اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104076163019128

ویزای شنگن

اخذ ویزای شینگن

کد: 140104076163019128

https://bit.ly/3njCwXQ

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم شما را با ویزای شینگن و فرآیند اخذ ویزای شینگن به صورت خلاصه و مختصر آشنا کنیم.

اخذ ویزای شینگن
نمونه ویزای شینگن

ویزای شینگن مهری است که پس از واجد شرایط شناخته شدن شما توسط دولت کشوری که قصد سفر به آن را دارید روی پاسپورت شما نقش می‌بندد و به شما اجازه سفر به آن کشور به مدت مشخص شده را می‌دهد.

حتماً می‌دانید که برای اینکه بتوانید به کشورهای اروپایی سفر کنید، باید ویزای توریستی اخذ کنید. با توجه به اینکه اکثر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا و از میان آنها بسیاری عضو حوزه شینگن هستند، برای سفر به این کشورها به قصد سفر و گشت و گذار نیازمند گرفتن ویزای شینگن هستید. ویزای شینگن مهری است که پس از واجد شرایط شناخته شدن شما توسط دولت کشوری که قصد سفر به آن را دارید روی پاسپورت شما نقش می‌بندد و به شما اجازه سفر به آن کشور به مدت مشخص شده را می‌دهد.

در نتیجه ویزا با پاسپورت و کارت اقامت متفاوت است و تنها مجوز ورود شما به کشور مورد نظرتان است. برای گرفتن ویزای شینگن باید ابتدا از سفارت یا کارگزاری مورد تایید سفارت درخواست وقت سفارت کنید و تا زمان رسیدن نوبتتان اقدام به تهیه مدارک لازم برای ویزای شنگن کنید.

مدارک ویزای شینگن شامل مدارک هویتی، پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه، نامه تمکن مالی از بانک به مبلغ حداقل 150 میلیون به بالا، دعوتنامه از اقوام و دوستان (در صورت وجود)، سند ازدواج و مدارک هویتی همسر و فرزندان (در صورت تاهل)، عکس پاسپورتی، بیمه نامه مسافرتی، ووچر هتل و ... هستند. سفارت کشور مورد نظرتان پس از بررسی مدارک و در صورت معتبر و کافی دانستن آن برای شما ویزای شینگن صادر می‌کند.

در صورت کافی نبودن مدارک و یا واجد شرایط نبودن شما نیز به شما ایمیلی مبنی بر ریجکتی درخواست ویزای شنگن ارسال می‌شود. البته شما میتوانید در صورت نیاز به ردی ویزای شنگن نامه اعتراض بزنید که البته به معنای ویزا شدن مجدد شما نیست و تنها در مواقع محدودی جواب می دهد. چنانچه سوالی در زمینه ویزای شینگن و اقامت اروپا دارید خوشحال می‌شویم با موسسه شمیران گشت تماس حاصل کنید تا به شما کمک کنیم.

کافی است در گوگل بنویسید:

شمیران گشت، تا اطلاعات تماس و آدرس ما برای شما نشان داده شود.

از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شمیران گشت

انجام خدمات اخذ ویزای شینگن، ویزای توریستی، تور مسافرتی داخل و خارج، بلیط سفر، ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]