشنایی با مباحث اصلی به آن مراجعه کنید.

این وب سایت در بین سئوکار‌ها عموما به واسطه ابزار‌های قدرتمند خود مشهور است؛ اما در کنار ارائه ابزار‌های سئو مختلف، مطالب آموزشی مفید و جامعی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

  Ahrefs Beginners Guide

وب سایت Ahrefs نیز همانند سایت ماز، یک راهنمای جامع را برای ورود به حوزه سئو آماده‌سازی و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. این مطلب شامل اطلاعات به‌روز و کاملی در خصوص نحوه عملکرد موتور‌های جستجوی گوگل، مباحث پایه سئو، سئو داخلی، سئو خارجی، تحقیق و استخراج کلمات کلیدی و سئو تکنیکال می‌شود.

Backlinko

Backlinko نیز جزو دیگر منابع اصلی آموزش رایگان سئو به حساب می‌آید که مطالب به روز و جدیدی را منتشر می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید از مطالب غنی موجود در وبلاگ و همچنین محتوای جامع یادگیری سئو در سال ۲۰۲۲ نهایت استفاده را ببرید.

  Semrush

به عنوان آخرین منبع اصلی آموزش سئو باید به سایت Semrush اشاره کنیم که یک مرجع معتبر و جامع به شمار می‌آید. Semrush یکی از رقیب‌های اصلی و قدرتمند وب سایت‌های ماز و Ahrefs است که تقریبا تمام ابزار‌های مورد نیاز یک سئوکار را در خود جای داده است.

علاوه بر محتوا‌های آموزشی موجود در وبلاگ سمراش، شما می‌توانید از آزمون سئو این سایت نیز استفاده کنید.

این آزمون به منظور سنجش سطح مهارت و تجارب شما در حوزه سئو طراحی شده است و شما با گذراندن آن می‌توانید متوجه میزان دانش خود در این زمینه بشوید.

با منابع معتبر، به متخصص سئو تبدیل شوید

در این مطلب به بررسی منابع اصلی و معتبر آموزش رایگان سئو پرداختیم. با توجه به موارد ذکر شده، در حال حاضر می‌توانید به صورت رایگان یا با کمترین هزینه ممکن این مهارت را یاد بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم حتما از راهنما‌های سئو موجود در وبسایت‌هایی از قبیل سمراش، دی‌ام روم و... استفاده کنید.

دیگر منبع معتبر و جامع آموزش سئو،
سایت dmroom است.
این سایت یک مطلب آموزش کامل سئو را آماده‌سازی کرده
و آن را به صورت رایگان
در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع:  dmroom.co

.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]