اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146275119161

سنسور صنعت نوین فروش انواع سنسورهای القایی، سنسورهای نوری، سنسورهای مغناطیسی و..

سنسور صنعت نوین ؛ فروش انواع سنسورهای صنعتی

کد: 140104146275119161

https://bit.ly/3PvXkar

، (اخبار رسمی): فروشگاه سنسور صنعت نوین، نمایندگی رسمی شرکت تبریز پژوه می باشد. این فروشگاه همچنین نمایندگی انحصاری محصولات برند بیداک در ایران را نیز دارا است. تهیه و توزیع انواع لوازم برق صنعتی و روشنایی و انواع لوازم هیدرولیک، پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی از جمله محصولات است که فروشگاه سنسور صنعت ارائه می‌‍دهد.

فروش انواع سنسور های صنعتی
سنسور صنعت نوین ؛ ارائه و فروش انواع سنسورهای القایی ، سنسورهای نوری ، سنسورهای مغناطیسی و خازنی

سنسور صنعت نوین ، نماینده رسمی محصولات تبریز پژوه ، فروش انواع محصولات بیداک ، فروش انواع محصولات برند امرون ، ارائه انواع محصولات برند آتونیکس و ارائه انواع سنسورهای صنعتی و الکترونیک در کشور ایران.

سنسور به معنی حسگر بوده و کمیت های مشخصی را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند. سنسورها انواع مختلفی دارند و هر کدام از نظر درجه حساسیت و کمیتی که نسبت به آن حساس هستند، با یکدیگر فرق دارند. برای مثال، برخی از سنسورها در تماس با یک محرک فعال می شوند و برخی دیگر را نزدیک شدن به یک قطعه فعال می کند. به طور کلی می‌توان گفت که سنسورها به مهندسین صنایع مختلف کمک می کنند تا پروژه ها را در بهترین حالت ممکن انجام دهند. در ادامه به صورت مختصر به شرح چند مورد از انواع سنسورهای صنعتی اصلی موجود در بازار خواهیم پرداخت.

سنسورهای القایی

سنسور القایی یک دستگاه الکترونیکی است که می تواند فلزات آهنی را بدون تماس فیزیکی تشخیص دهد. سنسورهای القایی، همچنین می توانند فلزات غیرآهنی مانند آلومینیوم، برنج و مس را شناسایی می کنند اما استفاده از فلزات غیرآهنی، محدوده حسگر سنسور القایی را کاهش می‌دهد.

سنسورهای نوری

سنسورهای نوری دسته وسیعی از دستگاه ها را برای تشخیص شدت نور شامل می شوند. یک سنسور نوری می تواند صرفا یک جزء ساده برای اطلاع از زمانی باشد که سطح نور محیط از مقدار تعیین شده بیشتر یا کمتر می شود و یا یک دستگاه بسیار حساس برای تشخیص تک فوتون ها. در ضمن، سنسورهای نوری غالبا خروجی الکتریکی تولید می کنند.

سنسورهای مغناطیسی

سنسور مغناطیسی معمولاً به حسگری اطلاق می شود که بزرگی و تغییرات میدان مغناطیسی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. میدان‌های مغناطیسی، برای مثال در مغناطیس زمین یا آهنرباها، پدیده‌هایی آشنا اما نامرئی هستند. سنسورهای مغناطیسی میدان‌های مغناطیسی نامرئی را به سیگنال‌های الکتریکی و به اثرات مرئی تبدیل می‌کنند.

سنسورهای خازنی

حسگرهای خازنی قادرند به صورت غیر تماسی، انواع اجسام را از عایق گرفته تا رسانا و حتی مایعات تشخیص دهند. یک حسگر خازنی برای تشخیص اجسام از اصل ظرفیت استفاده می کند. این سنسور مطابق معادله خازن، سطح هر الکترود، فاصله بین الکترودها و ثابت دی الکتریک ماده بین الکترودها را در نظر می گیرد. به بیان ساده تر: یک حسگر خازنی، تغییر در ظرفیت را زمانی تشخیص می دهد که یک جسم وارد میدان الکتریکی آن شود. مدار داخلی تعیین می کند که آیا شدت حساسیت سنسور در ظرفیت بالاتر از آستانه تنظیم شده است یا خیر. پس از رسیدن به این آستانه، خروجی سنسور تغییر می کند.

چشم الکترونیک

چشم الکترونیکی یک آشکارساز نوری است که برای تشخیص انسداد پرتو های نور استفاده می شود. ساده ترین مثال برای چشم های الکترونیک، سیستم ایمنی مورد استفاده در درب گاراژ است که از فرستنده و گیرنده نور در پایین درب استفاده می کند تا در صورت وجود هر گونه مانعی در مسیر پرتو های نور، از بسته شدن درب جلوگیری شود.

سنسور کنترل سطح

سنسور کنترل سطح دستگاهی است که برای نظارت، نگهداری و اندازه گیری سطوح مایع (و گاهی اوقات جامد) طراحی شده است. هنگامی که سطح مایع تشخیص داده شود، سنسور کنترل سطح، داده های دریافت شده را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. سنسورهای سطح عمدتاً در صنایع تولیدی و خودروسازی استفاده می‌شوند، اما می‌توان آن‌ها را در بسیاری از لوازم خانگی نظیر یخ‌ساز در یخچال‌ها نیز یافت.

سایت سنسور صنعت نوین

فروشگاه سنسور صنعت نوین، به عنوان نماینده رسمی شرکت تبریز پژوه، انواع سنسورهای القایی، نوری، مغناطیسی، خازنی و … را از این شرکت معتبر به فروش می رساند. فروشگاه سنسور صنعت نوین، افزون بر شرکت تبریز پژوه، نمایندگی انحصاری برند های محبوبی نظیر محصولات بیداک در ایران را نیز دارا می باشد. همین موارد سبب شده است تا فروشگاه سنسور صنعت نوین از سایر فروشندگان این عرصه تمایز یابد. از جمله خدمات این فروشگاه، می توان به تهیه و توزیع انواع لوازم برق صنعتی و روشنایی و انواع لوازم هیدرولیک، پنوماتیک و اتوماسیون صنعتی اشاره داشت.

سخن آخر

انواع گوناگون سنسورها می‌توانند شما را در صنایع مختلف یاری کنند. البته مانند هر محصول دیگری مهم است که سنسورها از منابع معتبر و با کیفیت خریداری شوند. خوشبختانه، فروشگاه سنسور صنعت نوین با ارائه انواع حسگر های تماسی و غیر تماسی از مشهور ترین برند های ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت قادر است تمام نیاز های شما را در این زمینه برطرف سازد. به این ترتیب، اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر در زمینه سنسورهای صنعتی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به سایت سنسور صنعت نوین بزنید.

نشانی: تهران – لاله زار جنوبی – پاساز بازار صنعت – طبقه همکف – پلاک ۱۰

تلفن: ۰۹۱۲۲۴۳۷۱۳۹ – ۰۲۱۳۳۱۱۸۴۸۷

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۳۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار