اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104126270119148

موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟

کد: 140104126270119148

https://bit.ly/3ygimCY

، (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید برای اجاره آپارتمان مبله اقدام کنید، خوب است بدانید که با رعایت یک سری ترفند می‌توانید تجربه‌ی خیلی بهتری از اقامت داشته باشید. در این مطلب با توجه به تجربیاتمان در پینورست، یک سری ترفند در اختیارتان قرار می‌دهیم که به شما در انتخاب آپارتمان مبله کمک می‌کنند.

موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟
موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟
موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟
موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟
موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟
موقع اجاره آپارتمان مبله به چه چیزهایی توجه کنیم؟

این چند ترفند را توی ذهن داشته باشید و تعطیلات بعدی‌تان را مثل آب خوردن برنامه ریزی کنید و از سفرتان لذت واقعی ببرید.

هر تجربه منفی مقدمه‌ایست برای تجربه‌های مثبت بعدی  

همانطور که بالاتر اشاره شد ما خودمان اهل سفر هستیم. تجربه اجاره اقامتگاه و آپارتمان مبله در شهرهای شلوغ مثل تهران و مشهد هم کم نداریم. تجربه‌ها همیشه مثبت نیستند. مثلا یک بار زمان رسیدنمان بیش از حد دیر شد. ساعت ۱۲ شب به آپارتمان مورد نظرمان رسیدیم.

موقعی که کلید را از مغازه روبه‌رو گرفتیم و به واحدمان سر زدیم اولین حسی که داشتیم حس تعجب بود. واحد به هیچ‌وجه با چیزی که توی ذهن ما بود و از عکس‌ها دیده بودیم هم‌خوانی نداشت. چون خسته بودیم و نمی‌خواستیم اوقات همدیگر را هم تلخ کنیمِ، از این موضوع به صورت دسته‌جمعی عبور کردیم. ولی وقتی خواستیم از حمام استفاده کنیم دیدیم که آب سرد است. دیگر کم کم داشتیم نگران می‌شدیم.

خوشبختانه همان موقع هرطوری بود با میزبان تماس گرفتیم و او ما را راهنمایی کرد و با یک دوش آب گرم همه‌چیز بهتر شد. ولی قبول کنید که تجربه بد می‌تواند اوقات آدم را تلخ کند و سفری که ممکن است هفته‌ها برنامه‌ریزی پشتش باشد را به یک فاجعه تبدیل کند. نه؟

درسی که ما گرفتیم این بود: برای انتخاب اقامتگاه مناسب فقط به ظاهر و تبلیغات بسنده نکنیم. قضیه یک مقدار پیچیده‌تر است. ولی در عین حال آنقدر هم سخت نیست. فقط کافی است یک سری نکته کلی را رعایت کنیم:

نکات کلی مهم برای پیدا کردن یک آپارتمان مبله

نکات کلی که رعایت کردنشان کار شما را خیلی آسان‌تر می‌کند خودش حکم فیلتر کردن را دارد. یعنی اگر مثلا وضعیت گروهی که باهاشان سفر می‌کنید از قبل مشخص باشد بخش اعظم جست‌وجو برایتان راحت می‌شود. مثلا این که یک گروه دوستی هستید که همراه هم سفر می‌کنید یا خانواده‌اید و توی گروه‌تان افراد مسن یا بچه و نوجوان دارید؟ حیوان خانگی همراه دارید؟ دو نفره هستید؟ شاید هم دارید سفر تنهایی را تجربه می‌کنید.

از آن ‌طرف هدف شما از تعطیلات هم روی جایی که انتخاب می‌کنید تأثیر می‌گذارد. دلتان می‌خواهد بروید خرید؟ در تهران سمت غرب با پینورست آپارتمان مبله‌های بی‌نظیری پیدا می‌کنید. در مشهد بهتر است سمت بازار آپارتمان بگیرید. در اصفهان و شیراز وضعیت فرق می‌کند. اگر قصدتان دیدن جاهای دیدنی یک شهر است بهتر است جاهایی را پیدا کنید که به منطقه‌های توریستی‌تر شهر نزدیک هستند. اگر قصد سفر زوج و ماه عسل و تجربه‌های دونفره دارید، باز هم روی نوع اقامتگاه و منطقه جغرافیایی‌اش اثر دارد.

با فعال کردن همچین فیلترهایی نهایتا ممکن است به ده یا دوازده انتخاب ممکن برسید. حالا باید با دقت بیشتری از بین این اقامتگاه‌ها انتخاب کنید. با دقت توضیحات و عکس‌ها را بررسی کنید. سعی کنید توضیحات و امکانات را تا جایی که می‌شود با عکس‌ها هم تطابق بدهید. اگر حس کردید عکس‌ها دستکاری شده‌اند بی‌خیال انتخاب آن اقامتگاه بشوید. این یکی از درس‌هایی بود که ما طی سفر و تجربه‌های مختلف یاد گرفتیم.

نکات جزئی مهم برای پیدا کردن یک آپارتمان مبله مناسب  

از اینجای کار دیگر جست‌وجو حرفه‌ای‌تر می‌شود. شما به عنوان برنامه‌ریز اصلی سفر و کسی که قرار است بخش مهمی از تدارکات اولیه را بچیند باید یک نکته را در ذهن داشته باشید. برای هر گروه سفری و برای هر مدل تعطیلاتی که دنبال اقامتگاه مناسب هستید، جست‌وجوی شما معمولا روی نود درصد مطابقت با خواسته‌های شما به پایان می‌رسد. ولی اگر به اقامتگاهی رسیدید که صد درصد با همه خواسته‌های شما تطابق دارد واقعا خوش‌شانس هستید.

چون برگ برنده اجاره اقامتگاه تنوع بالای آن‌ها و پراکندگی مناسب جغرافیایی‌شان است.

۱. سعی کنید جایی را انتخاب کنید که با نیازهای روزمره شما همخوانی داشته باشد  

موقع سفر که می‌شود هر کدام از ما نیازهای متفاوتی داریم. بعضی‌ها ترجیح می‌دهند جایی اقامت کنند که دور و برش پر از رستوران باشد. بعضی هم ترجیح می‌دهند واحدشان آشپزخانه مجهز و تکمیلی داشته باشد که بتوانند در طول تعطیلات برای خودشان غذا درست کنند (فکر بدی هم نیست چون در کاهش هزینه‌ها خیلی موثر است). بعضی‌ها دوست دارند آپارتمان‌شان در مرکز زندگی شبانه شهر باشد، برای بعضی‌ها هم تعطیلات یعنی روی مبل لم دادن و فیلم تماشا کردن روی یک تلیزیون ال‌سی‌دی بزرگ.

اجاره کردن زیباترین آپارتمان ممکن لزوما آن چیزی نیست که نیاز همه را برطرف کند. سعی کنید جایی را انتخاب کنید که با حال و هوای شما و تعطیلات ایده‌آلتان بخورد. چطور جایی خستگی شما را در می‌کند؟ دنبال همانجا بگردید.

۲. میزبان بد کل تجربه تعطیلات شما را خراب می‌کند  

تا به حال شده به یک رستوران خیلی زیبا بروید که همه‌چیزش زیباست و حتی غذایش هم عالی است ولی خدمه خیلی بی‌ادبی دارد؟ کام‌تان تلخ نمی‌شود؟

تجربه اقامتگاه اجاره کردن هم همین است. سعی کنید قبل از همه چیز با میزبان خودتان خوب ارتباط بگیرید. برایش مسج بفرستید و لااقل چند سوال از او در بپرسید. برقرار کردن ارتباط مناسب و رفیق شدن با میزبان خیلی مهم است. سعی کنید به تجربه اجاره اقامتگاه شبیه شراکت و رفاقت نگاه کنید. میزبان‌های خوب غنیمت هستند. همیشه می‌توانید به یک تجربه مثبت برگردید و حتی آن را به دیگران هم توصیه کنید.

۳. نیازی نیست نصف وسایل خانه‌تان را با خودتان بار کنید  

بهترین آپارتمان مبله‌ای که می‌توانید انتخاب کنید آپارتمانی است که شما را مجبور نکند وسایل شخصی زیادی با خودتان بار کنید. معمولا آشپزخانه مناسب با تجهیزات کافی، ماشین لباس‌شویی اختصاصی، مایکروویو، سشوار و سیستم سرمایش و گرمایش مهم هستند. به خصوص اگر قرار است بیشتر از یک هفته جایی بمانید.

۴. توجه به جزئیات آپارتمان را از متوسط به عالی تبدیل می‌کند  

خیلی وقت‌ها یک سوئیت ارزان و ساده می‌تواند با نظافت مناسب تبدیل به یک اقامتگاه ایده‌آل شود. اقامتگاه‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر جور آپارتمانی را می‌توانید با یک سرچ ساده در پینورست و پلتفرم‌های آنلاین پیدا کنید. از یک آپارتمان لاکچری تا یک اتاق کوچک که فقط یک تخت برای خوابیدن دارد.

با توجه به تجربه ما همیشه گران‌قیمت‌ترین = بهترین نیست. بعضی وقت‌ها یک جای کوچک ولی تمیز که به جزئیاتی مثل تزیین مناسب مبلمان و راحتی سرویس خواب توجه می‌کند از یک هتل پنج ستاره هم بهتر است.

۵. نظرات را به دقت بخوانید و خودتان هم تجربه‌تان را به اشتراک بگذارید  

سعی کنید در بخش نظرات دنبال کلمات مشخصی باشید. درست است که بیشتر نظرات یک وبسایت ممکن است فقط مثبت باشند. ولی سعی کنید دنبال جزئیات مهمی مثل اشاره به موضوع نظافت باشید.

معمولا وقتی در یک نظر به موضوع خاصی اشاره می‌شود و فقط کلی‌گویی نمی‌شود، معنی‌اش این است که آن موضوع به چشم مسافر قبلی آمده است.

در ضمن سعی کنید نظرات اخیر را با دقت بیشتری بخوانید. چون باعث می‌شود تجربه واقعی‌تری را انتظار داشته باشید.

و در نهایت سعی کنید شما هم تجربه خودتان را بعد از اجاره یک اقامتگاه از پینورست با بقیه مسافرها در میان بگذارید! اینطوری به بهبود تجربه دیگران هم کمک می‌کنید.

ما در پینورست سعی می‌کنیم علاوه بر بازرسی اقامتگاه‌ها و تطبیق عکس‌ها با اطلاعات اقامتگاه، به شما لیستی از اقامتگاه‌های درجه یک را هم ارائه کنیم.

این اقامتگاه‌ها از ۹۰٪ اقامتگاه‌های مشابه با کیفیت‌تر هستند و انتظارات ما را از نظر کیفیت برآورده می‌کنند. برای همین با اطمینان خاطر اجاره این اقامتگاه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: جماران

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی