اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104136273818838

بازدید وزیراقتصاد و تقدیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمه دات کام

کد: 140104136273818838

https://bit.ly/3AruqEe

، (اخبار رسمی): دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با حضور در نمایشگاه دائمی فناوری‌های ایران‌ساخت از دستاوردهای حوزه فناوری‎های نرم و اقتصاد دیجیتال بازدید و از برنامه حمایت از تولید دانش بنیان وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی کردند.

بازدید وزیراقتصاد و تقدیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمه دات کام
بازدید وزیراقتصاد و تقدیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمه دات کام

در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شد و فعالان حوزه فین تک و کسب و کارهای دانش بنیان در آن حضور داشتند، آقای دکتر خاندوزی و دکتر ستاری از غرفه شرکت ها بازدید کرده و چند دقیقه ای را پای صحبت ها و درد و دل فعالین این حوزه نشستند. نکته قابل توجه این رویداد انتخاب و دعوت از تنها یک برند در حوزه اینشورتک بود. مجموعه بیمه دات کام به عنوان یک شرکت خلاق، نوآور و دانش بنیان فعال در حوزه اینشورتک در این نمایشگاه حاضر بود.

در این نمایشگاه آقایان خاندوزی و ستاری ضمن بازدید، دقایقی  به گفتگو با بهاره شریفیون مدیرعامل مجموعه بیمه دات کام پرداخته و از آخرین دستاوردهای این شرکت و خدمات و نوآوری های آن آگاه شدند. شریفیون ضمن معرفی و بیان ظرفیت های فعلی و پروژه های فناورانه آتی بیمه دات کام، استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری ماشین را نقطه تمایز بیمه دات کام در جهت ارائه بهترین خدمات به مخاطبان و بیمه گذاران برشمرد.در خلال این بازدید گفتگویی نیز در خصوص اقدام اخیر بیمه مرکزی و مسائل مربوط به راه اندازی سوئیچ بیمه صورت گرفت که جناب آقای خاندوزی وزیر اموراقتصاد و دارایی اذعان داشتند رویکرد دولت نسبت به فعالان حوزه دانش بنیان مثبت بوده و با توجه به نام گذاری امسال به نام دانش بنیان، حمایت های همه جانبه ای از فعالان خواهند داشت. موارد و لازمه‌های متعددی در قانون جهش تولید دانش بنیان لحاظ شده است که برای تحقق آن‌ها، دستور العمل ها و آیین نامه های اجرایی متناسب با نقش و مأموریت هر وزارتخانه تدوین شده است و به کمک هر دستگاه، اجرایی می‌شود و با جدیت موضوع مربوط به سوئیچ بیمه که تبدیل به محل اختلاف استارت آپ ها و بیمه مرکزی شده است را پیگیری خواهند کرد.

در ادامه دکتر ستاری ضمن قدردانی از خدمات شرکت بیمه دات کام به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین بیمه ای، اذعان داشتند دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به فعالان حوزه دانش بنیان داشته و با جدیت تمام پیگیر موضوعات این حوزه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه