اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104226290619145

آموزش نصب دوربین مداربسته وایرلس

آموزش قدم به قدم نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بیسیم اسفیورد

کد: 140104226290619145

https://bit.ly/3PrHHB8

، تهران , (اخبار رسمی): با نصب دوربین مداربسته میتوان کنترل شبانه روزی روی منزل ایجاد کرد تا همواره رفت و آمدها و سایر اتفاقات را از هر جای دنیا بصورت 24 ساعته تحت نظارت درآورد و بدین ترتیب می توان از اتفاقاتی مانند سرقت تا حدودی جلوگیری کرد و میتوان تصاویر مربوط به زمان وقوع جرم یا حادثه را ذخیره کرده.

آموزش قدم به قدم نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بیسیم اسفیورد
آموزش گام به گام نصب دوربین های مداربسته وایرلس

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه و فقط در 4 مرحله به آسانی دوربین مداربسته را نصب کنید و با کمترین هزینه ممکن منزل،محل کار یا مکان دلخواهتان را کنترل کنید

امروزه نصب دوربین مدار بسته به شدت مورد استقبال قرار گرفته، با نصب دوربین مداربسته میتوان کنترل شبانه روزی روی منزل ایجاد کرد تا همواره رفت و آمدها و سایر اتفاقات را از هر جای دنیا بصورت 24 ساعته تحت نظارت درآورد و بدین ترتیب می توان از اتفاقاتی مانند سرقت تا حدود زیادی جلوگیری کرد و در ضمن می توان تصاویر مربوط به زمان وقوع جرم یا حادثه را ذخیره کرده و در صورت لزوم به آن استناد کرد، باتوجه به سوهولت نصب، کیفیت و قیمت دوربین های بیسیم گرایش به خرید و نصب دوربین های بیسیم افزایش پیدا کرده است،

ما در این مقاله به آموزش قدم به قدم نصب دوربین مداربسته بیسیم اسفیورد میپردازیم، توجه کنید که مراحل نصب دوربین مدار بسته متعدد هستند و بایستی بر اساس استانداردهای تعریف شده در این حوزه و محل مورد نظر دوربین را نصب نمود.

پیش نیاز های مهم قبل از نصب دوربین های اسفیورد

  • برای مشاهده تصاویر دوربین روی گوشی موبایل باید در محل نصب دروبین، مودم اینترنت بی سیم با سرعت حداقل 1Mb/s داشته باشید و فاصله دوربین تا مودم بیش از حد آنتن دهی مودم نباشد.
  • برای نصب نرم افزار دوربین و فعالسازی آن نیاز به یک آدرس ایمیل دارید تا کد فعالسازی را بوسیله ایمیل دریافت کنید.
  • در محل نصب دوربین باید برق 220 ولت برای اتصال آداپتور دوربین وجود داشته باشد.

آموزش نصب دوربین مداربسته به صورت قدم به قدم

نصب دوربین های اسفیورد خیلی ساده است و توسط خود شما در 4 مرحله انجام میشود، برای نصب مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ساخت ایمیل: اگر از قبل ایمیل دارید از همان ایمیل قبلی استفاده کنید و اگر ایمیلی ندارید اولین مرحله ساخت یک ایمیل است.
  2. دانلود نرم افزار و ثبت نام: با توجه به مدل دوربینتان نرم افزار مورد نیاز را دانلود کنید، دوربین های سری W از نرم افزار V380 PRO استفاده میکنند، دوربین های سری Z از نرم افزار CARECAM PRO استفاده میکنند، دوربین های سری Y از نرم افزار YCC365 PLUS استفاده میکنند.
  3. ریست کردن دوربین:برای ریست کردن دوربین باید دکمه ریست را به مدت 5 ثانیه بفشارید.
  4. اد کردن دوربین به نرم افزار: نرم افزار را باز میکنید – گزینه add device را میزنید – گزینه wifi camera را انتخاب میکنید – سپس وای فای مورد نظرتان را انتخاب میکنید و رمزش را وارد میکنید – یک با بارکد به روی گوشی میاید کافیست گوشی را مقابل دوربین بگیرید تا دوربین بارکد را اسکین کند – یک اسم برای دوربین انتخاب کنید.

به همین راحتی با طی کردن همین 4 مرحله در متر از 15دقیقه خودتان دوربیان را نصب و راه اندازی کنید.

برای دریافت آموزش های تخصصی بیشتر در ارتباط با نصب و تعمیر انواع دوربین مداربسته به آموزشگاه دوربین مدار بسته کیانام ارتباط مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیانام ارتباط

کیانام ارتباط به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی لوازم و قطعات دوربین مداربسته با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصل کلیدی، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته تبدیل شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]