اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104096166319139

جام جهانی را در ماشینتان ببینید و لذت ببرید

مانیتور خودرو یک همراه خوب در جام جهانی

کد: 140104096166319139

https://bit.ly/3ueZvag

، (اخبار رسمی): خرید مانیتور خودرو یکی از بهترین آپشن‌هایی است که می‌توان روی خودرو نصب کرد. این آپشن که ویژگی‌های بسیاری برای شما خواهد داشت را می‌توان با بودجه پایین نیز تهیه کرد. یکی از این ویژگی‌ها مشاهده شبکه‌های تلوزیونی به صورت زنده است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های مانیتور خودرو می‌پردازیم.

مانیتور خودرو یک همراه خوب در جام جهانی
مانیتور اندروید خودرو

در خوروی خود مشغول رانندگی هستید و ترافیک مثل همیشه زمان رسیدن شما به مقصد‌تان را طولانی کرده است. جام جهانی شروع شده و زمان پخش مسابقه موردعلاقه‌تان فرا رسیده است. شاید به این فکر کنید که با رادیوی خودرو به گزارش مسابقه گوش دهید یا با تلفن همراهتان مسابقه را دنبال کنید. اما این‌ها راه حل‌های مناسبی برای لذت بردن تمام و کمال از تماشای فوتبال نیستند.

خرید مانیتور خودرو می‌تواند این مشکل را به خوبی حل کند. نه فقط این مشکل، بلکه این آپشن ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد که می‌تواند رانندگی و حتی انتظار در خودرو را برای شما لذت بخش کند. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها پرداخته ایم.

1. تماشای شبکه‌های تلوزیونی به صورت زنده

مانیتور‌های اندروید خودرو قابلیت نمایش تمامی شبکه‌های تلوزیونی را دارا هستند. با نصب مانیتور خودرو می‌توانید حین رانندگی یا زمانی که مجبورید مدتی را در خودرو به انتظار بنشینید، شبکه یا برنامه مورد علاقه تان را تماشا کنید.

2. مسیریابی بودن دردسر

مسیریابی با تلفن همراه مشکلات خاص خودش را دارد. از افتان گوشی از روی هولدر موبایل گرفته تا حتی سرقت! اصلا اگر حین مسیربابی تلفن همراهتان زنگ بخورد باید چه کار کرد؟ مانیتورهای خودرو با دارابودن GPS و WIFI و قابلیت نصب هر برنامه مسیریابی می توانند به خوبی این مشکل را برای شما حل کنند.

3. پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این آپشن، پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری است. به راحتی می توانید هر ویدئو یا موزیکی را با این مانیتورها پخش کنید

4. گوش دادن به پادکست و کتاب صوتی

همه ما کتاب‌های نخوانده زیادی در کتابخانه مان داریم که هیچ وقت حتی فرصت ورق زدن آن‌ها را بدست نیاورده‌ایم. با نصب مانیتور اندروید خودرو می‌توانید برنامه‌های کتاب صوتی و پادکست را اجرا و در طول رانندگی به آن‌ها گوش دهید.

5. مدیریت خودرو

یکی از قابلیت‌های این آپشن ، اجرای برنامه‌های مدیریت خودرو است. شما با اپلیکیشن‌های کاربردی خودرو می‌توانید سرویس‌های ماهانه و سالیانه خودروی خود را مدیریت کنید. این امکان فقط بخشی از ویژگی‌های این دسته از برنامه‌ها است.

6. قابلیت اتصال دوربین دنده عقب به مانیتور

امیدواریم این مطلب برای شما سودمند بوده باشد. با تشکر از همراهی شما.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سرگرمی و تفریح