اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316148319065

خرید لوازم خانگی از بانه

خرید لوازم خانگی در بنان شاپ

کد: 140103316148319065

https://bit.ly/3n5mror

، بوکان , (اخبار رسمی): اگز قصد خرید لوازم خانگی یا نو عروس هستید و به دنبال خرید جهیزیه ای کامل هستید توصیه ما با شما فروشگاه اینترنتی بنان شاپ می باشد جهت اطلاعات بیشتر متن زیر را به دقت مطالعه نمایید.

خرید لوازم خانگی در بنان شاپ
خرید لوازم خانگی در بنان شاپ

روشگاه اینترنتی بنان شاپ با تمرکز بر اورجینال بودن و اصل بودن محصولات برندینگ فعالیت فاز اول خود را با حضور در رسته لوازم خانگی آغاز نمود تا با نظر کارشناسانه ی متخصصان خود محصولات اصل را مهمان خانواده های ایرانی نموده تا سالهای  سال بدون هیچ دغدغه ای از کیفیت محصولات اورجینال نهایت لذت  و بهره را ببرند. فروشگاه اینترنتی بنان شاپ برای جلب اعتماد بر هدف خود 130% تضمین اصل بودن برندینگ محصولات خود را اعلام میدارد تا اگر در هر گوشه ای از ایران پهناورمان خریدار یا نصاب گارانتی محصول اثبات کردند کالای خریداری شده نسبت به برند اصل نمیباشد، فروشگاه اینترنتی بنان شاپ بر خود واجب میداند جدا از پرداخت 100% مبلغ محصول 30% هم به عنوان جبران خسارت به خریدار پرداخت نماید تا با این اعتماد سازی خریداران عزیز بدون هیچ واهمه ای و اطمینان بر اورجینال بودن کالا به خرید خود آفرین بگویند، هم اینکه بتواند در زمینه قیمت گذاری کاملا منصفانه با ارائه ی قیمتهای عالی خریداران را راضی نگه دارد.

خرید از بانه

تمامی کالاهای لوازم خانگی مورد نیاز هر منزلی در برندهای محبوب دنیا شامل سامسونگ، الجی، بوش، فیلیپس، سونی، شیائومی، مایر، اوولی، مدیا و ... در فروشگاه اینترنتی بنان شاپ قرار داده شده است. فروشگاه ما مرجعی معتبر از کالا های متنوع صوتی تصویری شامل تلویزیون، دی وی دی، سینما خانگی و ساندبار است که از ملزومات اتاق نشیمن هر منزلی می باشد. همچنین انواع لوازم مربوط به نظافت و اتو کشی شامل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اتو بخار در برندهای متنواع با بهترین کیفیت را دارا می باشد. در بنان شاپ می توانید لوازم و تجهیزات آشپزخانه مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، خردکن و غذاساز را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. بسیار جای افتخار است که توانسته با استخدام متخصصینی در جهت ارائه مشاوره ی انتخاب محصول و همچنین اورجینال بودن محصول به مخاطبین خود مشاوره های درست و تخصصی را ارائه نماید.

فروشگاه اینترنتی بنان شاپ علاوه بر گارانتی اورجینال بودن محصول برای راحتی عملکرد خریداران پروسه ی خریدی بسیار آسان را طراحی کرده است و امکان خرید از بانه را به دو صورت خرید از سایت یا خرید تلفنی فراهم آورده است. درچشم انداز نه چندان دور فروشگاه اینترنتی بنان شاپ امیدواریم با توکل به خداوند منان و مطمئن به اعتماد شما خریداران بزرگوار، بنان شاپ در رسته های دیگرِ نیازمندیهای خانوار گام برداریم. همچنین امکان خرید از بانه تحویل در تهران و دیگر شهرستان های ایران نیز به آسانی مقدور شده و پس از خرید لوازم خانگی، اصل کالا برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی بنان شاپ

یک فروشگاه اینترنتی استاندارد باید حداقل 10 ویژگی عمومی زیر را دارا باشد.

تنوع در محصولات

قیمت مناسب

داشتن دروازه بانکی

سرعت سایت

ارسال سریع

عودت کالا

گارانتی معتبر محصولات

پاسخگویی 24 ساعته

داشتن اینماد

پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی بنان شاپ علاوه بر رعایت تمامی موارد فوق، برای محصولات خود گارنتی و وارانتی را ارائه می دهد تا با خیالی آسوده اقدام به خرید آنلاین نمایید. همچنین بنان شاپ برای دوستانی که هنگام خرید لوازم خانگی یا خرید جهیزیه دچار سردرگمی شده اند فرم های درخواست مشاوره را داخل سایت قرار داده است که با درخواست شما عزیزان، تیمی از کارشناسان و متخصصین لوازم خانگی با شما تماس گرفته و شما را در خرید لوازم خانگی کاملا راهنمایی خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

bananshop

فروشگاه اینترنتی بنان شاپ یک فروشگاه اینترنتی استاندارد باید حداقل 10 ویژگی عمومی زیر را دارا باشد. تنوع در محصولات قیمت مناسب داشتن دروازه بانکی سرعت سایت ارسال سریع عودت کالا گارانتی معتبر محصولات پاسخگویی 24 ساعته داشتن اینماد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی بنان شاپ علاوه بر رعایت تمامی موارد فوق، برای محصولات خود گارنتی و وارانتی را ارائه می دهد تا با خیالی آسوده اقدام به خرید آنلاین نمایید. همچنین بنان شاپ برای دوستانی که هنگام خرید لوازم خانگی یا خرید جهیزیه دچار سردرگمی شده اند فرم های درخواست مشاوره را داخل سایت قرار داده است که با درخواست شما عزیزان، تیمی از کارشناسان و متخصصین لوازم خانگی با شما تماس گرفته و شما را در خرید لوازم خانگی کاملا راهنمایی خواهند کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار