اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104086164719136

کابینت آزمایشگاهی سراسر کشور و سکوبندی

کد: 140104086164719136

https://bit.ly/39Z5glw

، (اخبار رسمی): آزمایشگاه ها با اهداف و در زمینه های مختلفی تاسیس می شوند. هر کدام از انواع آزمایشگاه ها باید ایمن، با دوام، دارای بهترین مهندسی ساخت و چینش تجهیزات باشد. آزمایشگاه ها باید به گونه ای طراحی شوند تا پرسنل حداکثر بهره وری و انگیزه انجام کار را در آن داشته باشند

کابینت آزمایشگاهی سراسر کشور | سکوبندی
کابینت آزمایشگاهی سراسر کشور و سکوبندی

بنابراین طراحی و اجرای سکوبندی آزمایشگاهی که تمام ویژگی های لازم برای هر نوع از آزمایشگاه را داشته باشد، زمینه ای کاملا تخصصی است. متخصصان رویان ایران، با بهره گیری از دانش فنی به روز و متریال مرغوب و با کیفیت صفر تا صد طراحی و اجرای انواع سکوبندی آزمایشگاه را در سراسر کشور با مناسب ترین قیمت انجام می دهند.

اطلاعات فنی انواع کابینت آزمایشگاهی

سکوبندی آزمایشگاهی یک طرفه (میز کنار)

از یک طرف به دیوار متصل و از سوی دیگر کابینت و سطح کار قرار داده شده است. معمولا دارای ارتفاع 90 و عرض 80 سانتی متر هستند. با توجه به متراژ و فضای آزمایشگاه طول سکوبندی متغیر است.

شاسی کشی به وسیله پروفیل فولادی 50×30 با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیکی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی انجام می شود. شاسی مجهز به جهت رگلاژ و تراز نمودن PVC پایه های مقاوم از جنس سکو در سطوح مختلف است.

 سطح سکو از جنس سرامیک 80×80 ضد اسید خارجی است. بین درز های سرامیک های سطح از از مواد بندکشی ARDL ضد اسید مخصوص پر می شود. لبه سرامیک و قسمت پشتی سکو به ترتیب به وسیله پروفیل PVC به شکل U و قرنیز PVC پوشش داده می شوند.

بدنه کابینت ها و درب های آن ها از جنس MDF 16 میلی متری ساخته می شوند. دستگیره درب کابینت های سکو از جنس آلومینیوم ریلی مخصوص نصب می شود.

تمامی یراق آلات و لولا های به کار رفته از نوع پمپی آرام بند و ریل کشو ها از نوع ساچمه ای سه تیکه است.

سکوبندی آزمایشگاهی دو طرفه (میز وسط یا جزیره)

یکی از بهترین نوع سکوبندی در آزمایشگاه ها، سکو های دو طـرفه می باشد که دارای کاربرد های متنوعی مانند فضای نگـه داری مواد و تجهیزات آزمایشـگاهی، فضایی برای نصب سینک های شست و شو در یک یا دو طرف سکو لوله کشی آب و گاز و هم چنین نصب انواع پریز ها می باشند. تمام موارد قید شده در کابینت آزمایشگاه یک طرفه، برای این نوع نیز قابل اجرا است. معمولا دارای ارتفاع 90 و عرض 160 سانتی متر هستند.  با توجه به متراژ و فضای آزمایشگاه طول سکوبندی متغیر است. شلف میز وسط با ارتفاع 70 سانتی متر و عرض 33 سانتی متر، دارای شاسی فولادی با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک، دو طبقه و مجهز به پریز برق قابل اجرا است.

انواع کابینت های دیواری و کمد های اسناد و مواد

نصب انواع کابینت از جنس MDF 16 میلی متری برای قرار دادن اسناد، انبار کردن مواد شیمیایی، شیشه آلات، تجهیزات آزمایشگاهی و وسایل شخصی پرسنل در تمام انواع آزمایشگاه ها از ضروریات است.

میز توزین (مخصوص قرار دادن ترازو)

میز های مخصوص توزین به پایه های کاملا مقاوم PVC لزره گیر و قابل رگلاژ مجهز می شوند. شاسی کشی از نوع پروفیل فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیکی ضد خوردگی است. سطح مخصوص قرار دادن ترازو از جنس سنگ گرانیت است.

سکوبندی شست و شو به همراه شیر و سینک آزمایشگاهی

معمولا دارای ارتفاع 90 و عرض 80 سانتی متر هستند. شاسی کشی به وسیله پروفیل فولادی 50×30 با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیکی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی انجام می شود. شاسی مجهز به جهت رگلاژ و تراز نمودن PVC پایه های مقاوم از جنس سکو در سطوح مختلف است.

 سطح سکو از جنس سرامیک 80×80 ضد اسید خارجی است. بین درز های سرامیک های سطح از از مواد بندکشی ARDL ضد اسید مخصوص پر می شود. لبه سرامیک و قسمت پشتی سکو به ترتیب به وسیله پروفیل PVC به شکل U و قرنیز PVC پوشش داده می شوند. بدنه کابینت ها از جنس MDF 16 میلی متری  و درب ها از جنس PVC  درجه یک ساخته می شوند. دستگیره درب کابینت های سکو از جنس آلومینیوم ریلی مخصوص نصب می شود،کلیه سطوح سکوبندی قابل شست و شو است. تمامی یراق آلات و لولا های به کار رفته از نوع پمپی آرام بند است.

سینک آزمایشگاهی مخصوص ضد اسید و شیر آلات آزمایشگاهی با پوشش رنگ الکترواستاتیکی ضد خوردگی و مقاوم، روی کابینت شست و شو نصب می شود. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان رویان ایران از طریق شماره های 09128146417 و 02166971467 در تماس باشید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]