اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146275719162

خرید گیفت کارت با تخفیف تابستانه در یوسی پابجی وی ای پی

کد: 140104146275719162

https://bit.ly/3OJewJR

، (اخبار رسمی): خرید گیفت کارت، یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌های پرداخت آنلاین سرویس‌های مختلفی است که از آن‌ها استفاده می‌کنیم. استفاده از این گیفت کارت‌ها نیازمند اطلاعاتی در مودر آن‌ها است تا به اشتباه پول و سرمایه خود را هدر ندهیم؛ بنابراین بهتر است از یک مرکز و فروشگاه معتبر اقدام به خرید گیفت کارت کنیم.

خرید گیفت کارت با تخفیف تابستانه در یوسی پابجی وی ای پی
خرید گیفت کارت با تخفیف تابستانه در یوسی پابجی وی ای پی

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام برای سرویس مربوط به خود مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این گیفت کارت‌ها در سرویس مورد نظر نیاز به فعالسازی دارند. فعالسازی و شارژ کردن گیفت کارت‌ها تا حدودی شبیه به هم است. در این مطلب، علاوه بر معرفی برخی از گیفت کارت‌ها، فروشگاهی معتبر برای خرید گیفت کارت با تخفیف تابستانه را نیز معرفی خواهیم کرد.

انواع گیفت کارت و کاربردهای آن

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند و برای خرید آن‌ها باید به چند نکته توجه داشته باشید. اولین نکته در مورد خرید گیفت کارت این است که گیفت کارت مورد نظر را برای کدام سرویس می‌خواهید؛ زیرا امکان استفاده گیفت کارت‌ها به جای یکدیگر وجود ندارد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها و نکاتی در مورد استفاده از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

گیفت کارت پلی استیشن

بسیاری از کسانی که به بازی‌های پلی استیشن علاقه‌مند هستند و آن‌ها را دنبال می‌کنند، با گیفت کارت‌های این کنسول نیز آشنایی دارند. بسیاری از امکانات موجود در پلی استیشن با پرداخت هزینه فعال می‌شوند؛ بنابراین بهترین راه استفاده از گیفت کارت است.

با خرید گیفت کارت و فعالسازی آن می‌توانید بازی‌های مختلف را خریداری کنید. آپدیت بازی‌های دیگر را نیز به صورت خودکار دریافت خواهید کرد. همچنین، می‌توانید بازی‌ها را پیش از انتشار رسمی پیش‌خرید کنید و جزء اولین نفراتی باشید که آن‌ها را بازی می‌کنند.

اما یکی از بهترین ویژگی‌هایی که با خرید گیفت کارت پلی استیشن کسب می‌کنید این است که می‌توانید به صورت آنلاین به بازی با دوستان خود و دیگر کاربران بپردازید و از بازی‌های آنلاین لذت ببرید. برای این کار باید از گیفت کارت پلی استیشن پلاس استفاده کنید که یکی از انواع گیفت کارت‌های پلی استیشن است و قابلیت‌های زیادی برای کاربران این کنسول به همراه خواهد داشت.

یکی دیگر از مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن استفاده از امکانات شرکت سونی مانند تماشای فیلم و سریال‌های مختلف و گوش دادن به آهنگ‌های این پلتفرم است.

یکی از ویژگی‌های گیفت کارت پلی استیشین این است که تاریخ انقضا ندارد و پس از فعالسازی، تا زمان اتمام شارژ آن قابل استفاده خواهد بود. اما امکان شارژ مجدد گیفت کارت وجود ندارد و برای شارژ اکانت خود باید یک گیفت کارت جدید بخرید.

اولین نکته در مورد خرید گیفت کارت پلی استشین این است که باید آن را مطابق با ریجن دستگاه خود خریداری کنید. یعنی اگر اکانت دستگاه شما متعلق به آمریکاست، باید از گیفت کارت آمریکایی استفاده کنید؛ در غیر این صورت گیفت کارت شما عمل نخواهد کرد. از سایت یوسی پابجی دیدن کنید تا از تخفیفات تابستانه برای خرید گیفت کارت بهره مند شوید. همچنین خرید یوسی نیز از این سایت امکان‌پذیر است.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس که متعلق به شرکت مایکروسافت است، این امکان را به کاربران می‌دهد تا به راحتی از تمام امکانات در سرویس‌های مختلف مایکروسافت استفاده کنند. با خرید گیفت کارت ایکس باکس، این امکان را خواهید داشت تا از برنامه‌های مایکروسافت مانند اپ استور خرید کنید. همچنین امکان خرید و تماشای فیلم و سریال‌های زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با خرید گیفت کارت ایکس باکس، امکان دسترسی به فروش‌های ویژه شرکت مایکروسافت برای شما فراهم خواهد شد. از طرفی، می‌توانید بازی‌های مختلفی را در سرویس ایکس باکس ویندوز و یا در کنسول خود خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

با خرید گیفت کارت ایکس باکس، امکان استفاده از سرویس‌های گلد ایکس باکس وجود دارد. برای خرید و استفاده از گیفت کارت ایکس باکس باید حتما اکانت شما درکشور آمریکا باشد؛ زیرا به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، ارائه سرویس به کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

گیفت کارت اسپاتیفای

کسانی که به موسیقی علاقه دارند، با سرویس پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای نیز آشنایی کاملی دارند. استفاده از این سرویس رایگان است؛ اما برخی ویژگی‌های آن نیاز به هزینه دارد. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید به راحتی از تمام این امکانات استفاده کنید. همچنین برخی از مواردی که در نسخه رایگان وجود دارند، مانند پخش تبلیغات هنگام پخش آهنگ وجود نخواهد داشت.

در نسخه رایگان اسپاتیفای، محدودیت در گوش کردن به موسیقی وجود دارد که با خرید گیفت کارت و شارژ کردن اکانت، این محدودیت دیگر وجود نخواهد داشت. علاوه بر این گیفت کارت‌ها، گیفت کارت‌های دیگری نیز برای سرویس‌های مختلف وجود دارد. با خرید گیفت کارت با تخفیف تابستانه در یوسی پابجی، می‌توانید این گیفت کارت‌های معتبر را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

قیمت گیفت کارت های مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی

گیفت کارت‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند و از 5 دلار تا 100 یا حتی 500 دلار متغیر است. نداشتن تاریخ انقضا برای گیفت کارت، یکی از مزایای استفاده از آن‌هاست که باعث می‌شود افراد زیادی به خرید این گیفت کارت‌ها روی بیاورند. گیفت کارت‌ها هم به صورت فیزیکی و هم به صورت الکترونیکی در اخیتار کاربران در سرتاسر دنیا قرار می‌گیرند؛ اما در ایران، تنها راه خرید آن‌ها به صورت الکترونیکی و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی است.

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به فروش گیفت کارت با قیمتی بسیار کمتر از حد معقول می‌کنند؛ اما در فروشگاه اینترنتی یوسی پابجی که گیفت کارت‌های مختلفی از جمله پلی استیشن، ایکس باکس و گیفت کارت اسپاتیفای را ارائه می‌کند، می‌توانید در طرح تخفیف تابستانه اقدام به خرید گیفت کارت با قیمتی مناسب بکنید.

خرید گیفت کارت های مختلف از یوسی پابجی و مزایای آن‌ها

گیفت کارت‌ها بهترین روش پرداخت درون برنامه‌ای محسوب می‌شوند؛ از این رو، بهتر است این گیفت کارت‌ها را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید. انواع گیفت کارت‌ها برای کاربران مزایای زیادی دارند؛ برای مثال، با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید به صورت نامحدود به موسیقی‌های محبوب خود گوش کنید. همچنین می‌توانید اقدام به تشکیل گروه کرده و با دوستان دیگر خود از موسیقی‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس نیز می‌توانید وارد دنیای بی‌‌انتهایی از بازی‌های آنلاین شده و با دوستان خود و دیگر کاربران به رقابت بپردازید.

فروشگاه اینترنتی یوسی پابجی با ارائه گیفت کارت‌های پلی استیشن و ایکس باکس و اسپاتیفای، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده. با ورود به وب سایت یوسی پابجی وی ای پی می‌توانید انواع گیفت کارت مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و با استفاده از طرح تخفیف تابستانه خریداری کنید. اگر شما هم به گیفت کارت پلی استیشن، ایکس باکس یا اسپاتیفای نیاز دارید، حتما به سایت یوسی پابجی وی ای پی مراجعه کرده و از تخفیف تابستانه آن‌ها استفاده کنید.

خرید گیفت کارت از سایت یوسی پابجی چگونه است؟

با ورود به سایت و انتخاب گزینه گیفت کارت، گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک ساده ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

قیمت گیفت کارت در یوسی پابجی چگونه است؟

شما می‌توانید گیفت کارت‌های پلی استیشن را بین 10 تا 100 دلار، ایکس باکس از 5 تا 50 دلار و گیفت کارت اسپاتیفای را با 5، 30 و 60 دلار خریداری کنید. همچنین در یوسی پابجی وی ای پی، از تخفیف تابستانی نیز برخوردار خواهید شد.

خدمات یوسی پابجی چگونه است؟

با خرید از سایت یوسی پابجی، پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما خواهد بود تا در صورت بروز مشکل احتمالی آن را برطرف بکند. همچنین، واریز آنی حداکثر تا 3 دقیقه نیز از دیگر ویژگی‌های یوسی پابجی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]