اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266300019151

بهترین شرکت‌های ثبت برند و علائم تجاری در سال 2022

کد: 140104266300019151

https://bit.ly/3aQMoFH

، تبریز , (اخبار رسمی): ثبت علامت تجاری و نام شکرت، گام مهمی در راستای حفاظت از اعتبار، نام یا شعار شرکت شما نزد اداره ثبت اختراع و علائم تجاری است. در حالی که برخی از علائم تجاری تحت قانونی از مالکیت معنوی شما محافظت می کنند، اما این فرایند همیشگی نیست.

بهترین شرکت های ثبت برند و علائم تجاری در سال 2022
بهترین شرکت های ثبت برند و علائم تجاری در سال 2022

مدیران ثبت کاملترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‏ غرب کشور است.

خدمات ثبت علامت‌های تجاری، برند، شرکت و موارد دیگر که شرکت‌های ثبت آن‌ها را انجام می‌دهند؛ امروزه به کسب و کارها کمک می‌کند تا جلوی بسیاری از دردسرها و کلاهبرداری‌هایی که ممکن است رخ بدهد، گرفته شود. بخاطر اهمیت این موضوع، قصد داریم شما را با 2 تا از معتبرترین شرکت‌های خدمات ثبتی آشنا کنیم.

این شرکت‌ها عبارتند از:

  • راکت لویر (rocketlawyer)
  •  مدیران ثبت (modiransabt)

در ادامه با خدمات این 2 شرکت خدمات ثبتی بیشتر آشنا خواهیم شد.

راکت لویر (rocketlawyer) شرکت راکت لویر، همواره سعی کرده با ارائه خدمات حقوقیو ثبتی مقرون به صرفه، ساده و در عین حال در دسترس، پروسه خدمات ثبتی را برای افراد ساده بکند. امروزه نیز، این شرکت با افتخار توانسته است خدماتی را ارائه دهد، که میلیون‌ها نفر از صاحبان کسب و کارها به آن اعتماد دارند. راکت لویر راه حل‌های ساده‌ای برای رفع نیازهای حقوقی خانواده و کسب و کار شما ارائه می‌دهد. چه می‌خواهید یک سند حقوقی سریع و ساده به صورت رایگان داشته باشید، یا وضعیت حقوقی پیچیده‌تری دارید که نیاز به مشاوره یک وکیل دارد، RocketLower اینجاست تا به شما کمک کند.

از مزایا همکاری با این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروسه ارتباط گرفتن و مشاوره با وکیل را مقرون به صرفه و ساده می‌کند. تخفیف‌های زیاد، در صورت نیاز به نمایندگی قانونی رسمی کردن کسب و کار شما، با راه حل‌های سریع و آسان
  • شرکت مدیران ثبت (Modiransabt) مدیران ثبت کاملترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‏ غرب کشور است. شرکت مدیران ثبت modiransabt.com به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و از همان اوایل فعالیت خود، با افتخار توانسته است اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب کنید.
  • نگاه کارکنان در مجموعه مدیران ثبت نسبت به ارائه خدمات به مشتریان، مبتنی بر اعتماد و رضایت است. این شرکت با بازنگری مستمر در نگرش‌ها و عملکردمان، بیش از پیش مصمم و متعهد هستش تا بالاترین کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان را از آن خود کنید.
  •  «ما وظیفه داریم تا ضمن کسب اعتماد مشتریان و مدیران، نشان دهیم که تعهد بزرگتری را برای خود متصور هستیم و آن اینکه موفقیتمان در گرو موفقیت همه آنانی است که با ما در ارتباط هستند و با ما همکاری می‌کنند. بنابراین اگر به یک مشاور و مجری برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان نیازمند هستید، ما شما را حمایت می‌کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود.»

از خدمات مدیران ثبت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت موسسه غیرتجاری ثبت شرکت تعاونی ثبت شرکت سهامی خاص ثبت شرکت با مسئولیت محدود ثبت شرکت در منطقه آزاد راهنمای تعیین نام شرکت ثبت شرکت در تبریز ثبت تغییرات شرکت انحلال شرکت تمدید هیئت مدیره شرکت فروش و نقل و انتقال سهام شرکت ثبت برند تمدید برند ثبت اختراع ثبت طرح صنعتی انتخاب نام برند لیست طبقات علائم تجاری فروش و واگذاری برند آماده

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ثبت

مدیران ثبت کاملترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‏ غرب کشور است. نگاه ما در مجموعه مدیران ثبت نسبت به ارائه خدمات به مشتریان، مبتنی بر اعتماد و رضایت است. ما با بازنگری مستمر در نگرش‌ها و عملکردمان، بیش از پیش مصمم و متعهد هستیم تا بالاترین کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان را از آن خود کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حقوقی و قانون