اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266300119243

شیک ترین و جذاب ترین گوشواره جواهر

کد: 140104266300119243

https://bit.ly/3uPO7lB

، (اخبار رسمی): گوشواره جواهر به نوعی زینت دهنده ظاهر بانوان خوش سلیقه و سخت پسندی است که به زیبایی صورت و جلوه خاص خود در مهمانی‌ها اهمیت ویژه می دهند.

شیک ترین و جذاب ترین گوشواره جواهر
گوشواره زمرد و برلیان
شیک ترین و جذاب ترین گوشواره جواهر
گوشواره طلا و برلیان
شیک ترین و جذاب ترین گوشواره جواهر
گوشواره یاقوت سرخ

شیک‌ترین و جذاب‌ترین گوشواره جواهر کدام است؟

گوشواره جواهر به نوعی زینت دهنده ظاهر بانوان خوش سلیقه و سخت پسندی است که به زیبایی صورت و جلوه خاص خود در مهمانی‌ها اهمیت ویژه می دهند. در واقع استفاده از زیورآلاتی همچون گوشواره جواهر موجب می‌ شود تا در عین داشتن ظرافت، جذابیت منحصر به فرد و خاصی به خانم ها هدیه داده شود. از دیرباز تا کنون استفاده از گوشواره ها و آویز کردن آنها مرسوم بوده و یکی از مورد پسندترین وسایل زیبندگی بانوان به شمار می آمده است.

البته که استفاده از طلا و جواهرات مختلف بیشتر از همه نزد ملکه ها و فرزندانشان محبوبیت داشته اما امروزه استفاده از این نوع جواهرات لوکس و شیک مورد توجه اکثر افراد نیز بوده و به آن علاقه مندی خاصی نشان می دهند؛ به همین منظور گالری‌های متعدد و جواهر فروشی‌های مختلفی وجود دارند که می توانید با حس اطمینان خاطر یک خرید استثنایی و مقرون به صرفه از آنها داشته باشید.

یکی از این گالری‌های معتمد، گالری جواهرات کوه نور است که انواع زیورآلات و جواهرات با طراحی های ظریف و خاص را در مجموعه موفق و معتبر خود به مشتریان عزیز عرضه می دارد و می تواند شما را در انتخاب بهترین جواهرات مد نظرتان برای داشتن یک حس برازندگی و فوق العاده بودن یاری نماید.

اما برای انتخاب گوشواره جواهر نیازمند به شناخت این نوع زیورآلات با ارزش هستید که در ادامه به صورت کامل آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. از آن جایی که یکی زیورآلات اصلی هر سرویس جواهر و طلایی گوشواره است به همین جهت اولین فاکتور مهمی که برای خرید گوشواره جواهر و یا هر نوع گوشواره دیگر باید مد نظر قرار داد راحتی استفاده از آن خواهد بود.

به عبارت دیگر میخ، قلاب و یا حلقه های گوشواره که در قسمت لاله گوش قرار می گیرند نباید موجب آسیب دیدگی و یا وارد آمدن فشار و حس سنگینی به گوش شوند. حتما به این نکته اشراف دارید که گوشواره ها به دلیل وزن کم و سبکی که دارند به راحتی قابل استفاده هستند و می توان آنها را به عنوان یک هدیه ایده آل برای مناسبت های مختلف نیز انتخاب نمود.

البته که سلیقه و انتخاب افراد کاملا گوناگون و مختلف بوده اما خبر خوب این که در گالری جواهرات کوه نور نمونه جواهرات زیبا و شیک مخصوص افراد خاص پسند با سلایق مختلف موجود است که می تواند موجب درخشش همچون ماه افراد در مجالس بشود.

تاریخچه استفاده از گوشواره

در گذشته و امروز استفاده از گوشواره‌ها رونق بسیار داشته و تاریخچه آن به زمان مصر باستان و دوره رنسانس و باروک بر می گردد. البته در زمان های یاد شده استفاده از تنها یک گوشواره نیز رواج داشته و هر دو جنسیت زن و مرد از آنها استفاده می کردند؛ اما در کل استفاده از زیورآلاتی مانند گوشواره را تنها به عنوان زینت زنان می دانستند.

به همین دلیل در زمان رومیان و یونانیان استفاده از این زینت دهنده سبک و زیبا فقط به وسیله بانوان و زنان مرسوم بود اما در این بین و در فرهنگ کشورهای آفریقایی نقطه مقابلی نیز وجود داشته است؛ آن هم این که استفاده از گوشواره های درشت در این مناطق نشان از قدرت آنها بوده که توسط مردان نیز مورد استفاده قرار می گرفت. همچنین آویز کردن گوشواره در کشورهای خاورمیانه شرقی توسط مردان نیز یک امر عادی و روتین به شمار می آمده است.

جالب است بدانید که در قرن نوزدهم میلادی استفاده از گوشواره ها رسمیت خود را از دست دادند و مجدداً در دهه بیستم پا به عرصه مد گذاشتند؛ چرا که در آن زمان دستگاه های سوراخ کننده گوش با روش های آسان و بدون درد روی کار آمدند و همین امر موجب تمایل نشان دادن افراد به استفاده مجدد از گوشواره‌ها و همچنین سوراخ کردن گوش ها شد.

انواع مدل‌های گوشواره جواهر

طراحان صنعت جواهرسازی طرح های مختلفی را برای گوشواره‌ها ارائه داده اند که برخی از آنها عبارتند از:

  •        گوشواره های میخی
  •         گوشواره های قطره ای
  •         گوشواره های آویزی
  •        گوشواره های حلقه ای
  •        گوشواره های لوستری یا چند شاخه
  •        گوشواره های بخیه ای یا رشته ای
  • هر کدام از این مدل ها بر اساس فرم های گوناگون صورت مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

    انتخاب مناسب گوشواره جواهر بر اساس فرم صورت

    بدون شک فرم صورت افراد با یکدیگر مشابه نیست و انتخاب نادرست در هنگام خرید می تواند اشتباها موجب کشیدگی، پهن شدن و یا چاق به نظر رسیدن فرم صورت شود‌؛ به همین علت طراحان صنعت زیبایی و جواهرسازی انواع مختلف گوشواره را بر اساس فرم های گوناگون صورت طراحی و به بازار عرضه کرده اند که به شرح زیر می باشند.

  •        صورت های گرد
  • گوشواره مناسب برای فرم صورت گرد گوشواره های آویز و بلند است که موجب می شوند تا صورت به شکل کشیده تر و لاغرتر دیده شود. استفاده از گوشواره های بزرگ و گرد و همچنین دکمه ای و حلقه ای برای صورت های گرد پیشنهاد نمی گردد.

  •         صورت های کشیده
  • استفاده از گوشواره های پهن موجب می شود تا صورت های کشیده و باریک، پهن تر دیده شوند؛ برای همین انتخاب گوشواره های میخ دار، آویز کوتاه و حلقه ای متوسط یا بزرگ می تواند گزینه مناسبی برای صورت هایی با فرم کشیده باشند.

    البته که گوشواره های گرد نیز موجب می ‌شوند تا صورت های کشیده و باریک به صورت پهن تر و پرتر دیده شوند.

    قیمت خرید گوشواره جواهر از گالری جواهرات کوه نور

    به نقل از خبرگزاری اخبار رسمی گالری جواهرات کوه نور  https://koohnoor.com/با کمترین میزان اجرت و بهترین کیفیت اقدام به عرضه و فروش انواع جواهرات کرده است که البته در فروشگاه اینترنتی این مجموعه نمونه های مختلف به معرض نمایش گذاشته شده اند و می توانید با مشاهده هر کدام از آنها یک انتخاب درست و مقرون به صرفه داشته باشید. برای خرید گوشواره جواهر و دیگر جواهرات می توانید با ارائه و طرح انتخابی خود در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    صنعت و تولید | تجارت و بازار