اطلاعات تماس
  • 021441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306145019049

آیا نصب بالکن شیشه ای الزامی است؟

کد: 140103306145019049

https://bit.ly/3Ob659U

، (اخبار رسمی): نصب بالکن شیشه ای جهت جلوگیری از سقوط و پرت شدن افراد در بالکن ها طراحی و اجرا می شود

آیا نصب بالکن شیشه ای الزامی است ؟
بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای 

از دیگر محافظ های شیشه ای مورد استفاده در بالکن  و تراس ها می توان به بالکن شیشه ای اشاره کرد. این سازه های شیشه ای مانند نرده های شیشه ای برای محافظت و ایمنی افراد در بالکن ها و تراس هایی که معمولاً دارای ارتفاع هستند طراحی شده اند. شیشه بالکن معمولاً تا سقف امتداد دارد و بالکن و تراس را کاملاً می پوشاند، بنابراین از نرده های شیشه ای سکوریت ایمن تر می باشد ، به خصوص اگر  در خانه کودک و یا سالمند دارید نصب شیشه بالکنی بهتر است ، چرا که  ایمنی این سازه ها بالاتر است. شیشه بالکنی به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارد.

شیشه بالکن ثابت : در نوع ثابت نمی توانید از هوای بیرون به خصوص در فصول گرم سال استفاده کنید، فقط می توانید مناظر زیبای پشت شیشه را تماشا کنید، اما اگر از نوع شیشه بالکن تاشو یا ریلی استفاده می کنید، می توانید شیشه ها را به روی هم تا کنید و از  هوای بیرون هم ، بهره مند شوید . نصب شیشه بالکن نمای ظاهری ساختمان را زیبا می کند، از ورود حشرات و آلودگی صوتی جلوگیری می کند و همچنین از ورود باران و برف به بالکن در فصول سرد سال جلوگیری می کند.

شیشه بالکن متحرک : همچنین نوع متحرک و تاشوی این سازه به شما این امکان را می دهد که در ابتدای فصل تابستان شیشه های کشویی را بردارید و از ورود هوای طبیعی لذت ببرید.شیشه های کشویی داخل ریل ها قرار گرفته و در صورت تا شدن به صورت عمودی روی هم قرار می گیرند و در یک مکان جمع می شوند و اصلاً فضایی را اشغال نکنید بالکن هایی که فضای مورد نظر و بودجه کافی دارند می توانند از این مدل شیشه بالکنی استفاده کنند قیمت بالکن شیشه ای متحرک به دلیل استفاده از یراق آلات بیشتر از نوع ثابت آن  است. شیشه بالکن جمع شونده علاوه بر مزایای نوع ثابت، امکان باز یا بسته شدن بالکن و تراس را در زمان دلخواه برای کاربر به وجود می آورد .

قیمت بالکن شیشه ای

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر بالکن شیشه ای قیمت هر متر مربع دهانه بالکن می باشد که با افزایش متراژ، هزینه ی تمام شده کاهش یافته و بدین ترتیب قیمت را برای پروژه های بزرگ اقتصادی می کند. قیمت بالکن شیشه ای به نوع ثابت ، متحرک ، فریم دار بودن ویا فریم لس بودن شیشه بالکنی بستگی دارد.همچنین تخت و یا قوسی بودن شیشه ها ، ضخامت شیشه ی مورد استفاده و رنگ آن می توانند ایتم هایی جهت تعیین قیمت نهایی باشند.بهتر است جهت استعلام قیمت با شرکت های معتبر در این حوزه کاری تماس گرفته و از قیمت نهایی مطمئن شوید.

کلام آخر

نصب شیشه بالکنی یک ضرورت نمی باشد اما در اگر ساکن شهرهای شلوغی همچون تهران می باشید، بهتر است از سازه در بالکن خود استفاده کنید تا از ورود انواع آلاینده به داخل جلوگیری کنید ، همچنین در زمان های شلوغ با بستن شیشه بالکنی از ورود آلودگی های صوتی موجود راحت شوید. 

شرکت درتیس یکی از شرکت های تولید کننده ی انواع بالکن شیشه ای به صورت ثابت و متحرک می باشد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.راه های ارتباطی با درتیس

34 30 11 44 021

562 572 1 0912

منبع : doortis.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه