اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206286019194

حمل و نقل و باربری بین شهری رشت با کمترین هزینه

تخصصی ترین خدمات باربری رشت

کد: 140104206286019194

https://bit.ly/3Plzb6i

، (اخبار رسمی): در این مقاله از سایت اخبار رسمی قصد داریم یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری بین شهری رشت را به شما عزیزان معرفی نماییم که با بیش از 35 سال سابقه در این امر همه روزه آماده ارائه خدمات از هر نقطه ای از کشور است.

تخصصی ترین خدمات باربری رشت
تخصصی ترین خدمات باربری رشت
تخصصی ترین خدمات باربری رشت
تخصصی ترین خدمات باربری رشت
تخصصی ترین خدمات باربری رشت
تخصصی ترین خدمات باربری رشت

شرکت باربری رشت آنی بار با بهره گیری از انواع خودروهای باربری و خدمات حمل و نقل سراسری امکان انتقال هر نوع محموله ای را برای شما در اسرع وقت میسر می نماید . 

شرکت باربری آنی بار از کوچکترین محموله ها تا بزرگترین آنها را با بهترین بیمه نامه بصورت همه روزه از طریق سامانه تلفنی مشاوره رایگان ( 57669-021 ) و همچنین اپلیکیشن موبایلی منتقل خواهد نمود. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی ها و خدمات آنی بار پرداخت خواهد شد . 

 ارسال انواع بار و کالا به نقاط مختلف کشور از رشت

شاید برای شما نیز نیاز به یک شرکت باربری معتبر برای ارسال بار به شهر های دیگر از نقاط مختلف رشت و استان گیلان در مقاطعی حس شده باشد .بسیاری از تجاری و کسبه برای انتقال محموله ها و کالاهای خود به شهر های مختلف همه روزه نیاز به خدمات باربری بین شهری رشت دارند و صد البته بسیاری از هموطنان نیز برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل خود به این خدمات نیاز پیدا میکنند.

از همین جهت ، باربری رشت آنی بار برای انتقال محموله های شما بصورت همه روزه از همه نقاط کشور (خصوصا رشت و استان گیلان) امکان ارسال کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی ، قطعات ، لوازمات و هر نوع محموله مجازی را فراهم می نماید. 

به دلیل در اختیار داشتن ناوگان گسترده باربری رشت ، انتقال محموله های مختلف توسط باربری آنی بار در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت و ایمنی صورت خواهد گرفت . از ویژگی های خدمات باربری رشت آنی بار ، بیمه نامه کامل برای محموله های مختلف شما می باشد. 

پوشش سراسری باربری رشت

برای حمل و نقل بین شهری بار و کالا ، شرکت آنی بار خدمات حمل و نقل را بصورت سراسری در اختیار هموطنان قرار میدهد . این ویژگی بدین معنی است که شما می توانید در هر روز از هفته ، از هر نقطه ای از رشت و استان گیلان برای هر نقطه ای از کشور درخواست خدمات باربری مورد نظر خود را ثبت نمایید.

همه استان ها ، شهر ها ، روستا ها و . . . همگی بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری آتی بار هستند و شما می توانید محموله های مختلف خود را به این نقاط ارسال یا از این نقاط به شهرهای دیگر منتقل نمایید. استان گیلان ( خصوصا رشت ) بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری رشت آنی بار هستند . 

آنی بار و انواع خودروی باربری 

  برای حمل و نقل های برون شهری از رشت ،  خودروهای باربری متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند که هریک از آنها امکان انتقال محموله های مختلف با تناژ و ابعاد متفاوتی را دارند . این موضوع سبب شده است که محموله ها قبل از بارگیری بصورت کامل از همه نظر مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین باربری رشت با کمترین هزینه انجام شود . 

از ویژگی های آنی بار ، در اختیار داشتن انواع خودروی باربری میباشد که امکان انتقال همه نوع محموله را برای شما فراهم می نماید . همه خودروهای باربری موجود در کشور در پارکینگ های مجموعه آنی بار قرار دارند و امکان انتقال سریع و ارزان محموله ها را برای شما فراهم می نمایند . 

  • انواع کامیون ( 10 تن / 15 تن ) 
  • تریلی ( تریلی کفی ، بغلدار و چادری ) 
  • بوژی و کمرشکن 
  • خاور و کامیونت ایسوزو ( مسقف و روباز ) 
  • نیسان بار 

به عنوان مثال ، برای حمل بار به رشت آنی بار همه روزه انواع خودروی باربری را از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد. در این شرایط باید بر اساس نوع محموله خود بهترین خودرو را انتخاب نمایید اما در صورتی که از امکان حمل محموله خود با این خودروی باری مطمئن نیستید ، مشاوره رایگان آنی بار راه حل مناسب را در اختیار شما قرار میدهد.

نوع خودروی باربری بطور مستقیم در هزینه های حمل و نقل موثر است و با انتخاب خودروی مناسب علاوه بر سهولت و افزایش سرعت خدمات رسانی ، هزینه های کمتری نیز پرداخت خواهید نمود. 

نرخ کرایه برای باربری رشت چقدر است ؟ 

برای حمل و نقل محموله های مختلف ، نرخ کرایه متفاوت است . باربری رشت برای انتقال محموله های متفاوت شما امکان حمل و نقل سریع با کمترین هزینه را فراهم نموده است . برای باربری رشت ، آنی بار همه روزه ارزانترین تعرفه ها را بر اساس موارد زیر در اختیار شما قرار میدهد. 

  • نوع خودروی مورد استفاده 
  • شرایط محموله ( عادی یا ترافیکی ) 
  • فاصله مبداء و مقصد 
  • میزان ارزش کالا و بیمه نامه 
  • شرایط خاص در محل های بارگیری و تخلیه 

باربری رشت با ارزانترین تعرفه های حمل و نقل بصورت همه روزه از رشت و سایر شهر های استان گیلان بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . مجموعه آنی بار با بیش از 35 سال سابقه به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت ها می باشد که در تمامی خدمات باربری به عنوان برترین شرکت شناسایی میشود .

باربری تهران به رشت توسط آنی بار در اسرع وقت با ارزانترین نرخ کرایه ها انجام میشود . با آنی بار در تماس باشید . 

باربری رشت با بیمه نامه کامل

برای باربری رشت ، همه روزه محموله های با ارزش های مختلف بارگیری و ارسال میشوند که برای حفظ سرمایه و سلامت محموله ها باید از بیمه نامه ای کامل استفاده کرد . شرکت آنی بار برای باربری رشت از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید که امکان جبران هزینه های بوجود آمده بر اثر حوادث غیر مترقبه را پرداخت خواهد نمود. 

هرگونه خسارتی که در زمان بارگیری و حمل و نقل محموله های شما توسط راننده ، خودروی باربری ، تصادفات ، سرقت ؛ آتش سوزی و . . . بوجود آیند بصورت کامل تحت پوشش قرار دارند و جبران هزینه و خسارات در اسرع وقت انجام میشود.

برای باربری رشت ، مجموعه آنی بار از بیمه رایگان نیز بهره مند است . تا 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان جهت کاهش هزینه های باربری در اختیار شما قرار میگیرد. 

مشاوره رایگان و ثبت سفارش باربری رشت

برای باربری رشت بصورت تخصصی و همه روزه می توانید در اسرع وقت با صرف کمترین زمان ممکن از خدمات باربری آنی بار بهره مند شوید . برای باربری رشت ، سامانه مشاوره تلفنی آنی بار (شماره پنج رقمی  57669-021 ) آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد . از طریق همین سامانه مشاوره نیز می توانید درخواست باربری خود را ثبت نموده و در کمترین زمان بهترین خدمات را تجربه کنید . 

ثبت سفارش خدمات باربری آنی بار از طریق وبسایت نیز ممکن است و شما در اسرع وثت می توانید با مراجعه به سایت آنی بار (https://anibar.net) نسبت به ثبت درخواست یا کسب اطلاعات در خصوص خدمات باربری رشت یا سایر شهر های کشور اقدام نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]