اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046153619091

کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن

کد: 140104046153619091

https://bit.ly/3OkMkg8

، (اخبار رسمی): ترموود یک نوع چوب است که از درختان مختلف به وسیله فرآیند گرما دهی و ... تولید می‌شود. این فرآیند گرمادهی باعث می شود مقاومت چوب در برابر نور آفتاب، رطوبت، باد و باران، برف و ... بسیار افزایش پیدا کند. این چوب در برابر مشکلاتی مثل موریانه و ... نیز مقاوم است.

کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن
کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن
کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن
کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن
کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن
کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی و مزایای بیشمار آن

ترموود به دلیل قرار گرفتن در معرض گرمای بسیار شدید رطوبت خود را کامل از دست داده است به همین دلیل دچار پوسیدگی نمی‌شود. به همین علت ترموود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نمای ساختمان و خانه‌ها است. با حرارت بالایی که به چوب داده می‌شود ساختار سلولی چوب تغییر می‌کند و زنجیره‌های سلولزی موجود در مغز چوب می‌شکند و اسید موجود در ان بخار می‌شود.

 کاربرد ترمووود در دکوراسیون داخلی

از اصلی ترین کاربرد های ترمووود استفاده آن در دکوراسیون داخلی است. نقش چوب در زندگی روزمره انسان امروز بسیار پر رنگ است و افراد علاقه دارند در زندگی سرد ماشینی که همه چیز از سنگ و آهن است چوب را بیشتر به فضای زندگی خود بیاورند و طراوت و تازگی به محل زندگی خود ببخشند. ترموود یک انتخاب عالی برای دیوار پوش، کفپوش، سقف، پله، پارتیشن و ... است. شما می‌توانید متناسب با رنگ دلخواه خود ترموود مد نظر خود را انتخاب کنید و در تزئینات داخلی منزل خود از ان استفاده کنید.

 1- استفاده از ترموود در کف پوش داخلی و خارجی ساختمان یک انتخاب عالی است.

2- ترموود می‌تواند به عنوان یک دیوار پوش بسیار عالی برای ساختمان شما باشد.

3- استفاده از ترموود برای طراحی پله، نرده، پارتیشن، مبل و ... می تواند زیبایی و جلوه خاصی را برای منزل شم به ارمغان بیاورد.

4- استفاده ار ترموود در استخر، سونا و جکوزی به دلیل مقاومت بالای آن می تواند انتخابی عالی باشد.

5- ساخت درب و پنجره با ترموود

6- ساخت سایبان با ترموود برای فضای بیرون که می تواند محیطی دلنشین را برای شما ایجاد کند.

ساخت کفپوش چوبی با ترمووود

یکی از کفپوش های بسیار پرطرفدار ساختمانی، کفپوش های ترموود است. کفپوش ترموود هم می‌تواند در داخل ساختمان استفاده شود و هم در خارج ساختمان به کار رود. این کفپوش ها در برابر تغییرات شرایط محیطی و دمایی کاملاً مقاوم هستند و دچار تغییرات نمی شوند. کفپوش‌های چوبی بسیار شکیل هستند و تمیز نگه داشتن ان بسیار راحت است. استفاده از این کفپوش‌ها برای باغ و ویلا بسیار جذاب است و موجب ایجاد یک فضای بسیار زیبا و هنری می‌شود.

 ساخت دیوارپوش چوبی با ترمووود

تزیین دیوارهای یک ساختمان با روش های مختلفی انجام می شود. یکی از روش‌های بسیار پر طرفدار و مقاوم استفاده از ترموود است. ترموود اگر به درستی نگهداری شود عمر طولانی خواهد داشت و یک عایق حرارتی و صدای بسیار عالی است. استفاده از دیوارپوش ترموود کمک می‌کند که به بهترین شکل دکوراسیون داخلی منزل خود را بیارایید و از آن لذت ببرید.

 ساخت پوشش سقف با ترمووود

از کاربرد های مهم ترموود پوشش کردن سقف با این نوع چوب است. این چوب در فرآیند تولید بسیار مقاوم شده است و تحمل بالایی دارد. حشرات و ... نیز نمی‌توانند به این چوب آسیبی برسانند. به همین دلیل این چوب یک انتخاب بسیار عالی برای سقف است.

 ساخت راه پله چوبی با ترمووود

اگر در فضای داخلی ساختمان خود یا فضای بیرونی ویلای خود پله دارید می توانید برای ساخت ان از ترموود استفاده کنید. ترموود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پله است. این نوع از چوب بسیار مقاوم است و تحمل وزن بالا را دارد و پله هایی از جنس ترموود بسیار زیبا هستند و می‌توانند به یک نقطه عطف در طراحی دکوراسیون شما تبدیل شوند.

ساخت فضای داخلی سونا و استخر با ترمووود

اکثر ویلاهای شخصی مجهز به سونا و جکوزی و استخر است. شما می توانید از ترموود برای طراحی داخلی فضای این قسمت استفاده کنید و نگران خرابی چوب نیز نباشید. زیرا ترموود در مقابل حرارت و رطوبت بسیار مقاوم است و هیچ گونه مشکلی برای آن پیش نمی آید. یکی از مزایای ترموود برای استخر سر نبودن ان است.

مزایای ترموود

اعمال فرآیند حرارتی بر روی چوب باعث می‌شود که تغییراتی ساختاری و شیمیایی بر روی چوب اتفاق بیافتد و ویژگی‌های چوب را تغییر دهد. این تغییر ویژگی های چوب باعث شده که ترموود تا این حد محبوب شود.

1- تولید ترموود در ابعاد و اندازه مشخص: ترموودها در اندازه های مشخص تولید می‌شوند و این باعث می شود در هنگام ساخت تایل ترمو دور ریز نداشته باشد و به بهترین شکل ممکن بتوان برای استفاده از آن برنامه ریزی کرد.

2- ویژگی پایدار بودن ترموود: چوب ترموود به دلیل فرآیند حرارت دیدن بسیار مقاوم می شود و تا مغز چوب خشک می شود و دیگر هیچ گونه رطوبتی وجود ندارد که موجب ایجاد پوسیدگی شود. با حذف رطوبت رنگ و رزین به طور کامل از چوب جدا می شود و آن را مقاوم می کند. ترموود در برابر رطوبت دچار ترک، برآمدگی و ... نمی شود.

3- مقاوم در برابر پوسیدگی و قارچ: چوب ترموود به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت شدید هیچ گونه رطوبت و مواد مغذی که باعث رشد قارچ می شود را دیگر در خود ندارد.

4- عایق بندی: ترموود به درستی و به صورت بهینه عایق بندی می شود. این عایق بندی باعث می‌شود طول عمر ترموود افزایش یابد و کارایی آن بسیار بیشتر شود.

5- ترموود و قابلیت بازیافت: اگر ترموود استفاده نشود و یا بعد از مدتی با مصالح دیگر جایگزین شود می توان آن را بازیافت کرد و به صورت مجدد از آن استفاده کرد.

6- نگهداری آسان ترموود: ترموود شرایط نگهداری بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید بدون این که بخواهید هر روز از آن مراقبت کنید.

ترمووود با کیفیت را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید ترمووود را با کیفیتی بی نظیر از شرکت آواچوب تهیه کنید که یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت‌های چوب فروشی در شهرک صنعتی خاوران است. همچنین میتوانید با کارشناسان این مجموعه قبل از خرید خود مشاوره رایگان داشته تا بهترین خرید را داشته باشید. آواچوب ارائه دهنده انواع فرآورده های چوبی است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت به بازار عرضه کرده است.شما میتوانید با مراجعه به سایت از محصولات دیدن کرده و برای سفارش و اطلاع از قیمت‌های دقیق با شماره33284511-021  تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار