اطلاعات تماس
  • 024323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256295819201

معرفی ۳ تا از بهترین تولید کنندگان سولفات مس صنعتی

کد: 140104256295819201

https://bit.ly/3IFGMuB

، (اخبار رسمی): سولفات مس یکی از مهمترین فراورده های شیمیایی عنصر مس است که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. ما در این گزارش شما را با 3 مورد از بهترین تولید کنندگان سولفات مس صنعتی در جهان آشنا خواهیم کرد.

معرفی ۳ تا از بهترین تولید کنندگان سولفات مس صنعتی
بهترین تولید کنندگان سولفات مس در جهان

سولفات مس از ایتدا تا کنون به دلیل استفاده های زیادی که در صنعت های مختلف دارد باعث شده همواره اهمیت بالایی داشته باشد.
یکی از بااهمیت ترین کاربرد های سولفات مس استفاده از آن در صنعت کشاورزی است، یکی از ویژگی های سولفات مس خاصیت ضد قارچی آنهاست که بسیاری از کشاورزان با استفاده از مخلوط بردوفیکس که سولفات مس جزو ترکیبات اصلی آن است به محافظت از گیاهان خود می‌پردازند.

یکی از نیازهای مهمی که گیاهان دارند نیاز به مس است که کشاورزان با استفاده از سولفات مس یا کودهایی که شامل سولفات مس هستند این نیاز را برطرف می‌کنند.

سولفات مس مصرف دیگری که دارد برای کنترل جلبک ها در آب‌ها کاربرد دارد که می‌توان از آن برای استفاده در استخرها و برکه‌ها استفاده کرد، اما باید به این مساله توجه کرد که استفاده بیش از حد آن خطراتی برای اکوسیستم به وجود می آورد به همین دلیل برای استفاده از آن باید احتیاط کرد.

دامداران نیز از سولفات مس استفاده می‌کنند تا مقدار مس مورد نیاز حیوانات خود را تامین کنند که این مواردی که خدمت شما عرض شد تنها بخشی از کاربرد های سولفات مس است که اهمیت تولید سولفات مس را دوچندان می کند. کارخانه بزرگی مشغول به تولید سولفات مس هستند که می توان یه شرکت آپادانا پارسه زنجان، کارخانه مانیکا  و گلوبال کلسیوم  اشاره کرد که در این مطلب شما را با آنها اشنا خواهیم کرد.

کارخانه گلوبال کلسیوم (Global calcium)

کارخانه گلوبال کلسیوم که در هند واقع شده است همواره یکی از بهترین تولید کننده ها و صادر کننده ها در سطح جهانی بوده است.

کارخانه گلوبال کلسیوم با در اختیار داشتن تکنولوژی پیشرو همواره بهترین محصولات شامل سولفات مس را تولید می‌کند.

کارخانه گلوبال کلسیوم در سال 1979 در استان کریشناگیری هند تاسیس شد و در سال های فعالیت خود در زمینه های مختلف علاوه بر مواد شیمیایی از جمله مواد دارویی واردشده است و محصولات مختلفی تولید می کنند.

کارخانه آپادانا پارسه زنجان (Apadana chem)

کارخانه آپادانا پارسه زنجان فعالیت خود را ازسال ۱۳۷۶ آغاز کرده و همواره در بیش از ۲۰ سال تجربه خود، کیفیت را هدف خود قرار داده است. آپادانا پارسه بعد از تامین نیاز های داخل کشور، به سمت تامین نیاز های منطقه هم قدم برداشته است.

اپادانا پارسه به بیش از ۴ کشور منطقه صادرات انجام می‌دهد که مهمترین آنها ترکیه است و هرساله چند ده تن صادرات دارد.

آپادانا تولید سولفات مس را در چند نوع انجام میدهد که می توان به سولفات مس پودری، سولفات مس شکری و سولفات مس کریستالی اشاره کرد که هر کدام استفاده های مخصوص خود ومشتریان منحصر به خود را دارا هستند.

آپادانا به تازگی به دنبال تولید مخلوط بردوفیکس خود نیز هست که به زودی آنرا وارد بازار خواهد کرد و باری دیگر سطح انتظارات مشتریان را با کیفیت عالی خود بالاتر خواهد برد.

کارخانه ایتالیایی مانیکا (Manica group)

مجموعه کارخانه های مانیکا فعالیت خود را در  سال ۱۳۲۶ در ایتالیا برای تولید محصولات دارای مس شروع کرده است که یکی از بهترین کارخانه های تولید سولفات مس حساب می‌شود.

مجموعه کارخانه های مانیکا  که شرکتی چند ملیتی حساب می شود متشکل از ۴ کارخانه در جاهای مختلف کره زمین است که کارخانه مرکزی در اسپا ایتالیا واقع شده است، کارخانه مانیکا کوبره در بارسلونا اسپانیا واقع شده است، کارخانه دیگر این مجموعه کارخانه در لیسبون کشور پرتغال واقع شده و در آخر کارخانه امیکرون صنعتی در تاراگونا اسپانیا واقع شده است.

کارخانه مانیکا ادعا می کند که همواره  برای تهیه مس مورد نیاز خود به سراغ تهیه کنندگانی می رود که خالص ترین مس را تولید می کنند تا به طبع درصد خلوص محصولات کارخانه های مانیکا که شامل سولفات مس، مخلوط بردوفیکس و ..... می‌شود در بالاترین حد خود باشد.

آنها می‌گویند که خریدن مس با خلوص بالا این امکان را به آنها می‌دهد تا حداکثر استفاده از مس را در چرخه های تولید کنند و در انتهای کار کمترین میزان هدر رفت را داشته باشد.

جمع بندی

یکی از بهترین کارخانه ها همانطور که در بالا به آن اشاره شد در کشورمان و در استان زنجان واقع شده است و جزو صادر کنندگان این محصول در خاورمیانه است که این پیشرفت افتخاری است برای ایران تا توانمندی خود در صنایع مختلف را به جهانیان نشان دهیم.

در بالا به کارخانه های برتر در تولید سولفات مس اشاره شد شما باید به این مساله توجه داشته باشید که برای تهیه سولفات مس کیفیت این محصول بسیار مهم است زیرا در ارتباط مستقیم با حیاتمان است استفاده کنندگان از سولفات مس شامل دامداران هستند که سولفات مس را به حیوانات خود می دهند و یا پرورش دهندگان ماهی و کشاورزان هستند که برای رسیدن به حداکثر بازده خود از این محصول ومحصولات دیگر استفاده می‌کنند.

سولفات مس به دلیل خاصیت ضد قارچی و نرم تن کش بودن خود در کنترل قارچ ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کنترل قارچ پای ورزشکاران در حوضچه آب که ورزشکاران در آن پای خود را قرار می دهند این ماده استفاده می شود و همچنین برای کنترل لارو حشرات در مناطق گرمسیری نیز از محلول دارای سولفات مس استفاده می شود

و برای نکته آخر به این مساله توجه کنید که برای تهیه سولفات مس حتما به درصد خلوص سولفات مس توجه کنید تا با توجه به نیاز خود بهترین نتیجه را بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 024323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار