اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021881*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256297619231

ترجمه رسمی متون و مدارک خود را به الف بسپارید

خدمات دارالترجمه رسمی الف / با انواع خدمات ترجمه رسمی ما آشنا شوید

کد: 140104256297619231

https://bit.ly/3PrDnSs

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب فرآیندهای رسمی و حقوقی که برای انجام اموری بین دو کشور مختلف یا به صورت بین‌المللی انجام می‌شوند، نیاز به ترجمه رسمی دارند. برای مثال صدور ویزا یکی از امور مهاجرتی است که مراحل مختلفی دارد و یکی از این مراحل بررسی مدارک متقاضیان است، این مدارک باید به صورت رسمی ترجمه شوند.

خدمات دارالترجمه رسمی الف | با انواع خدمات ترجمه رسمی ما آشنا شوید
نمایی از داخل ساختمان دارالترجمه رسمی الف

این‌ روزها مراکز زیادی تحت عنوان دارالترجمه رسمی در زمینه ترجمه مدارک متقاضیان مهاجرت یا اخذ ویزا فعالیت می‌کنند که بعضی از آن‌ها علیرغم دریافت مبالغ بالا دقتی در ترجمه‌های خود ندارند.

اغلب فرآیندهای رسمی و حقوقی که برای انجام اموری بین دو کشور مختلف یا به صورت بین‌المللی انجام می‌شوند، نیاز به ترجمه رسمی دارند. برای مثال صدور ویزا یکی از امور مهاجرتی است که مراحل مختلفی دارد و یکی از این مراحل بررسی مدارک متقاضیان است، این مدارک باید به صورت رسمی ترجمه شده و به سفارت کشور مورد نظر تحویل داده شوداما هر ترجمه‌ای قابل قبول نیست. چنین ترجمه‌ای باید به صورت رسمی و در دارالترجمه‌های مورد تایید قوه قضاییه مانند دارالترجمه رسمی الف انجام شود.

دارالترجمه الف خدمات مختلفی در زمینه دریافت مدارک بصورت غیر حضوری، ارسال برای مشتریان، دریافت تاییدیه‌های دادگستری و خارجه به مشتریان خود ارائه می دهد که تقریبا تمام نیازهای یک متقاضی مهاجرت را برطرف می‌کند.

البته ترجمه رسمی تنها یکی از خدمات دارالترجمه الف است و در این مطلب به بررسی کلیه خدماتی می‌پردازیم که در این دارالترجمه ارائه می‌شوند.

خدمات دارالترجمه رسمی الف

به طور کلی خدمات در زمینه ترجمه مدارک متقاضیان به صورت رسمی و غیر رسمی می باشد اما تنوع این خدمات و نحوه ارائه آن‌ها به مشتریان نسبت به بسیاری از مراکز بیشتر است.

بعضی از خدمات دارالترجمه رسمی الف به طور کلی به شرح زیر هستند:

ترجمه رسمی انواع مدارک هویتی، تحصیلی و کاری به زبان انگلیسی ترجمه رسمی انواع مدارک هویتی، تحصیلی، شغلی و... به زبان‌های فرانسوی ، روسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، ترکی استانبولی و آلمانی ترجمه مدارک از زبان‌های دیگر به زبان فارسی امکان ترجمه رسمی با ارسال اسکن با کیفیت از اسناد و مدارک از طریق واتس اپ ارسال و بررسی فایل ترجمه توسط مشتری قبل از پرینت نهایی پشتیبانی 24 ساعته از طریق واتس اپ ارسال با پیک رایگان ترجمه مدارک در کمترین زمان و بصورت فوری دریافت تاییدیه‌های دادگستری و امور خارجه بدون نیاز به حضور مشتری اخذ تاییدیه سفارت در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به حضور مشتری

ترجمه مدارک هویتی در دارالترجمه آنلاین الف

اولین گروه از خدمات، ترجمه مدارک هویتی است. این مدارک برای شناسایی هویت افراد استفاده می‌شوند و با اصطلاح مدارک شخصی هم شناخته می‌شوند. مدارک هویتی دسته‌بندی مختلفی دارند که تمام آن‌ها برای ارائه به سفارت نیاز نیست، البته در صورتی که قصد استفاده از این مدارک به هر علتی در کشورهای دیگر را داشته باشید باید آن‌ها را به صورت رسمی ترجمه کنید.

  • ترجمه مدارک تحصیلی

مدارک تحصیلی انواع مختلفی دارند که بسته به نوع مهاجرت و درخواست ویزا ممکن است یکی یا تمام آن‌ها مورد نیاز باشد. رایج‌ترین مدرک تحصیلی که در بیشتر انواع ویزاها ترجمه می شود همان گواهی فارغ‌التحصیلی است که تحت عنوان مدرک دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس، دکترا و... برای فردی که این دوره‌ها را با معدل قابل قبول گذرانده باشد، صادر می‌شود.

  • مدارک شغلی

بخش بعدی خدمات مربوط به ترجمه رسمی مدارک شغلی است. این مدارک هم جز مدارک مهمی هستند که برای دریافت انواع ویزاها از توریستی تا کاری مورد نیاز هستند. مدارک شغلی توسط سفارت کشورها معمولا با هدف اثبات توانایی مالی متقاضی ویزا، برای پرداخت هزینه‌های اقامت و زندگی در کشور مقصد مورد نیاز است و در مورد انواع مشاغل با شرایط خاص قابل انجام هستند.

خدمات دارالترجمه رسمی الف در زمینه سایر مدارک

سایر ترجمه مدارک که از خدمات دارالترجمه رسمی الف است، شامل مدارک زیر هستند:

خدمات ترجمه در دارالترجمه الف به چه زبان‌هایی انجام می‌شود؟

از نکات مهم در مورد خدمات الف که این دارالترجمه به یکی از بهترین مراکز برای انجام خدمات ترجمه رسمی تبدیل می‌کند، تنوع زبان‌هایی است که مدارک متقاضیان در این مجموعه مطابق با آن‌ها ترجمه می‌شوند.

زمان انجام خدمات توسط دارالترجمه رسمی الف

یکی از نکات مثبت در مورد خدمات دارالترجمه رسمی الف، انجام سریع خدمات با توجه به نوع درخواست متقاضی است. ما حتی در صورتی که مشتری سفارش خود را به صورت عادی ثبت کرده باشد هم نهایتا ترجمه را در 2 الی 3 روز کاری انجام می‌دهیم.

هزینه انجام خدمات در دارالترجمه رسمی الف

یکی از سوالات رایج مشتریان در مورد خدمات دارالترجمه رسمی الف، هزینه انجام آن‌هاست. هزینه انجام ترجمه در این مرکز و تمام مراکز دارالرترجمه سالانه تغییر می‌کند و توسط اداره امور مترجمین قوه قضاییه مشخص شده و به مرکز اعلام می‌شود.

دریافت تاییدیه‌های دادگستری و وزارت امور خارجه

یکی دیگر از خدمات، دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه است. این تاییدیه‌ها برای بعضی از مدارک خاص و توسط سفارت بعضی کشورها مورد نیاز هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دارالترجمه رسمی الف به آدرس اینترنتی www.aleftranslator.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دارالترجمه رسمی الف

دارالترجمه رسمی الف به عنوان اولین و تنها دارنده اپلیکیشن آنلاین ثبت و سفارشات ترجمه رسمی کشور بستری را فراهم کرده است که مخاطبین محترم در هر زمان و مکانی که هستند، بتوانند تنها با در اختیار داشتن یک موبایل هوشمند، فرایند وقت گیر و پیچیده ترجمه رسمی مدارک و اخذ تاییدات مورد نیاز را تنها با چند کلیک و با آپلود مدارک مورد نیاز انجام بدهند و ترجمه مدارک خود را در زمان تعیین شده دریافت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021881*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | رسانه‌ها