اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146275919164

افزایش فالوور در یک دقیقه

کد: 140104146275919164

https://bit.ly/3AoKqXC

، (اخبار رسمی): افزایش فالوور فوری، مسئله ای است که همه کسب و کار های فعال در اینستاگرام به آن نیاز دارند. در واقع این روز ها فعالین اینستاگرام نمی خواهد زمان زیادی را برای جذب فالوور اختصاص دهند و به دنبال سرعت بخشیدن به این فرایند هستند. در نتیجه ما در این مقاله افزایش فالوور در یک دقیقه را بررسی می کنیم.

افزایش فالوور در یک دقیقه
افزایش فالوور در یک دقیقه
افزایش فالوور در یک دقیقه
افزایش فالوور در یک دقیقه

افزایش فالوور در چند دقیقه چگونه ممکن است؟

این روز ها اینستاگرامر ها و کسب و کار هایی که درآمد شان از اینستاگرام است، ترجیح می دهند که بدون صرف وقت و انرژی زیاد، تعداد فالوور های خود را بالا ببرند تا سریع تر به درآمد برسند.

از طرفی چون اکثر افراد فعال در این شبکه اجتماعی با خرید فالوور فیک و استفاده از برنامه های فالوور بگیر، فالوور های خود را افزایش می دهند، اگر شما این کار را انجام ندهید، از رقبای خود عقب می مانید.

در این میان، بسیاری از برنامه ها و سایت های افزایش فالوور هستند که ادعا می کنند فالوور های شما را در یک دقیقه یا چند دقیقه افزایش می دهند. اما آیا باید به این سایت ها و برنامه ها اعتماد کرد؟

اساسا چنین چیزی (افزایش زیاد فالوور در یک یا چند دقیقه) نمی تواند نتیجه خوبی برای شما داشته باشد. یکی از قوانین سفت و سخت اینستاگرام، عدم استفاده از ربات و تمرکز بر روی رشد طبیعی پیج اینستاگرام است.

اینستاگرام از کاربران خود می خواهد از ربات استفاده نکنند و ربات های افزایش فالوور یا ربات های ارسال پیام در دایرکت را بر روی پیج خود نصب نکنند. همچنین در صورتی که متوجه سرپیچی از این قانون توسط کاربری شود، آن کاربر را اکشن بلاک می کند و در مواردی ممکن است حتی آن فرد دیگر نتواند وارد پیج خود شود و پیج اش بپرد و از دسترس خارج شود.

اکنون ویژگی این ربات ها چیست که اینستاگرام با آن ها مخالف است؟ این ربات ها معمولا تعداد زیادی لایک، فالوور، کامنت و... را در طول مدت زمان بسیار کوتاهی به پیج شما تزریق می کند.

عمدتا این فالوور هایی که از طریق ربات به پیج شما تزریق شده اند، علاوه بر این که در زمان کوتاهی تزریق می شوند، استاندارد های مدنظر اینستاگرام را هم ندارند. به عنوان مثال عکس پروفایل مشخص، نام کاربری معنی دار، پست و استوری و...

پس طبق آنچه گفته شد، اینستاگرام به دو صورت فالوور های گرفته شده از ربات را چگونه شناسایی می کند؟

  •        در مدت زمان خیلی کمی، تعداد زیادی فالوور وارد پیج می شوند
  •        فالوور های اضافه شده عمدتا استاندارد های مدنظر اینستاگرام را ندارند

در نتیجه اینستاگرام اگر با چنین مسئله ای روبرو شود، فرد خاطی را با محدود کردن یا بلاک کردن فعالیت اش جریمه می کند. به همین دلیل است که می گوییم افزایش فالوور در یک دقیقه برای پیج شما ضرر دارد.

اما ما راه جایگزین بهتری برای شما داریم. سایت های معتبر و با سابقه ای در این زمینه وجود دارند که خدمات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را ارائه می دهند.

این سایت ها (مانند سایت فالوجت) معمولا فالوور هایی را به پیج شما تزریق می کنند که کاملا مطابق با قوانین و استاندارد های اینستاگرام است و مانند یک کاربر طبیعی و فعال است.

همچنین این سایت ها فالوور ها را با سرعت کم تری (مثلا در طول چند روز یا یک هفته) و آرام آرام به پیج شما تزریق می کنند. در نتیجه روند رشد پیج شما طبیعی خواهد بود و نه تنها اینستاگرام مشکلی برایتان به وجود نمی آورد، بلکه خرید فالوور فیک از این سایت ها باعث دیده شدن بیشتر شما می شود.

به همین دلیل است که این روز ها افراد بیشتر به دنبال خرید فالوور فیک هستند و کمتر از ربات ها استفاده می کنند. چون اکثرا این قانون اینستاگرام را می دانند و دوست ندارند مشکلی برای پیج شان پیش بیاید.

سایت فالوجت نیز یکی از سایت هایی است که این خدمات را با بالا ترین کیفیت به شما ارائه می دهد. مزیت هایی که این سایت دارد عبارتند از:

  •       عدم نیاز به ارائه پسورد

       بسیاری از ربات ها یا سایت ها برای تزریق فالوور به پیج تان، از شما می خواهند که پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید که این مسئله می تواند برای امنیت پیج تان مضر باشد. در حالی که فالوجت از شما هرگز پسوردی را نمی خواهد.

  •        فالوور های سفارشی

       با خرید کردن از سایت فالوجت، شما می توانید هر نوع فالووری که می خواهید (بسته به نیاز پیج و مخاطب هدفتان) انتخاب و خریداری کنید. مثل فالوور فیک، فالوور واقعی، فالوور بین المللی و...

  •      پشتیبانی 24 ساعته

       این سایت به مشتریان اش پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد و شماره تلفن پشتیبانی را می توانید در صفحه اول این سایت پیدا کنید. اگر در فرایند خرید یا تصمیم گیری برای خرید سوال یا مشکلی داشتید، می توانید در هر زمان با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و آن ها شما را راهنمایی می کنند و مشاوره های خود را در اختیار تان قرار می دهند.

  •      ارائه خدمات متنوع

      این سایت علاوه بر فالوور، خدمات دیگری نظیر لایک، کامنت سفارشی، بازدید استوری و خرید لایو و... را به شما ارائه می دهد که می توانید با استفاده از این خدمات پیج خود را به سرعت به رشدی که انتظارش را دارید برسانید.

سخن آخر

در این مطلب افزایش فالوور در یک دقیقه را بررسی کردیم و متوجه شدیم که این روش نمی تواند پاسخگوی نیاز پیج اینستاگرام ما باشد. در عوض می توانیم با خرید فالوور فیک، رشد بهتر و سریع تری را در پیج اینستاگرام مان شاهد باشیم. اگر این مطلب برای شما مفید بود، آن را برای دوستان فعال خود در اینستاگرام ارسال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]