اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104126271718027

ویزای مولتی کانادا ۲۰۲۲ (از هزینه، شرایط، مدارک تا وقت سفارت)

کد: 140104126271718027

https://bit.ly/3R5joKJ

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای مولتی کانادا چیست؟ شرایط ویزای مولتی کانادا چیست؟ مدارک مورد نیاز ویزای مولتیپل کانادا کدامند؟ قیمت ویزای مولتی کانادا چقدر است؟ آیا با داشتن ویزای مولتیپل کانادا می‌توان خانواده خود را به کانادا برد؟ ویزای ۵ ساله کانادا برای چه کسانی است؟ روند دریافت مولتی ویزا کانادا چگونه است؟

ویزای مولتی کانادا ۲۰۲۲ ( از هزینه، شرایط، مدارک تا وقت سفارت)
ویزای توریستی کانادا

ویزای مولتی کانادا چیست

ویزای مولتیپل کانادا یا همان ویزای مولتی کانادا، یکی از انواع ویزای توریستی در این کشور محسوب می‌شود. دارنده‌ی این ویزا می‌تواند طی ۵ سال به هر تعدادی که مایل باشد به کشور کانادا سفر کند

ویزای مولتی کانادا در واقع ویزای اقامت موقت در این کشور است و مدت زمان اعتبار آن ۱۰ساله است. البته به دلیل این‌که مدت اعتبار پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال بیشتر نیست، این ویزا با نام ویزای ۵ ساله کانادا در ایران شناخته می‌شود. به طور کلی اگر شما تابع کشوری هستید که پاسپورت آن ۱۰  سال است.

مزایای اخذ ویزای مولتیپل کانادا

از مزیت‌های اصلی این ویزا نسبت به انواع ویزاهای دیگر، می‌توان به عدم محدودیت تعداد دفعات ورود به کشور کانادا طی زمان اعتبار روادید اشاره کرد. مهم نیست از چه مرزی وارد این کشور می‌شوید، دارندگان این ویزا قانونا می‌توانند چندین بار و به صورت متوالی به این کشور ورود کنند و با هر بار ورود اجازه‌ی اقامت برای شش ماه خواهند داشت.

این افراد در انتهای شش ماه باید حتی برای چند ساعت این کشور را ترک کنند و پس از ورود دوباره می‌توانند برای ۶ ماه دیگر در کانادا بمانند، هرچند همیشه امکان دارد در ورودی کشور دلیل ورود مجدد پرسیده شود.

شرایط اخذ تابعیت و شهروندی کانادا. آیا راهی برای ترک نکردن خاک کانادا بعد از ۶ ماه وجود دارد؟

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، تمامی افرادی که داری ویزای توریستی کانادا هستند، باید پس از گذشت ۶شش ماه از اقامتشان از این کشور خارج شده و مجددا به آن ورود کنند، اما گاهی شما به هر دلیلی مایل نیستید که پس از گذشت ۶ ماه به کشور خود بازگردید و کانادا را ترک کنید و یا امکان و شرایط خروج و ورود مجدد به کشور کانادا را ندارید، در این موارد، شما می‌توانید تقاضای اجازه تمدید یا اکستنشن کنید با ذکر مدت زمان و دلایل قانع کننده اقامت خود و یا نزدیکانتان را ثبت کنید.

این عمل ویزیتور رکورد نامیده می‌شود. ویزیتور رکورد کانادا در پاسپورت شما درج نمی‌شود و برگه‌ای جداگانه است که سقف تاریخ اقامت شما در آن درج خواهد شد. هزینه دریافت ویزیتور رکورد ۷۵ دلار کانادا است. این نکته‌ را در نظر داشته باشید که باید حداقل ۳۰ روز قبل از اتمام اعتبار ویزا، برای دریافت این تمدید اعتبار، اقدام کرد.

ویزای مولتیپل کانادا مناسب چه کسانی است؟

تقاضای ویزای مولتی کانادا تقریبا برای هیچ یک از افراد منعی ندارد. این ویزا برای افرادی که با دلایل منتطقی و قابل قبول تعداد زیادی سفر به کانادا انجام می‌دهند و همچنین والدینی که فرزندانشان در کانادا اقامت دارند و پیش‌تر از طریق آن‌ها اقدام کرده‌اند مناسب است. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، تمامی افراد می‌توانند برای اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا اقدام کنند به شرطی که بتوانند دلایل کافی برای افسر مهاجرتی بیاورند و او را قانع کنند که به این نوع ویزا نیاز دارند و باید به صورت متوالی به کانادا سفر کنند.

شرایط ویزای تحصیلی کانادا در همه مقاطع

ویزا مولتی تضمینی کانادا

در اصل هیچ‌گونه ویزای مولتی تضمینی وجود ندارند و اخذ ویزا تنها مرتبط با میزان کامل بودن مدارک و قانع شدن افسر مهاجرت است. همینطور داشتن دعوت‌نامه نمی‌تواند تضمین دریافت قطعی ویزا باشد. در نتیجه هیچ فرد یا آژانسی نمی‌تواند به شما تضمین دهد که می‌تواند بای شما به صورت قطعی ویزای مولتی کانادا دریافت کند.. با وجود این مسئله برخی آژانس‌های مسافرتی پکیجی تحت عنوان ویزای تضمینی کانادا به شما ارائه می‌دهند.

در واقع ویزای مولتی به روشی محبوب برای مهاجرت و سفر به این کشور تبدیل شده است. زیرا افراد می توانند با یک بار طی کردن مراحل اخذ ویزا و پرداخت هزینه‌های آن، از مزایای این روادید برخوردار شوند. به همین جهت مسئولان کانادایی به منظور جذب بازدیدکنندگان بیشتر و تسهیل فرایند اخذ ویزا هزینه‌های دولتی روادید مولتی کانادا را حدود ۵۰ دلار کاهش داده‌اند.

نحوه‌ی گرفتن وقت سفارت و انگشت‌نگاری ویزای مولتی کانادا چیست؟

شما می‌توانید به صورت آنلاین برای ثبت درخواست ویزای مولتی کانادا اقدام کنید. در صورت باید مدارک‌تان را کامل کرده و هزینه‌  ی سفارت را پرداخت کنید. گاها طی مدت ۲۴ ساعت پس از ثبت این درخواست، نامه انگشت‌نگاری روی حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از این نامه شما می‌توانید به سایت vfs مراجعه کنید و تاریخ و شهر موردن نظرتان را برای مراجعه‌ی حضوری معیین کنید.

هزینه ویزای مولتی کانادا

 هزینه‌ی اخذ ویزای کانادا جهت بررسی پرونده‌ی درخواستی ویزای توریستی یا مولتی ۱۰۰ دلار برای هر نفر و هزینه‌ی انگشت‌نگاری و عکس نیز ۸۵ دلار برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون