اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266299319240

سئو سایت فروشگاهی با سریرا

سئو سایت فروشگاهی

کد: 140104266299319240

https://bit.ly/3yLzO2G

، تهران , (اخبار رسمی): راه های زیادی برای جذب ترافیک وجود دارد، از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا تبلیغات پولی و ایمیل. با این حال، ترافیک جستجو تنها موردی است که قابل اعتماد، رایگان، خودکفا و نسبتا آسان است.

سئو سایت فروشگاهی
سئو سایت فروشگاهی

تجارت الکترونیک و فروش محصولات به صورت آنلاین در سراسر جهان در حال رشد است. اینکه بخواهید چیزهای آنلاین بفروشید یک جاه طلبی سالم است و چیزی بیش از وعده ثروتمندتر کردن شماست.

تجارت الکترونیک و فروش محصولات به صورت آنلاین در سراسر جهان در حال رشد است. اینکه بخواهید چیزهای آنلاین بفروشید یک جاه طلبی سالم است و چیزی بیش از وعده ثروتمندتر کردن شماست. با این حال، از آنجایی که تجارت الکترونیک بسیار گسترده است، رقابت شما به همان اندازه عظیم خواهد بود. احتمالاً با غول‌هایی مانند آمازون یا دیجی کالا در کشور خودمان رقابت خواهید کرد و حتی فروشگاه‌های کوچک‌تر ممکن است چالشی را ایجاد کنند.

سئو در درجه اول به تلاش اولیه نیاز دارد  پس از رتبه‌بندی، عملاً می‌توانید فروش خود را بدون هزینه‌های مکرر در خلبان خودکار قرار دهید.

اگر فروشگاه آنلاین شما در صفحه اول گوگل دیده نشود، هرگز بزرگ نخواهد شد. به همین دلیل است که مارکتینگ و سئو دست به دست هم می دهند تا فروش شما را افزایش دهند.

استراتژی  On-Page

سئوی On-Page  برای سایت های فروشگاهی به این معنی است که مطمئن شوید کلمات کلیدی شما در مکان های مناسب قرار دارند. این راهی است برای اطمینان از اینکه گوگل دقیقاً بداند صفحه شما در مورد چیست.

سئوی On-Page  ضروری است زیرا به شما کمک می کند در سایر ویژگی های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوید.

عواملی که شامل رتبه بندی برای SERP می شوند شامل موارد زیر است:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی سایت فروشگاهی

تحقیق کلمات کلیدی اولین قدم حیاتی در کمپین سئوی سایت فروشکاهی است.

اگر این قسمت را اشتباه جلو ببرید، یکی از این دو اتفاق می افتد:

  • شما کلمات کلیدی را برای رتبه بندی بسیار دشوار هدف قرار خواهید داد و به صفحه اول نخواهید رسید.
  • شما برای کلمات کلیدی که ترافیک جذب نمی کنند یا باعث خرید مشتریان نمی شوند رتبه بندی می کنید.
  • هیچ یک از این موقعیت ها ایده آل نیستند، به همین دلیل است که تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سئو سایت فروشگاهی بسیار مهم است.
    1. تعیین کنید که آیا کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب می کنید.
    مگر اینکه از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید، احتمالاً اطلاعات کلیدواژه عباراتی را که انتخاب کرده اید نخواهید داشت. شما باید سختی کلمه کلیدی، حجم جستجو و قصد خریدار را تعیین کنید تا بدانید از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید.
    با استفاده از Google Keyword Planner، می توانید حجم جستجوی تقریبی و CPC را برای تعیین قصد خریدار پیدا کنید.
    2. کلمات کلیدی را از طریق تحقیقات رقبا پیدا کنید.
    اگر رقبای دارید که در نتایج جستجو رتبه بالاتری نسبت به شما دارند، می‌توانید از سایت آنها برای دریافت ایده‌های کلمه کلیدی استفاده کنید. ابتدا کلمه کلیدی خود را در گوگل تایپ کنید، یک رقیب را انتخاب کنید و صفحات دسته بندی و محصولات آنها را برای کلمات کلیدی احتمالی اسکن کنید.
    همچنین مهم است که breadcrumbs را در سئو سایت فروشگاهی در نظر بگیرید، یک عملکرد ناوبری پیشرفته که به گوگل کمک می کند سایت شما را اسکن و فهرست بندی کند.
    3. از Ahrefs برای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید.
    صفحات محصولات
    صفحات محصول و دسته‌بندی بدون شک مهمترین صفحات برای رتبه‌بندی هستند. اگر شخصی آنها را در گوگل پیدا کند، بلافاصله به تمام محصولات شما در آن دسته دسترسی خواهد داشت.
    برای بهینه سازی صحیح صفحات فروشگاه، باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در مکان های زیر قرار دهید:
    • در URL در تگ عنوان (H) داخل محتوا در alt تصاویر در metadata

    Technical SEO
    هنگام انجام سئو تکنیکال سایت فروشگاهی، بررسی و درک جنبه های زیر از سایت شما بسیار مهم است:

    •    معماری وب سایت
    •    Page speed
    •    ریدایرکتها
    •    لینک سازی داخلی
    •    HTTPs
    •    Mobile responsive
    •    Hreflang
    •    Sitemap
    •    فایل ربات

    سنجش موفقیت سئو
    سئو به اندازه پرداخت به ازای کلیک (PPC) کوتاه نیست، شما نمی توانید بلافاصله پس از صرف یک روز تبلیغات، ROI را محاسبه کنید. در عوض، نشانه‌ها ظریف‌تر هستند و با تکیه بر افزایش‌های کوچک در رتبه‌بندی، بیشتر طول می‌کشند.
    به جای اینکه به دنبال بهبود رتبه بندی فوری باشید، به دنبال سرنخ های ظریف تر هستید، از جمله:
    · افزایش ترافیک جستجو
    · صفحه فرودی که ترافیک جستجو به آن می رسد
    این دو اطلاعات می توانند تعیین کنند که برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید. سپس، می‌توانید یک جستجوی ناشناس Google انجام دهید تا ببینید در کجا هستید.
    کلام پایانی

    راه های زیادی برای جذب ترافیک وجود دارد، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات پولی و ایمیل. با این حال، ترافیک جستجو تنها موردی است که قابل اعتماد، رایگان، خودکفا و نسبتا آسان است.
    اگر می خواهید سایت شما ترافیک قابل توجهی به دست آورد و بازدیدکنندگان مورد انتظار شما را دریافت کند، یادگیری نکات و  استراتژی‌های سئوی سایت فروشگاهی را می توانید از شبکه تبلیغاتی سریرا بخواهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تبلیغاتی سریرا

سالها تجربه و دانش را گرد هم آوردیم تا در قالب مجموعه ای حرفه ای به رونق بیشتر کسب و کارها کمک کنیم. حاصل این همدلی و پشتکار مجموعه ای شد تحت عنوان شبکه تبلیغاتی سریرا که طیف وسیعی از کسب و کارها را پوشش داد. سریرا به کمک ابزارهای مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به تبلیغات شرکتهای بزرگ کمک کرد تا چه در بستر شبکه جهانی اینترنت و چه در بخش تبلیغات محیطی جایگاه ممتازی در میان رقبا پیدا کنند. بیش از یک دهه در مسیر پیشرفت و همگام با فناوری های روز دنیا در عرصه تبلیغات جلو رفتیم تا مشتریان خود را که آنها را جزو خانواده خود می دانیم به اهداف تجاریشان برسانیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]