اطلاعات تماس
  • 091369*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104126271518850

مراحل طراحی و اجرا دکوراسیون داروخانه با شهرآرا

کد: 140104126271518850

https://bit.ly/3yFbGjp

، (اخبار رسمی): این روزها به دلیل رقابت زیاد میان داروسازان، طراحی دکوراسیون داروخانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است؛ به طوری که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در میزان فروش داروخانه به حساب می‌آید

مراحل طراحی و اجرا دکوراسیون داروخانه با شهرآرا
نمونه طراحی دکوراسیون داروخانه توسط گروه معماران شهرآرا

این روزها داروسازهای جوان دوست دارند تا داروخانه‌شان دکوراسیون مدرنی داشته باشد. به دلیل رقابت زیاد میان داروسازان، طراحی دکوراسیون داروخانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است؛ به طوری که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در میزان فروش داروخانه به حساب می‌آید. اگر شما هم در شرف تاسیس داروخانه مدرن هستید و یا قصد بازسازی داروخانه قدیمی‌تان به داروخانه‌ای مدرن را دارید، در این مطلب همراه ما باشید. 

مراحل ساخت دکوراسیون داروخانه

طراحی دکوراسیون داروخانه به صورت مدرن کمک می‌کند تا همه‌ی داروها و محصولات به صورت کاربردی، اصولی و استراتژیک در قفسه‌ی مخصوص و مدرن خود با توجه به میزان فروش و یا کارکردی که دارد، قرار داده شود؛ چنین شرایطی  به مشتری و پرسنل کمک می‌کند تا به راحتی و بدون استرس و نگرانی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. 

برای داشتن دکوراسیون داروخانه مدرن، شما باید خود را در جای مشتری قرار دهید و از منظر او به محیط پیرامون خود نگاه کنید. چنین موضوعی وظیفه‌ی گروه معماری است؛ با توجه به تجربه‌ی چندین ساله‌ی گروه شهرآرا در طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داروخانه، دیگر این چالش را نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت طراحی دکور داروخانه‌تان را به آن‌ها بسپارید. 

مرحله اول: بازدید و برداشت پلان از فضا
بعد از اینکه تصمیم گرفتید تا داروخانه‌تان را افتتاح کنید، و شرایط ملک شما نهایی شد، برداشت پلان به صورت آنلاین توسط شهرآرا انجام می‌شود. اگر ملک شما شرایط خاصی دارد که برداشت پلان آنلاین برای آن امکان‌پذیر نیست، در نتیجه اندازه‌گیری‌ها به صورت حضوری در هر شهری که باشد انجام می‌شود. 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه برداشت پلان دقیق به صورت آنلاین امکان‌پذیر است؟ در جواب باید بگوییم که گروه معماران شهرآرا پروژه‌های طراحی تا اجرای زیادی را با این روش انجام داده است و کار نهایی برای کارفرما (داروساز) رضایت‌بخش بوده است؛ چرا که از قبل از شروع ساخت دکور، ابعاد مجددا توسط تیم اجرایی و طراحی شهرآرا چک می‌شود تا خطایی وجود نداشته باشد. 

نکته مهم: چیزی که باعث تفاوت قیمت در هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه تا اجرای آن می‌شود به متراژ فضا و نوع متریالی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

مرحله دوم: شروع طراحی دکور داروخانه
بعد از برداشت پلان آنلاین و بررسی نیازهای و خواسته‌های کارفرما (داروساز)، طراحی دوبعدی، جانمایی بخش‌های مختلف و طراحی سه بعدی شروع می‌شود. در این مرحله چندین چیدمان مختلف از طرف تیم شهرآرا همراه با توضیحات برای کارفرما ارسال میشه؛ اگر نیاز به تغییرات و اصلاحات داشته باشد، با تعیین زمان‎‌بندی انجام می‌شود.

علاوه بر طراحی دکوراسیون داروخانه، تیم شهرآرا می‌تواند برای شما خدمات مربوط به سفارش طراحی لوگو داروخانه و هویت بصری آن را نیز انجام دهد. اگر می‌خواهید به عنوان یک داروخانه معتبر و مطمئن به مخاطبان و مشتریان خود معرفی شوید، لازم است تا لوگو وهویت بصری منحصربه‌فرد خود را داشته باشید. هویت بصری شامل طراحی اوراق اداری، کارت ویزیت، سربرگ، لباس پرسنل و ... می‌شود.


مرحله سوم: شروع ساخت دکور در کارگاه شهرآرا و نصب در محل
بعد از تایید نهایی طراحی توسط داروساز، بازدید نهایی از محل پروژه در هر شهری که باشد توسط تیم شهرآرا انجام می‌شود. بعد از مرحله بررسی ابعاد و اندازه‌ها به صورت دقیق، با توجه به بودجه و ملاک‌های موردنظر  داروساز، متریال‌های مختلف با قیمت‌های مختلف آن به کارفرما ارائه داده می‌شود. 

متناسب با نوع طراحی، میزان متریالی که باید استفاده شود، و جنس متریال‌ها، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. برای مثال: قفسه بندی داروخانه ام دی اف، انواع مختلفی دارد که هر کردام کاربرد و قیمت مشخص خود را دارند؛ به همین دلیل نمی‌توان یه قیمت کلی برای دکور داروخانه اعلام کرد؛ حتی ممکن است هزینه نهایی دکور یک داروخانه بزرگ از داروخانه‌ای کوچکتر کمتر هم شود؛ یا برای مثال دو داروخانه با متراژ یکسان به دلیل انتخاب متریال‌های مختلف، اختلاف قیمت زیادی داشته باشند. 

پس از آن، فرایند ساخت کامل دکوراسیون داروخانه در کارگاه شهرآرا انجام می‌شود. کانتر، قفسه‌بندی‌ها، نشیمن و ... به طور کامل ساخته می‌شوند و برای چک کردن نهایی در داخل کارگاه چیدمان می‌شوند و در صورت وجور ایراد در ساخت، قبل از حمل و نصب به محل پروژه، رفع می‌شوند.

بعد از تکمیل ساخت، دکور داروخانه به شهر موردنظر بارگیری می‌شود؛ تیم نصب و حمل شهرآرا در مدت زمان 2 الی 3 روز کل دکور را در فضا نصب و تحویل داروساز می‌دهند. از طریق لینک 3 نمونه دکوراسیون داخلی داروخانه شهرآرا میتوانید برخی نمونه کارها را مشاهده کنید و برای مشاهده تمامی نمونه کارها نیز میتوانید به سایت تیم معماران شهرآرا به آدرس https://theshahrara.ir مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091369*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل