کد: 140104036153018828

تنها راه ارسال پیام انبوه داخل واتساپ معرفی شد

کد: 140104036153018828

https://bit.ly/3OGxS1D

، (اخبار رسمی): تا مدتی پیش راهی برای ارسال تعداد زیاد پیام داخل واتساپ وجود نداشت اما با رونمایی از پنل واتساپ جارین، این امکان مهیا شد که در این مقاله به معرفی و بررسی کامل آن پرداخته خواهد شد

تنها راه ارسال پیام انبوه داخل واتساپ معرفی شد !!
تنها راه ارسال پیام انبوه داخل واتساپ معرفی شد

اگر شما هم صاحب و یا مدیر بخش فروش و تبلیغات کسب و کاری هستید مطمئنا تا حالا یکبار به تبلیغات در واتساپ فکر کرده‌اید

واتساپ که درحال حاضر پرمخاطب ترین پیام رسان کشور است یکی از بهترین ابزارهای ارتباط با مشتریان و تبلیغات در عصر تکنولوژی بوده که دنیایی جدید را برای دیجیتال مارکتینگ ایجاد کرده است . از مزایای واتساپ این است که تاکنون استفاده زیادی از آن برای مباحث تبلیغاتی نشده است و مردم مانند پیامک و ایمیل به شکل بی اهمیت به آن نگاه نمیکنند و این را میتوان از درصد بالای توجه مردم به پیام دریافتی متوجه شد .

اما تا مدتی پیش راهی برای ارسال پیام انبوه در واتساپ وجود نداشت و به همین علت بود که تا این زمان شاهد تبلیغات گسترده در واتساپ نبوده ایم . اما حال با پدید آمدن پنل های واتساپی این راه برای کسب و کار ها مهیا شده است .

پنل واتساپ در واقع یک سامانه اینترنتی است که کافیست شخص واتساپ خودش را داخل آن اضافه نموده و شروع به ارسال پیام کند و نکته مهم این امکان , که آن از ربات واتساپ جدا کرده است بلاک نشدن و محدود نشدن اکانت شما به خاطر ارسال انبوه است.

همین مورد باعث شده است که این ابزار به سرعت در این مدت کم به یک ویژگی حیاتی در خیلی از کسب و کارها تبدیل شود .

پنل واتساپ جارین که اولین پنل واتساپ ایران میباشد به غیر از امکان ارسال انبوه , امکان وبسرویس واتساپ را نیز به کاربرانش ارائه میدهد . درواقع شما با وبسرویس میتوانید هر وبسایت و یا اپلیکیشنی را به واتساپ خودتان متصل نمایید تا مثلا در زمان ثبت سفارش , درخواست مشاوره و ... پیامی به شکل خودکار از طریق واتساپ برای کاربر مورد نظر ارسال گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پنل واتساپ رایگان , " پنل واتساپ جارین " را داخل گوگل سرچ کرده و یا با شماره 03134545561 تماس حاصل نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت جارین

شرکت جارین پیشرو در تکنولوژی