اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286303019075

آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس

سئو در اصفهان

کد: 140104286303019075

https://bit.ly/3aKs8Wt

، اصفهان , (اخبار رسمی): SEO  (سئو) مخفف عبارت Search Engine Optimization است و کلمه معادل بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. جامع ترین تعریفی که می توان از بهینه سازی موتور های جستجو ارائه کرد به صورت زیر است:

سئو در اصفهان
سئو در اصفهان

“به مجموعه فعالیت ها و اقداماتی که در طراحی سایت و کد نویسی آن، تدوین و تنظیم استراتژی های محتوایی، محتوا سازی و ساخت لینک های داخلی و خارجی صورت می گیرد، اصطلاحا “سئو” نام دارد که باعث میشود در جستجوهای کاربران در سرچ های گوگل، جایگاه بهتری را کسب کنید و در نهایت با جذب بیشتر بازدید کننده به سایت خود، به فروش بیشتر محصولات یا خدماتتان دست پیدا کنید.”

پس سئو را میتوان مجموعه‌ای از راه و روش‌های تغییر استراتژیک سایت ها دانست که این پروسه، به بیان با اهمیت ترین عوامل مرتبط صفحه و بالا بردن آن در صفحه نتایج جستجو ها در گوگل؛ می پردازد.

در ادامه این مطلب، قصد داریم به‌طور مختصر و مفید برای شما عزیزان به اهدافی که سئو آنها را دنبال میکند، ضروری ترین گام هایی که در سئو سایت ها باید برداشته شود و معرفی انواع سئو بپردازیم.

پس تا انتهای این مقاله با ما همره باشید…

سئو (SEO) چه اهدافی را محقق می کند؟

هدف اصلی سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو، کمک به بالا آوردن رتبه و جایگاه وب سایت شما، در میان جستجوهای کاربران موتور های جستجویی همچون گوگل است. به تبعیت از این هدف اصلی، تحقق موارد زیر نیز آسان تر خواهد شد.

طبیعتا هر چقدر رتبه بهتری در بین جستجوهای کاربران در موتور های جستجو داشته باشید، کاربران بیشتری از وب سایت شما دیدن می کنند.

سئو قوی، باعث ساخت و آگاه سازی مخاطبان و مشتریان بالقوه از برند می شود.

وقتی تعداد بازدید کننده از وب شما زیاد باشد، افراد بیشتری با برند و خدمات شما آشنا خواهند شد و در هر چقدر شما بتواندی بیشتر در معرض دید مخاطبان خودتان قرار بگیرید، بیشتر در ذهن و ناخودآگاه کاربران خواهید ماند  این موضوع میتواند برای برند شما بسیار مفید باشد.

فروش محصول و ارائه خدمت به کاربران را افزایش می دهد. به هر میزان که وب سایت شما کاربر و مخاطب داشته و برند شما شناخته شده تر باشد، نرخ فروش و ارائه خدمت بیشتری نسبت به رقبا خواهید داشت.

سئو استاندارد، هزینه تبلیغات را کاهش می دهد. وقتی شما در موتور های جستجو به کمک سئو رتبه بالایی داشته باشید، برای شناساندن خود به کاربران و افزایش ترافیک وب سایت تان به هزینه کمتری برای تبلیغات نیاز خواهید داشت.

خوب است این نکته را یادآور شویم که تحقق اهداف ذکر شده با سئو، نسبت به روش های تبلیغاتی زمان بیشتری نیاز دارد و شاید ماه ها طول بکشد، اما اگر بصورت تخصصی بهینه سازی موتور های جستجو را انجام دهید، یکی از تضمینی ترین روش ها را برای داشتن وب سایتی با ترافیک بالا خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام در اصفهان

مهم ترین گام های سئو (SEO) سایت ها

بهینه سازی موتور های جستجو، یک فرآیند دائمی و نسبتا زمان بر است و روش های مختلفی برای به دست آوردن جایگاه بالاتر در نتایج جستجوی کاربران گوگل وجود دارد که هر کدام، تاثیر مثبت خود را دارند.

 3 گام مهم برای موفقیت سئو یک سایت باید برداشته شود:

1- Technical SEO (سئو تکنیکال)

سئو تکنیکال، شامل مواردی مثل استاندارد سازی کد نویسی سایت ها و نشانه گذاری ها، رعایت کردن اصول سئو در طراحی، بهینه کردن سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و آیتم هایی از این قبیل است. قبل از شروع بازاریابی محتوایی، به یک فضای قدرتمند و وب سایت استاندارد به کمک سئو تکنیکال نیاز است.

2- Content marketing (بازاریابی محتوایی)

بازاریابی محتوایی، مواردی همچون کلمات کلیدی (key words) ارزشمند، آنالیز رقبای مربوطه، تنظیم استراتژی های محتوایی، ارائه محتوا های با ارزش، دسته بندی ها و برچسب گذاری ها و… را در برمی گیرد. بدون بازاریابی محتوایی، عملا موفقیت در بهینه سازی موتور های جستجو امکان پذیر نخواهد بود.

3- Targeted linking(لینک سازی هدفمند)

هر چند با سئو تکنیکال و ساخت و ارائه محتوای ارزشمند میتوانید به صفحه اول نتایج جستجو های گوگل و سایر موتور های جستجو برسید، اما برای رقابت بر سر جایگاه اول با سایت های قدیمی تر، شما به لینک سازی خارجی هدفمند برای سایت خود نیاز دارید.

تقسیم بندی انواع سئو(SEO)

به صورت کلی، بهینه سازی موتور های جستجو در 4 دسته جای می گیرند که این طبقه بندی بیش تر بر اساس مفاهیم اصلی سئو می باشد.

این طبقه بندی ها به صورت زیر است:

سئو داخلی (On Page SEO)

هر فعالیتی در راستای بهینه سازی موتور های جست و جو که داخل وب سایت صورت پذیرد، سئو داخلی نامیده می شود. از مواردی که در بخش سئو داخلی قرار می گیرند، میتوان به تولید و ارائه محتوای با ارزش که در سایت، انتخاب عناوین جذاب برای محتواها، بارگزاری تصاویر با کیفیت و تگ هاب بهینه شده اند اشاره کرد. در حقیقت، شما با سئو داخلی، وب سایت تان را برای بازدید کنندگان با ارزش تر می کنید.

بیشتر بخوانید: گوگل ادز در اصفهان

سئو خارجی (Off Page SEO)

هر بهینه سازی که در بستر خارج از وب سایت شما صورت پذیرد، سئو خارجی نامیده می شود. از مثال های سئو خارجی می توان به بک لینک ها، لینک سازی ها، استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغاتی و حتی برند سازی اشاره کرد.

سئو محلی (Local SEO)

سئو محلی، شامل بهینه سازی هایی است که برای یک منطقه جغرافیایی یا یک محله خاص صورت می گیرد که بنا به کسب و کار و لوکیشن آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به طور مثال سئو در اصفهان

نکته پایانی در مورد سئو(SEO)

سئو یا همان بهینه سازی موتور های جستجو، معیار های مختلفی دارد که با اهمیت ترین معیار را می توان کلمات کلیدی دانست. اگر در محتوا های وب سایت خود، کلمات کلیدی کسب و کارتان به درستی به کار رفته باشند و محتوا ها را برای کلمات کلیدی بهینه سازی کنید، قادر خواهید بود تعداد زیادی بازدید کننده از طریق سئو به سایت خود جذب کنید و حتی وب سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید!

در دنیای کسب و کار های اینترنتی، اهمیت سئو در اصفهان و قدرت سئو در اصفهان را دست کم نگیرید، چرا که می تواند کسب و کار شما را متحول کند!

رشد کسب و کار شما از اینجا آغاز می شود! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه می شود. تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای مارکتینگ رو به رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد. در آداس، بهترین های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان دور هم جمع شده اند.

منبع: سئو در اصفهان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ آداس

مسیر موفقیت کسب و کار شما از آداس میگذرد! این یک شعار نیست، بلکه پیشنهادی است که از یک تیم خلاق و توانمند به شما ارائه میشود.تیم متخصصی که سال هاست با چالش های واقعی دنیای کسب و کار روبه رو شده است و در یافتن خلاقانه ترین و بهترین راه حل ها تخصص دارد.

اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]