اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104186279419177

خرید ممبر

خرید ممبر اجباری تلگرام کافه اینستا

کد: 140104186279419177

https://bit.ly/3PeN0U4

، (اخبار رسمی): خرید ممبر اجباری تلگرام یکی از مهم‌ترین مسائلی است که صاحبان کسب و‌کارهای تلگرامی و کانال‌های بزرگ در تلگرام با آن رو به‌رو هستند. اکثر افرادی که از تلگرام استفاده می‌کنند رابطه خوبی با این اپلیکیشن دارند و دوس دارند به هر نحوی به استفاده از آن ادامه دهند.

خرید ممبر اجباری تلگرام کافه اینستا یکی از بهترین راه های افزایش ممبر در تلگرام‌ و شبکه های اجتماعی است.

خرید ممبر اجباری تلگرام اصلی‌ترین گزینه ممکن در این مقاله است که به بحث و تبادل نظر در رابطه با آن می‌رسیم. 

ممبر ادد اجباری چیست؟

خرید ممبر ادد اجباری

بعد از خرید ممبر ادد اجباری توسط تلگرام‌های غیر رسمی

مانند تلگرام فارسی، تلگرام نارنجی و … انجام می‌شود.

در این روش ممبرها به صورتی به کانال شما اضافه میشوند که خود هیچ گونه اطلاعی ندارند و در حین استفاده شخصیشان از تلگرام کانال شما به لیست چت تلگرامی آن ها افزوده می‌شود. به این روش خرید ممبر تلگرام که کاربر هیچ گونه دخالتی در پیوستن به کانال شما ندارد، ممبر واقعی تلگرام اد اجباری می‌گویند.

در این روش بیشتر کاربران آنلاین را به کانال شما اضافه می‌شود تا به اندازه ممکن از افزایش ممبرهای که تلگرام خود را پاک کرده‌اند جلوگیری شود و نتوانند به لیست کانال شما افزوده شوند.

آیا ممبرهای اجباری سین خور هستند؟

بله، ممبرها واقعی می باشند و محتوای کانال شما را مشاهده میکنند، ولی باید دقت کنین، سین یا ویو کم است و به مرور زمان بیشتر می شود چناچه نیاز به ویو بیشتری دارید پیشنهاد ما به شما خرید ممبر اختیاری یا ممبر پاپ آپ است. زمانی که ممبرها به کانال شما افزوده می‌شود، کاربران به مرور زمان کانال شما رو چک می‌کنند بنابراین ویوهای شما با سرعت آهسته افزایش پیدا می‌کند.

انواع افزایش ممبر تلگرام با روش ادد اجباری

ممبرها در این روش کاملا واقعی هستند و به دو روش معمولی و هیدن به کانال افزوده میشوند که درادامه مطلب به اختصار آنان را حضورتان معرفی مینماییم:

معمولی

در این روش ممبرها به صورت عادی و صدا دار افزوده میشوند وپس از افزوده شدن به کانال برای افراد (ممبرها) اعلانی تحت عنوان شما عضو کانال شدید ارسال میگردد. با توجه به نحوه اضافه شدن به کانال در این روش، ریزش به نسبت سایر روش ها بیشتر است.

Hidden (هیدن)

در افزایش ممبر تلگرام به روش هیدن برخلاف روش معمولی نه تنها اعلان شما عضو کانال شدید ارسال نمی‌گردد بلکه کانال مورد نظر نیز برای کاربر(ممبر افزوده شده) مخفی می‌شود و کاربر از حضور آن مطلع نمیگردد. نکته قابل ذکر این است که با توجه به نحوه افزوده شدن ممبر در این روش، ریزش بسیار پایین و تقریبا صفر خواهد بود.

می‌توانید اینجا کلیک کنید و درباره ممبر اجباری بیشتر بدانید!

مزایای ممبر ادد اجباری نسبت به ممبر پاپ آپ :

  • به صرفه بودن قیمت
  • انجام سریع سفارشات
  • بازدهی قابل قبول نسبت به قیمت
  • امکان جبران ریزش با هزینه‌ پایین

خرید ممبر اد اجباری تلگرام یکی از روش های سریع افزایش ممبر تلگرام است، شما در این روش تعداد زیادی ممبر تلگرام بدون آنکه آنها متوجه شوند وارد کانال یا گروه تلگرام خود می‌کنید، توجه داشته باشید که در این روش نبز امکان ریزش ممبر در کانال شما نیز بالا است.

ممبر اد اجباری چیست؟

ممبر اد اجباری تلگرام یکی از مرسوم‌ترین روش‌های خرید ممبر در تلگرام است. علت این رایج شدن نیز به دلیل قیمت آن است.

اد اجباری از ممبر فیک گران‌تر و از ممبر پاپ آپ و ممبر نوتیفیکیشن ارزان‌تر است. بازدهی آن هم از ممبر فیک بهتر و از دو روش دیگر پایین‌تر است. اما تعادل موجود در اد اجباری سبب شده که این روش بسیار محبوب شود.

احتمالا تا به حال این تجربه را داشته‌اید که به یک‌باره در کانالی عضو شده‌اید و فکر کرده‌اید که هک شده‌اید. اما این موضوع همان اد اجباری است! این روش معمولا به واسطه تلگرام‌های غیررسمی قابل انجام است که در ادامه مقاله به چگونگی آن خواهیم پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها