اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104076162619126

آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید

کد: 140104076162619126

https://bit.ly/3AfoyxX

، (اخبار رسمی): معمولا برای لیزر موهای زائد به کدام کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید؟

آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید
آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید
آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید
آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید
آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید
آثار شگفت انگیز لیزر موهای زائد برای زیبایی پوست که تا الان نشنیده‌اید

آیا  در مورد هزینه لیزر موهای زائد چیزی می دانید؟ رفع موهای زائد همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد مخصوصا بانوان است. روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که می‌توان به کرم‌های موبر، تیغ، موم و لیزر موهای زائد اشاره کرد. ولی یکی از موثرترین و بهترین روش‌ها جهت از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن، استفاده از لیزر موهای زائد است. اگر هنوز جهت رفع موهای زائد بدن از روش‌های قدیمی استفاده می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اثر لیزر موهای زائد بر زیبایی پوست آشنا کنیم.

لیزر موهای زائد

برخی از افراد برای از بین موهای زائد هنوز از روش‌های قدیمی مانند ژیلت، موم یا کرم‌های موبر استفاده می کنند که علاوه بر اینکه بسیار پردردسر هستند؛ عوارض زیادی هم برای فرد در پی خواهند داشت. مثلا استفاده از ژیلت به مرور زمان موجب حساسیت پوستی و ضخیم شدن موهای بدن می‌شود. حتی افرادی که پوست حساسیتی دارند؛ ممکن است دچار التهابات پوستی نیز شوند. استفاده از کرم‌های موبر هم عوارض بسیاری دارد که می‌توان به قرمزی، التهاب و خارش اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم دور روش‌های قدیمی را خط بکشید و به دنبال رفع موهای زائد برای مدت طولانی‌تری ‌باشید. لیزر موهای زائد توسط دستگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد که انتخاب نوع آن، بستگی به نوع و رنگ پوست فرد دارد. به‌همین جهت، پیشنهاد می‌کنیم حتما جهت لیزر موهای زائد به کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کرده تا پزشک متخصص با توجه به نوع پوست، بهترین دستگاه را برای لیزر موهای زائد بدنتان انتخاب کند.

لیزر موهای زائد در کلینیک‌های زیبایی معتبر شامل مراحل زیر است:

  • بعد از بررسی نوع پوست فرد، پزشک متخصص نواحی از بدن را که قرار است لیزر شود؛ با کرم یا مواد بی حس کننده می‌پوشاند.
  • سپس با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد و تاباندن اشعه لیزر به پوست، به فولیکول‌های مو آسیب وارد کرده و مانع از رشد سریع آن‌ها در آینده می‌شود. توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید لیزر موهای زائد در چندین جلسه تکرار شود.

اثر لیزر موهای زائد بر زیبایی پوست

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم لیزر موهای زائد، یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای خلاص شدن از موهای زائد بدن است. استفاده از لیزر موهای زائد نه‌ تنها به از بین بردن موهای زائد بدن کمک کرده بلکه تاثیر بسیاری بر زیبایی پوست دارد که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم.

  • لیزر موهای زائد، از رشد موهای زیر پوستی جلوگیری می‌کند

آیا تا به حال متوجه موهای زیر پوستی روی صورت یا دیگر نواحی بدن خود شده‌اید؟ موهای زیر پوستی تاثیر بسیاری در زیبایی پوست شما دارند و برای بیرون آوردن آن‌ها از زیر پوست، باید وقت زیادی را صرف کنید. گاهی هم بیرون آوردن موهای زیرپوستی، بسیار دردناک خواهد بود. موهای زیر پوستی معمولا به خاطر استفاده مداوم از ژیلت، اپیلاسیون یا بند انداختن ایجاد می‌شود. استفاده از لیزر موهای زائد شما را برای همیشه از شر موهای زیرپوستی خلاص می‌کند. در واقع لیزر موهای زائد با از بین بردن ریشه مو، مانع از جمع شدن مو داخل پوست می‌شود.

  • لیزر موهای زائد پوست شما را نرم و صاف می‌کند

اگر از تیغ برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنید؛ مطمئنا بعد از رشد مجدد موها، خارش پوست را تجربه خواهید کرد. استفاده از لیزر موهای زائد موجب از بین رفتن ریشه مو شده و شما بعد از یک جلسه لیزر درمانی، شاهد کاهش رشد موها و صاف و نرم تر شدن پوستتان می‌شوید. همچنین بعد از رشد مجدد موها، دیگر خبری از موهای خشن و زبر نیست. اگر به خاطر استفاده از ژیلت، پوستتان زبر شد؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما جهت لیزر موهای زائد به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید.

  • نداشتن عوارض جانبی با لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با روش‌های قدیمی مثل بند انداختن نه‌تنها بسیار دردناک است؛ بلکه موجب ایجاد زخم روی پوست نیز می‌شود. استفاده از ژیلت، ممکن است راحت به نظر برسد ولی یک حرکت اشتباه موجب ایجاد یک زخم دردناک روی پوست می‌شود. همچنین استفاده از موم، مخصوصاً روی پوست‌های حساس موجب کبودی و التهاب می‌شود. گاهی هم استفاده از موم داغ عوارضی از جمله سوختگی را به‌همراه خواهد داشت، ولی لیزر موهای زائد، کمترین عوارض را دارد که بعد از چند ساعت کامل از بین می‌رود و دیگر خبری از ایجاد زخم و کوفتگی نیست.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد

بعد از انجام لیزر موهای زائد، ممکن است دچار عوارضی جزیی از جمله سوزش خفیف یا قرمزی شوید. البته لازم نیست نگران باشید؛ این عوارض موقتی هستند و  زودتر از بین می‌روند. شما می‌توانید بعد از لیزر درمانی با استفاده از کمپرس آب یخ روی نواحی مورد نظر به کاهش این علائم کمک کنید. همچنین می‌توانید جهت کاهش تورم و خارش از گیاه آلوئه ورا نیز استفاده کنید. ژل داخل گیاه آلوئه ورا را به آرامی روی پوست بمالید و صبر کنید تا کاملا جذب شود. سپس ژل‌های اضافه را بردارید. اینکار را می‌توانید در طول روز چندین مرتبه تکرار کنید تا از ایجاد قرمزی و سوزش جلوگیری شود.

کلینیک زیبایی‌ دکتر مسعود جعفری

کلینیک پوست و موی دکتر مسعود جعفری متشکل از کادری مجرب از دانشگاه علوم پزشکی و بهترین دانشگاه‌های پزشکی دنیا و با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا آماده ارائه خدمات متنوع از جمله لیزر موهای زائد، پاکسازی پوست، خال برداری، فرم دهی بینی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیفت با نخ و رفع چاقی موضعی به مشتریان گرامی  است. جهت گرفتن نوبت لیزر موهای زائد و اطلاع از قیمت‌ها از جمله هزینه لیزر جای جوش می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت drmasoodjafari.com تماس حاصل فرمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی