کد: 140103306146219027

راهنمای خرید سایه بان کولر آبی

کد: 140103306146219027

https://bit.ly/3HCg99r

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب بهترین نوع سایبان کولر را از جنبه های گوناگون مانند جنس چادر، طریقه نصب سایبان کولر، قیمت سایبان کولر و... مورد بررسی قرار می دهیم. با مطالعه این مطلب و آشنایی با ویژگی های بهترین سایبان کولر می توانید بهترین سایبان برای کولر آبی را انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید سایه بان کولر آبی
سایبان کولر آبی

راهنمای خرید بهترین سایبان برای کولر آبی

 با توجه به موقعیت جغرافیایی کشورمان که در منطقه‌ی گرم و خشک واقع شده است، کولرهای آبی بهترین و باصرفه‌ترین گزینه برای تهویه‌ی هوا محسوب می‌شوند. کولر آبی با سرمایش تبخیری هوای فصول گرم را مطلوب و دلپذیر می‌کند. اما با افزایش دمای هوا و تشدید شدن گرما کولر های آبی نیز راندمان بالا و بازدهی مناسبی نخواهند داشت و نصب سایبان کولر بیش از پیش ضرورت می یابد.

حال سوال اینجاست که برای مواجه با این مشکل باید کولر گازی را جایگزین کولر آبی کرد؟

جواب خیر است. چرا که با خرید سایبان کولر آبی می توان ضمن افزایش حداکثری راندمان کولر آبی و کاهش مصرف آب و برق هزینه های خانواده را بصورت چشمگیری کاهش داد. با توجه به اهمیت استفاده از سایبان کولر و تاثیر گذاری آن در بازدهی و افزایش سرما کولر آبی، در این مطلب بهترین سایبان کولر را از جنبه های گوناگون مانند جنس چادر، طریقه نصب سایبان کولر، قیمت سایبان کولر و... مورد بررسی قرار می دهیم. با مطالعه این مطلب و آشنایی با ویژگی های بهترین سایبان کولر می توانید بهترین سایبان برای کولر آبی خود را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین سایبان برای کولر آبی را چگونه انتخاب کنیم؟ اگر قصد افزایش سرمای کولر آبی و خرید سایه بان کولر را دارید ولی در انتخاب بهترین سایبان مردد هستید و نمی توانید از بین انواع سایبان کولر سایه بان مناسب را انتخاب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

در هنگام خرید سایه بان کولر آبی به نکات ذیل دقت کنید

قیمت سایبان کولر اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید سایبان کولر آبی قیمت آن می‌باشد. قیمت سایبان کولر آبی دراغلب برندها به جهت استفاده از متریال سنگین و فلزی بالا می باشد و برای مصرف کننده مقرون به صرفه نیست. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهترین سایبان گران ترین نیست. بهترین سایبان، علاوه بر کیفیت بهتر و مزایای بسیار باید دارای قیمت مناسبی باشد.

انواع سایبان کولر سایبان کولر آبی انواع مختلفی دارد، شما باید بسته به شرایط کولر خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید. اگر موقعیت کولر شما به گونه‌ای است که ساختمان‌های بلند اطراف آن وجود دارد و فقط ساعاتی از ظهر نور خورشید سقف آن را می‌گیرد، بهتر است مدل‌های سقفی را انتخاب کنید و هزینه الکی نپردازید. جهت دریافت مشاوره و انتخاب سایبان کولرمی توانید با کارشناسان وبسایت درگاه جانبی تماس بگیرید.

جنس چادر سایبان کولر سایه بان کولر همیشه در طول روز مقابل نور مستقیم خورشید قرار دارد، پس باید از جنسی ساخته شده باشد که در مقابل نور خورشید پوسیده نشود و نور و گرما را به داخل کولر هدایت نکند. توجه داشته باشید که سایه بان مورد نظرتان حتما باید در برابر گرما و تابش نور خورشید مقاوم باشد و به گرما و نور خورشید و رسیدن آن به بدنه کولر اجازه عبور ندهد.

سایز کولر آبی کولر آبی‌ها بر اساس فضای اتاق دارای سایزهای مختلف هستند که معروف‌ترین سایز آن‌ها ۳۵۰۰ ، ۵۵۰۰، ۶۵۰۰ تا هفت هزار می‌باشد که تفاوت اصلی تمام مدل‌ها در اندازه کولر و قدرت موتور آن‌ها می‌باشد. شما باید دقیقا سایبان مخصوص کولر خود را خریداری کنید. نه بزرگتر و نه کوچکتر زیرا اگر سایز آن از کولر شما بزرگتر یا کوچکتر باشد روی کولر شما نصب نمی‌شود.

طریقه نصب سایه بان کولر از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص خرید سایه بان کولر آبی توجه به طریقه نصب سایه بان کولر است. برای نصب برخی سایبان‌ها شما باید بدنه کولر خود را با دریل سوراخ کاری کنید و برخی مدل‌ها نیاز به جوشکاری دارند. پس شما باید به سراغ خرید بی دردسر‌ترین مدل‌ها بروید که نیاز به تخصص خاصی نداشته باشند و خود شما به راحتی بتوانید بدون سوراخ کاری و جوشکاری آن‌ها را روی کولر آبی خود نصب کنید. پیشنهاد می کنیم محصولی را خریداری نمایید که که از قابلیت نصب آسان توسط مشتری برخوردار می باشد تا ملزم به آوردن نصاب و پرداخت هزینه ی نصب نشوید.

سایبان کولر آبی نیک سا با قابلیت نصب بر روی مدل‌های مختلف کولرهای آبی در اندازه و ظرفیت های مختلف به راحتی و بدون نیاز به تخصص و دانش فنی، توسط خریدار قابل نصب است.

قابلیت تمیزی آسان توصیه می کنیم به دنبال خرید سایبانی برای کولرهای آبی خود باشید که از قابلیت تمیز شدن آسانی برخوردار هستند تا بتوانید در بازه های زمانی منظم و جهت جلوگیری از کاهش راندمان کولر، چادر سایه بان کولر را تمیز و و مجددا آن را بر روی کولر نصب کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه جانبی

تولید و فروش محصولات جانبی موبایل و گجت های خلاقانه ، سایبان کولر آبی و ...

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی