اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104016149419068

با تاسیسات vip تهران همیشه لوازم خانگی سالم در هوای سرد و گرم تجربه کنید

کد: 140104016149419068

https://bit.ly/3zTS1gx

، (اخبار رسمی): بدون شک امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مردم خصوصا خانم های خانه دار، خراب شدن لوازم آشپزخانه و سیستم های گرمایشی و سرمایشی منزل از قبیل کولرگازی، آبگرمکن، پکیج و لباسشویی و .. است.

با تاسیسات vip تهران همیشه لوازم خانگی سالم در هوای سرد و گرم تجربه کنید
برند تاسیسات vip تهران
با تاسیسات vip تهران همیشه لوازم خانگی سالم در هوای سرد و گرم تجربه کنید
برند تاسیسات vip تهران
با تاسیسات vip تهران همیشه لوازم خانگی سالم در هوای سرد و گرم تجربه کنید
برند تاسیسات vip تهران

طبیعتا وقتی چنین وسایلی چه در منزل و چه در محیط کار، خراب می شود اولین فکری که به ذهن افراد خطور می کند این است که چه مرکز و یا تعمیرکاری، تخصص و مهارت تعمیر و سرویس این وسایل را دارد؟ و یا کدام شرکت، بهترین خدمات تعمیر، سرویس و نمایندگی پکیج، لباسشویی، آبگرمکن و کولرگازی در انواع برندهای مختلف را ارائه می دهد؟

حال اگر این سوالات از دغدغه های شما هم می باشد و می خواهید با یک مرکز معتبر تعمیر و سرویس وسایل سرمایشی و گرمایشی آشنا شوید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

در حال حاضر tasisatviptehran.com  یکی از معتبرترین مجموعه های تاسیساتی تهران است که با بیش از 10 سال سابقه و داشتن کادری حرفه ای و آموزش دیده آماده ارائه ی خدمات در تمام نقاط تهران و کرج است. این مجموعه از اولین شرکت هایی است که انواع خدمات تعمیر، سرویس و نصب لوازم  خانگی و اداری خود را به صورت مجازی ارائه می دهد. هدف این شرکت در پیشگام شدن در این حوزه، حذف تعمیرکاران قلابی و بدون تجربه و جلوگیری از صرف هزینه های زیاد و خدمات غیر اصولی است.

در واقع این شرکت با ارائه ی خدمات مجازی سعی دارد هزینه های مشتریان را به حداقل برساند و رضایتشان را جلب کند. از دیگر مزایای این شرکت، داشتن تکنسین هایی است که دوره های آموزشی تخصصی برای نصب، تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی از تمام برندهای روز دنیا را گذرانده اند. این تکنسین ها انواع خدمات را با بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند.

پس اگر کوچکترین مشکلی در انواع لوازم خانگی شما اعم از پکیج، کولر، لباسشویی، آبگرمکن و ... با هر نوع مدل و برندی، به وجود آمد می توانید با این مجموعه باتجربه تماس بگیرید تا تمام مراحل سرویس، رفع عیب و تعمیر، در همان محل و بدون جابه جایی انجام شود.

مزایای تاسیسات vip تهران

در ابتدا باید بدانید که تمام خدمات این مجموعه به صورت کاملا تخصصی به مشتریان ارائه می شود. نکته دوم این است که مشتریان می توانند به دو صورت تماس تلفنی و ثبت درخواست آنلاین، اقدام به درخواست سفارش از این مجموعه نمایند. اما این مجموعه برای ثبت سفارش آنلاین، امتیازی در نظر گرفته است به این صورت که اگر هر فردی به صورت آنلاین، درخواست تعمیر، سرویس و نمایندگی پکیج، لباسشویی، آبگرمکن و کولرگازی در انواع برندهای مختلف نماید تخفیفات ویژه ای از سوی شرکت برای او در نظر گرفته می شود.

از مهم ترین مزایای مجموعه تاسیسات  vip تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·       تعمیر و سرویس انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی و برقی: این مجموعه با داشتن تعمیرکاران حرفه ای تمام تلاش می کند تا نیاز مشتریان در زمان تعمیر وسایل گرمایشی و سرمایشی، تعمیر انواع ماشین لباسشویی، یخچال، کولر و ... را برطرف کند.

·       داشتن کادری مجرب و تعمیرکارانی حرفه ای و متخصص: این مجموعه بالغ بر 2000 تعمیرکار حرفه ای دوره دیده دارد که انواع خدمات تعمیرات را با تعرفه های استاندارد به مشتریان ارائه می دهند.

·       تعمیر و سرویس در محل: اصلا نگران جابه جایی وسایل و هزینه های ناشی از حمل و نقل نباشید. تمام خدمات این مجموعه در محل و جلوی چشمانتان انجام می شود.

·       تعمیر لوازم  خانگی با برندهای مختلف: از شاخصه های این مجموعه، داشتن تعمیرکارانی مسلط به تعمیر و سرویس تمام برندهاست. پس اگر نیازمند سرویس و تعمیر لوازم خانگی از هر برندی اعم از ال جی، اسنوا، بکو، سامسونگ، آبسال، آاگ، بوش، ویزمن و ... هستید بهترین گزینه برای شما تماس با این مجموعه است.

·       تخفیفات ویژه: هر شخصی که برای اولین بار با این مجموعه تماس بگیرید 30 درصد تخفیف به او تعلق می گیرد.

·       پشتیبانی 24 ساعته، گارانتی خدمات، مشاوره و پشتیبانی تلفنی، قیمت سرویس و تعمیر مناسب بر اساس تعرفه های استاندارد اتحادیه و تعمیرات باکیفیت با داشتن تجهیزات و قطعات اصل و باکیفیت از دیگر مزایای این مجموعه است.

 

معرفی سایت معتبر در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی

وب سایت دیگری که در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل پکیج، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، لباسشویی از بزرگان این حوزه هست مجموعه www.domex-uk.co.uk است که دارای بیش از 100 کادر مجرب و متخصص که توانسته اند در تمام نقاط دنیا با شعبه های زیاد بهترین خدمات را ارائه دهند.

انواع خدمات تاسیسات vip تهران

·       تعمیر و سرویس انواع پکیج: از مهم ترین خدمات این مجموعه تعمیر و سرویس انواع پکیج های دیواری و زمینی اعم از پکیج های ایران رادیاتور، ویزمن، مرکوری، فرولی، بوتان، بوش و .. است. هزینه سرویس و تعمیر این محصولات به عوامل متعددی همچون ظرافت کار، کیفیت قطعات و خدمات ارائه شده دارد. اما به دلیل رقابتی بودن این شغل، حتی الامکان تلاش شده که هزینه های مناسب و اقتصادی از مشتریان گرفته شود. از طرف دیگر به دلیل اینکه این مجموعه، نماینده رسمی و مجاز تعمیرات آبگرمکن در تهران است لذا محاسبه هزینه های تعمیرات این شرکت بر اساس تعرفه های استاندارد اتحادیه است.

·       تعمیر و سرویس انواع لباسشویی: از دیگر خدمات این مجموعه، سرویس و تعمیر انواع لباس شویی ها اعم از لباسشویی های تسمه ای، گیربکسی و اتوماتیک در انواع برندها اعم از ویزمن، بوش، آبسال، پاکشوما، زیرووات، کندی و ... است.

·       تعمیر و سرویس انواع یخچال: یخچال از ضروری ترین وسایل آشپزخانه ها بشمار می رود چرا که انواع مواد غذایی و دارویی فاسدشدنی در آن نگهداری می شود لذا خراب شدن آن از بزرگترین دردسر است. از این رو مجموعه وی آی پی تهران به منظور ارج نهادن به سلیقه مشتریان و رفاه حال آن ها اقدام به سرویس و تعمیر انواع یخچال ها اعم از یخچال فریزر، یخچال فریزرهای ساید بای ساید و یخچال های صنعتی و خانگی نموده است. پس اگر شما شما هر نوع یخچالی با هر برندی مثل ارج، دوو، الکترواستیل، امرسان، آزمایش، هیمالیا و .. دارید می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

·       تعمیر و سرویس آبگرمکن: همان طور که اشاره نمودیم این مجموعه، نماینده اصلی تعمیر آبگرمکن در تهران و نمایندگی معتبر انواع آبگرمکن های ایرانی و خارجی است پس اگر کوچکترین مشکلی در آبگرمکن تان بوجود آمد می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

 

جمع بندی

امروزه به دلیل مشغله های کار و زندگی و همچنین به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل، بسیاری از افراد قادر به ارسال لوازم خانگی خراب خود به تعمیرگاه ها ندارند از این رو مجموعه تاسیسات vip تهران به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه های آن ها اقدام به فرستادن متخصص ترین تعمیرکاران خود به درب منزل مشتریان نموده است تا در سریع ترین زمان ممکن، مشکلشان را برطرف کند.

پس اگر می خواهید با این شرکت تماس بگیرید می توانید با شماره های 09108496155 – 02144925683 تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت این مجموعه یا صفحات اجتماعیشان اقدام به ثبت سفارش آنلاین نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید