اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104226289818996

ادوپرفیوم لالیک لامور زنانه اورجینال

کد: 140104226289818996

https://bit.ly/3avJwOE

، (اخبار رسمی): ادکلن لالیک لامور زنانه یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند لالیک محسوب می‌شود. لالیک با رایحه خنک در سایت فروشگاهی درین عطر موجود است.

عطر لالیک لامور در سال 2013 توسط برند لالیک تولید شده است. ادکلن لالیک لامور زنانه یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند لالیک محسوب می شود. لامور زنانه اصل توسط عطر ساز معروف، ناتالی لارسن طراحی و تولید شد. عطر لالیک لامور اورجینال زنانه پس از ورود به بازار جهانی مورد استقبال اکثر بانوان قرار گرفت. یکی دیگر دلایل مهم استقبال از این عطر قیمت مناسب و ارزش خرید بالای آن نسبت به قیمتش است.

نت‌های به کار رفته در لالیک لامور

  • نت ابتدایی:  این عطر شامل شکوفه پرتقال، نارنج و گل رز هست. این نت های شیرین طراوت، شادابی و نشاط را در شما ایجاد می کند. نت میانی: بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی نت‌های گل یاسمن ، گاردنیا و گل مریم به مشام خواهد رسید. این ترکیبات نیز باعث به وجود آمدن انرژی مثبت در شما و اطرافیان تان می شود. نت پایانی: در آخر نوت به نت‌های  چوب صندل، چوب سدر و مشک می رسد. که موجب باعث ایجاد حس آرامش و راحتی درونی خواهد شد.

از لالیک لامور به دلیل رایحه خنکی که دارد در فصول گرم سال استفاده می‌شود. می‌توان با رایحه خنک لالیک روزهای گرم تابستانی را گذراند. به دلیل غلظت این عطر که ادوپرفیوم است، ماندگاری و پخش بو متوسطی دارد.

تشخیص عطر اصل لالیک لامور

  1. جعبه عطر اصل با کیفیت و تمیز سلفون کشیده شده است. جعبه هر طرف با یک طرح است و یک نوار طلایی رنگ دور تا دور جعبه وجود دارد که به صورت برجسته نام عطر لالیک لامور با رنگ مشکی نوشته شده است. سطخ بالای جعبه رنگ طلایی زیبا و با کیفیت که لوگو برند لالیک بر روی آن جای گرفته است. سطح پایینی جعبه به رنگ صورتی هست، مشخصات عطر و بچ کد بر روی آن نوشته شده است. زمانی که جعبه عطر لامور را باز نمایید، لوگوی برند لالیک را مجدد مشاهده می کنید. ادکلن درون یک نگهدارنده مقوایی قرار دارد که از تکان خوردن بطری عطر جلوگیری می کند. برند لالیک همیشه عطرهای خود را در بطری‌های شیشه‌ای بسیار زیبا تولید و به بازار عرضه می‌کند. عطر لامور نیز در یک شیشه کریستالی قرار دارد. بطری این عطر سنگین و از رنگ صورتی ملایمی بر خوردار است. در کف بطری عطر لالیک لامور بر چسب مشخصات عطر شامل نام برند عطر که با رنگ طلایی و بچ کدها با رنگ سفید نوشته شده است. توجه نمایید که بچ کدی که بر روی جعبه و کف بطری عطر لامور حک شده مطابقت داشته باشد.

 عطر لالیک لامور اصل را می توانید از فروشگاه اینترنتی درین عطر خریداری نمایید. درین همراه کالا کارت گارانتی اصالت را نیز ارسال می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]