اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104066161419123

در تابستان کولر گازی خود را چه دمایی تنظیم کنم؟

کد: 140104066161419123

https://bit.ly/3QSq5Qg

، مشهد , (اخبار رسمی): سوالی که مطرح می شود این است که قبض های ماهانه انرژی خود را پایین نگه دارید یا تنظیم ترموستات خانه خود را در دمای مناسب نگه دارید. به این دلیل، ممکن است گزینه های خود را بسنجید و همان سوالی را که صاحبان خانه های دیگر بارها پرسیده اند از خود بپرسید: کولر گازی را در چه دمایی تنظیم کنم؟

بهترین دمای کولر گازی مناسب داخل ساختمان در فصل تابستان
در تابستان کولر گازی خود را چه دمایی تنظیم کنم؟

در تابستان کولر گازی خود را چه دمایی تنظیم کنم؟ 
وقتی صحبت از دمای توصیه شده خانه به میان می آید ، سؤالات زیادی می شنویم:

  • بهترین تنظیم دما برای کولر گازی من در تابستان چیست؟
  • ترموستات خود را روی چه دمایی تنظیم کنم؟
  • بالاترین دمایی که می توانم واحد AC خود را قبل از اینکه احساس ناراحتی کنم روی آن تنظیم کنم چقدر است؟
  • اگر دمای بیرون 35 درجه و بالاتر باشد، خانه من چقدر باید خنک باشد؟
  • آیا دمای 35 درجه برای تهویه هوا مناسب است؟

برای شروع پاسخ به این سؤالات، ما قصد داریم نگاهی به توصیه های وزارت انرژی ایالات متحده برای دمای خانه برای تابستان و زمستان بیندازیم. طبق بررسی ها، دمای ایده آل خانه در هوای زمستان 20 سانتیگراد است. در مقایسه، دمای ایده آل کولر گازی در ماه های تابستان 25 سانتیگراد است. 

با این حال، این دماهای توصیه شده به عنوان یک نقطه پایه برای شروع در نظر گرفته شده اند و فقط زمانی که در خانه هستید و بیدار هستید اعمال می شوند. 

چگونه قبض برق خود را در حالی که خانه خود را خنک نگه دارم کاهش دهم؟

برای کاهش هرچه بیشتر قبض برق و در عین حال خنک نگه داشتن خانه، ترموستات خود را در دمای مختلف در طول روز تنظیم کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کولر گازی خود را در تابستان روی چه دمایی تنظیم کنید، این عوامل را در نظر بگیرید.

دمای بیرون چقدر است؟
هنگامی که تصمیم می گیرید دما را روی چه دمایی تنظیم کنید، میانگین دمای بیرون را در نظر بگیرید. هرچه تفاوت بین دمای بیرون و داخل خانه کمتر باشد، سیستم گرمایشی و سرمایشی (HVAC) شما باید انرژی کمتری مصرف کند. هرچه تهویه مطبوع شما انرژی کمتری مصرف کند، قبض برق کمتری دارد.

بهترین دما برای اطمینان از کنترل رطوبت در خانه شما چیست؟
آب و هوای مرطوب می تواند منجر به وجود رطوبت بیش از حد در داخل خانه شود و شما و خانه تان را در معرض خطر کپک قرار دهد. ناگفته نماند پوسته شدن رنگ، پوسیدگی چوب و سایر مشکلات مربوط به رطوبت که بیشتر ما ترجیح می دهیم از آنها اجتناب کنیم. خوشبختانه، راه اندازی یک کولر گازی می تواند به کاهش رطوبت کمک کند. سطح رطوبت نسبی ایده آل در داخل ساختمان 30-50٪ است. 

اگر یک دستگاه بخور دارید، ممکن است یک مرطوب کننده داخلی داشته باشد که سطح رطوبت خانه شما را کنترل می کند . اگر نه، می توانید رطوبت سنج را با قیمت مناسب از اکثر فروشگاه های سخت افزار خریداری کنید. وقتی صحبت از رطوبت به میان می‌آید، قاعده کلی این است که ترموستات خود را تا جایی که سطح راحتی شما اجازه می‌دهد به بالا تنظیم کنید، تا زمانی که به اندازه کافی خنک باشد تا میزان رطوبت سالم را تضمین کنید.

دمای داخلی ایده آل شما برای راحتی چیست؟
تنظیم دمای خانه روی 25 سانتیگراد  در تابستان ممکن است برای برخی ، به خصوص کسانی که به دنبال تسکین بسیار مورد نیاز از گرمای شدید هستند، کمی گرم باشد. برای یافتن دمای ایده آل خود برای راحتی شخصی، با تنظیم ترموستات خود روی 25 سانتیگراد توصیه شده (یا 20 سانتیگراد در زمستان) شروع کنید. اگر متوجه شدید که خیلی گرم یا خیلی سرد هستید، به آرامی شروع به تنظیم ترموستات خود در هر بار یک درجه کنید تا به سطح راحتی کامل برسید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تهویه مطبوع رضا

این مجموعه با نام شرکت فنی مهندسی ایمن بنا خاوران در سال ۱۳۸۸ با هدف طراحی، تامین و اجرای تاسیسات مکانیکی و سیستم های سرمایش و گرمایش مشغول به کار گردیده و امروز مفتخر است با تکیه بر دانش نوین این صنعت و تخصص مهندسین با تجربه و نیروهای کار آزموده و متعهد خود و تلاش مضاعف بر ایجاد نوآوری های بیشتر و با هدف تکریم مشتری و احترام به حقوق مصرف کننده در صدد حفظ و ارتقاء کارآمدی مجموعه باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه