اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104246295119227

فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی

کد: 140104246295119227

https://bit.ly/3o8LHuB

، (اخبار رسمی): امروزه با بالاگرفتن مباحث مربوط به اتلاف انرژی و و هزینه‌های سنگین تولید و توزیع انرژی و آلودگی‌های پیش‌آمده در اثر آن، استفاده از روش‌های مختلف مثل عایق‌کاری ساختمان‌ها، ادارت و منازل مسکونی و کارخانجات بیشتر شده تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی
فروش پشم سنگ لوله ای | عایق صوتی و حرارتی

البته این عایق‌بندی فقط از نظر حرارت و برودت و جلوگیری از هدررفت انرژی گرمایی نیست و مرتبط با عایق شدن ساختمان‌ها ازنظر صدا هم هست که اگر از مواد و مصالح مناسب هنگام ساخت استفاده شود، تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

عایق پشم سنگ یکی از این مواد است که در صنعت ساخت و ساز به عنوان مصالح عایق‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از انواع آن پشم سنگ لوله ای است. اگر به چنین مبحثی علاقمند هستید و می‌خواهید بیشتر درمورد آن بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از عایق

همان‌طور که گفته شد یکی از عوامل جلوگیری از اتلاف انرژی است و به کمتر شدن آلاینده‌ها و ورود گازهای گل‌خانه‌ای به محیط زیست کمک می‌کند. با بلاک کردن صدا در جداره‌ها از آلودگی صوتی هم جلوگیری کرده و محیطی آرام به‌دور از سروصدا فراهم می‌کند. باعث حفاظت ساختمان‌ها دربرابر آتش‌سوزی شده و درصورت ایجاد حریق مانع از گسترش آن در محیط ساختمانی یا صنعتی می‌شود. بخش‌های داخلی ساختمان، سیستم گرمایش و موتورخانه‌ها و لوله و سیم را از خطر خوردگی حفظ می‌کنند، به افزایش امنیت و دوام ساختمان هنگام بلایای طبیعی مثل زلزله کمک می‌کنند. ضمن حفظ هوای مطبوع و متعادل ساختمان، با جذب رطوبت اضافی محیط از رشد حشرات و مخمر‌ها جلوگیری کرده و به حفظ بهداشت محیط کمک می‌کند.

انواع عایق‌ها و پشم سنگ لوله ای

عمومأ عایق‌کاری ساختمان به چهار گروه عایق حرارتی، ضدحریق، صوتی و رطوبتی تقسیم می‌شود. یکی از مهم‌ترین عایق‌های حرارتی، رطوبتی و صوتی پشم سنگ است.

عایق پشم سنگ که به‌نام rockwool  هم شناخته می‌شود نساجی از الیاف معدنی است. ماده اولیه آن بازالت است که از گروه سنگ‌های آذرین به‌دست می‌آید. این عایق در انواع مختلف تخته‌ای، لحافی، پتویی، فله‌ای و پشم سنگ لوله‌ای است. نوع پشم سنگ تخته‌ای آن در دیوارها و کف ساختمان به‌کار می‌رود.

ابعاد آن 60*120 سانتی‌متر است . از نظر میزان عایق بودن در برابر حرارت و صدا عملکرد خوبی دارد و به شکل تخته‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین مورد مناسبی برای پوشش‌دهی تأسیسات به عنوان پشم سنگ لوله فاضلاب است.

پشم سنگ پتویی یا لحافی به دلیل ضریب انتقال حرارتی پایینی که دارد برای جلوگیری از انتقال حرارت مفید است ودر صنعت از آن استفاده گسترده‌ای می‌شود. برای عایق نمودن تانکرهای حمل قیر و خطوط انتقال نفت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، همچنین برای مخازن و سوله‌ها و انبارهای صنعتی به عنوان عایق پشم سنگ لوله صنایع در طیف وسیعی مورد استفاده است. تا دمای 750 درجه سانتی گراد را تحمل می‌کند و با مش سیم بهم متصل شده و به صورت رول عرضه و به‌کار می‌رود.

عایق پشم سنگ لوله‌ای نوع دیگری از این عایق هست که به شکل لوله‌های پیش‌ساخته به‌کار برده می‌شود و از خروج حرارت جلوگیری می‌کند. همچنین این عایق از الیاف پشم خام و رزین که باهم در کوره پخته می‌شود شکل می‌گیرد.

این عایق برای پوشش‌دهی لوله‌های انتقال سیالات و در سیستم های حرارت و برودت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مورد اصلی استفاده از آن در خط لوله‌های صنایع نفت و گاز، فولاد سیمان و مس است که آن را به عنوان عایق پشم سنگ لوله ای ایزو پایپ هم می‌شناسند که در سه نوع ساده، با روکش کاغذ کرافت و با روکش آلومینیوم مسطح عرضه می‌شود. این روکش ها علاوه بر حفظ لوله و تضمین کارکرد آن با حفظ دمای محیط به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. کیفیت عملکرد بالا در برابر قیمت مناسب آن، از دیگر مزایای این الیاف است. عایق پشم سنگ لوله کارخانجات می‌تواند مشمول این دسته باشد.

ابتدایی‌ترین پشم سنگ خام، نوع فله‌ای است که پس از تولید بدون افزودن مواد پیوند  دهنده مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. مقاومت حرارتی و صوتی بالا و غیر قابل احتراق بودن از ویژگی‌های این نوع عایق است. برای پوشش‌دهی مناسب فضاهای غیرمسطح که شکل منظمی ندارند، جدار دودکش‌ها و اگزوزهای صنعتی و همچنین در لنت خودروها برای بهبود عملکرد ترمز و کلاچ استفاده می‌شود.

نقطه ذوب آن حدود 1300 درجه سانتی‌گراد است و از انتشار آلودگی های شیمیایی و گازهای آلاینده سمی جلوگیری می‌کند و پایداری فیزیکی و شیمیایی بسیار بالایی دارد.

جالب است بدانید که پشم سنگ، به ویژه پشم سنگ لوله‌ای نسبت به سایر رویه‌ها و پوشاننده‌ها درصد بیشتری از حرارت و صدا را خنثی می‌کند، انواع قارچ و باکتری‌ها در آن رشد نمی‌کنند و حشرات موذی به سراغ آن نمی‌روند

نکات ایمنی و موارد بهداشتی

1-    قبل از نصب عایق‌ها از دستکش مخصوص، ماسک و عینک استفاده کنید.

2-    درصورت تماس الیاف با پوست بدن ممکن است سوزش و التهاب پیش بیاید، ناحیه تماس‌یافته را با آب و صابون بشویید. تماس این ماده با بدن، خطر جانی ندارد.

3-    درصورت برش خوردن الیاف، گرد آن در هوا منتشر می‌شود، بهتر است درها و پنجره ها هنگام کار باز باشند و کودکان در محل نباشند.

4-    دقت داشته باشید که پشم سنگ بدون افزودن مواد آب‌گریز مایل به جذب آب است و بهتر است در طی انجام مراحل نصب در مناطق شرجی و مرطوب، روی آن با پلاستیک پوشانده شود.

 

  پشم سنگ آسام

 مرکز فروش پشم سنگ آسام معتبرترین مرکز فروش پشم سنگ لوله‌ای است. همچنین انواع عایق پشم سنگ لحافی، پتویی، تخته‌ای، لوله‌ای، فله‌ای و عایق بندکشی نانو هم توسط این مجموعه عرضه می‌شود. برای مطالعه آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها درخصوص عایق‌ها و پوشاننده‌های منازل مسکونی و تأسیسات صنعتی مانند عایق نانو ایزوگام پایه آب، توری و مش فیبرگلاس، عایق‌بندی کولر آبی و عایق نانو بتدکشی به وبسایت این مجموعه  به نشانی www.asamrockwool.com  مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت محصولات و آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد و نصب پشم سنگ لوله ای و سایر عایق‌های حرارت و برودت، با مشاورین حرفه ای آسام در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار