اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206282319189

ویژگی‌های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟

کد: 140104206282319189

https://bit.ly/3OWV7Fh

، (اخبار رسمی): ویژگی های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟ هر کسب‌وکاری که در بازار کار می‌کند قطعا دارای ویژگی های خاصی است. شرکت‌های سئو هم از این قاعده مستثنی نیستند. آیا شما می‌دانید ویژگی های یک شرکت ستو معتبر و مطمئن چیست؟

ویژگی های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟
ویژگی‌های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟

ویژگی‌های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟ هر کسب‌وکاری که در بازار کار می‌کند قطعا دارای ویژگی های خاصی است. شرکت‌های سئو هم از این قاعده مستثنی نیستند. آیا شما می‌دانید ویژگی های یک شرکت ستو معتبر و مطمئن چیست؟ چطور می‌توانیم با خیال راحت با شرکت‌های سئو قرارداد ببندیم و از صحت و صداقت آن‌ها آگاه شویم؟

در این مقاله به از این قبیل سوال‌ها که برای کسب‌وکار‌ها معمولاً قبل از امضا قرارداد با شرکت‌های سئو پیش می‌آید جواب خواهیم داد.

به روز بودن شرکت سئو

به روز بودن یکی از ویژگی‌های بارز هر کسب‌وکاری است ولی در حیطه سئو به روز بودن از اهمیت زیادی برخوردار است. گوگل به طور میانگین سالی ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار آلگوریتم خود را به روز رسانی می‌کنند. بستر اینترنت و موتور‌های جستجو مدام در حال تغییر است و اگر شرکت‌های سئو نتوانند خود را به روز نگه دارند حتما از قافله عقب خواهند افتاد.

متاسفانه در خیلی از شرکت‌های سئو ایرانی مشاهده می‌کنیم که از ترفندهای منسوخ سئو برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. این روش‌های قدیمی سئو دیگر آن کارایی و بازده سابق را برای مشتری نخواهند داشت و فقط سرمایه او را هدر می‌دهد.

تجربه شرکت سئو

سابقه یا به اصطلاح کارنامه کاری شرکت‌های سئو بسیار مهم است. با بررسی پروژه‌های شرکت‌ها و میزان رضایت مشتری‌ها می‌توان از عمق تجربه آن‌ها باخبر شد. یکی از راه‌های دیگر این است که سایت شرکت مورد نظر را بررسی کنید. مقالاتی که در حیطه سئو منتشر کرده‌اند را بخوانید و از میزان دانش آن‌ها باخبر شوید.

دقت داشته باشید که منظور از تجربه میزان سال‌هایی که این شرکت‌ها در حال فعالیت هستند نیست. یعنی قدمت اصلاً در بحث انتخاب شرکت سئو اهمیت ندارد. ممکن است شرکتی ۱۰ سال سابقه داشته باشد ولی کیفیت یک شرکت دو ساله را نداشته باشد. منظور از تجربه کیفیت کار آن‌ها، فعالیت مستمر در وبسایت و صفحات مجازی و ارائه محتوای آموزشی رایگان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است. حتی از خود پیج اینستاگرام شرکت هم می‌توان میزان تجربه و به روز بودن آن‌ها به عنوان یک کاربر مورد بررسی قرار داد.

مشاوره، کلید رسیدن به اطمینان

مشاوره دادن به مشتریان یکی از مهمترین ویگی‌های یک شرکت سئو معتبر است. شما به عنوان یک مشتری می‌توانید در خواست مشاوره دهید تا از سطح و کیفیت آن شرکت باخبر شوید. شرکت‌های سئو معتبر به طور شفاف تمام فعالیت‌هایی که قرار است برای مشتری انجام دهند را باید با مشتری درمیان بگذارند تا مشتری برای ثبت سفارش خود آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

اگر مشتری در هر جای این معامله احساس سردرگمی کند احتمال دارد که به طور کلی از همکاری منصرف شود. پس دادن مشاوره‌های کامل و موشکافانه به مشتری یک نوع برد دو طرفه است و شرکت‌ها نباید از آن چشم پوشی کنند.

به نظر کارشناسان توسکاوب بهترین شرکت سئو در تهران برای نشان دادن جدی بودنشان و عمق دانش خود در سئو باید وب‌سایت‌های مشتری‌های خود را مورد بررسی دقیق قرار دهند. به اصلاح یک پروپوزال جامع از تجزیه و تحلیل سایت مشتری با ذکر معایب و نقطه‌های قوت ‌سایت به مشتری تحویل بدهند تا صاحبان کسب‌وکار با اطلاعات کامل و اطمینان مضاعفی بتوانند ثبت قرارداد کنند.

سئو کلاه سفید

موتورهای جستجو مانند گوگل با توجه به الگوریتمهای خود یک سری از فعالیت‌ها و ترفند‌های سئو را قبول دارند. این طرفندها همیشه اصولی بوده و از روش‌های صحیح و مورد پسند گوگل نشات می‌گیرند. پس به این فعالیت‌ها که مورد تایید گوگل برای بهینه‌سازی سایت‌ها استفاده می‌شود، اصطلاحا سئو کلاه سفید گفته می‌شود.

شرکت‌های سئو هم باید این سیاست را برای مشتری‌های خود پیشی بگیرند. چون اگر شرکتی از روش‌های نامتعارف و غیر قانونی استفاده کند گوگل و دیگر موتورهای جستجو متوجه خواهند شد و سایت مشتری را به اصطلاح جریمه خواهند کرد. این جریمه مالی نیست آن‌ها می‌توانند رتبه سایت شما به حدی پایین بیاورند که دیگر برای هیچ کاربی در صفحه نتایج جستجو ظاهر نشوید. این جریمه برای کسب‌وکارهای اینترنتی می‌تواند بسیار زیان آور باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]