اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286303419076

میگوی صورتی بوشهر

میگو صورتی

کد: 140104286303419076

https://bit.ly/3RX5gDZ

، (اخبار رسمی): میگو گونه‌ای از سخت‌پوستان است که در اکثر آب‌های جهان وجود دارد. میگو بر خلاف ظاهرش که برخی بخاطر ظاهرش دوسش ندارند و به آن کم لطفی میکنند، بسیار لذیذه و نسبت به سایر غذاهای دریایی کالری کمتری دارد و یک غذای مقوی و رژیمی محسوب می‌شود.

میگو صورتی
میگو

میگو به کنترل فشار خون کمک می‌کند و سرشار از مواد معدنی و ویتامینی است که برای استفاده خانم های باردار و کودکان در حال رشد بسیار مناسب است و پیشنهاد می‌شود.

طبق امار، مردم ایران  به اندازه کافی میگو و غذای دریایی را مصرف نمی کنند. بنظرتون چرا؟

اولین دلیلی که به ذهن ها میاد اینه که به طور کامل از مزایای مصرف میگو برای سلامتی شون آگاهی ندارند و دومین و بهترین دلیلی که به ذهن من میرسد این است که نمی‌دانید از کجا باید میگوهای پاک شده را تهیه کنید. من به شما میگم که از کجا میگو و ماهی های تازه و غیر منجمد که رازانه پاک و بسته بندی می‌شوند تهیه کنین  و مهم ترین موضوع مد نظر ما این است که ارسال ها با تضمین تازگی محصول باشه که در صورت هر گونه نارضایتی، مبلغ پرداخت شده را  به شما برگردانند. برای خرید انواع ماهی‌ها و میگوهای دریایی تازه، با کیفیت و با قیمت مناسب می‌توانید رای کلمه او دریا کلیک کنید.

میگو چیست و چه خواصی دارد؟ در این باره برایتان بگویم؟
میگو گونه‌ای از سخت‌پوستانه که در اکثر آب‌های جهان وجود دارد.  میگو بر خلاف ظاهرش که بعضیا بخاطر ظاهرش دوسش ندارند و به آن کم لطفی می‌کنند، بسیار لذیذ است و نسبت به سایر غذاهای دریایی کالری کمتری دارد و یه غذای مقوی و رژیمی محسوب می‌شود.
میگو ارزش غذایی بالایی دارد و در عین حال کلسترال و مواد مضربسیار کمی دارد.
این میگو صورتی، ضد سرطانه و از ابتلا به بیماری الزایمر جلوگیریمی‌کند. مقالاتش معتبرش را میتونین مطالعه کنید.
میگو منبع غنی از  آهن است و برای استفاده افرادی که کم خون هستند، بسیار مناسب. پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید.

میگو به کنترل فشار خون کمک می‌کند و سرشار از مواد معدنی و ویتامینی است که برای استفاده خانم‌های باردار و کودکان در حال رشد بسیار مناسبه و پیشنهاد می‌شود.
میزان کالری میگو خام
ارزش غذایی میگو خام به ازای ۱۰۰ گرم:
چربی کل: 88/0 گرم
کلسترال: 124 میلی گرم
سدیم: 566 میلی گرم
کلسیم: 53 میلی گرم
ویتامینA: ۱۷۷ IU
پراتئین: ۱۳.۲۷گرم
بنابراین هر  ۱۰۰ گرم میگوی خام به طور میانگین ۶۲ کالری دارد.
 

چرا میگو صورتی بوشهر اینقدر معراف است؟

میگو صورتی که خاص آب های اطراف بوشهره و جز بهترین میگوهای خاورمیانه است هست. بخاطر منطقه صیدگاهش توی مطاف، بخصوص ترین و پر طرفدار ترین میگو صورتی خاورمیانه شده است. میگو صورتی بوشهر در بهترین منطقه با بهترین تغذیه قرار گرفته که این یعنی وقتی بهترین تغذیه را داشته باشد پس بهترین کیفیت و ارزش غذایی را دارند.

 الان حتما از خودتان میپرسید که چه ویژگی دارد که اینقدر خاص شده است؟

رنگ: مطمئنا یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی میگو صورتی رنگش است. رنگ این میگو صورتی و ظاهر خیلی خوبی دارد که باعث می‌شود آدم حس خوبی به آن داشته باشد.

طعم بی نظیر : اگر چه همه انواع میگوها، خوشمزه هستن اما هیچکدوم توانایی رقابت با طعم عالی میگو صورتی ندارند.

خواص زیاد: میگوها به طور کلی خواص زیادی دارند و سرشار از انواع ویتامین‌ها، اسید چرب امگا ۳، مواد معدنی و غیره هستند. به همین دلیل برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند. اما میگو صورتی بوشهر در بهترین منطقه با بهترین تغذیه قرار گرفته که این یعنی وقتی بهترین تغذیه را داشته باشد پس بهترین کیفیت و ارزش غذایی را دارند.

 سایز های مختلف میگو اینجوری دسته بندی می‌شوند که:

  • میگو ریزه (خیلی ریز هستن و 150 تا 120 تا دونه اش می‌شود یه کیلو و دور ریزش به نسبت بقیه سایزها، زیاده و اکثرا این سایز  برای کتلت و شامی و خشک کردن میگو که بهش میگو آجیلی هم میگن استفاده می‌شود) میگو پلویی (حدودا 100 تا 80 دونه اش یک کیلو می‌شود و همینطور که از اسمش پیداس برای میگو پلو و حتی حشو میگو یا همون کتلت و شامی هم می‌شود استفاده کرد) متوسط (60عدد تا 70 عدد میگو از این سایز می‌شود 1 کیلو و برای سرخ کردن معمولی و سالاد میگو و همینطور فینگرفود میگو استفاده می‌شود) درشت (40 الی 50 عدد میگو صورتی در یک کیلو قرار میگیره. غذای مورد علاقه من سوخاری مخصوص با ادویه مخصوص و مزه دار کردن به راش بی نظیر بوشهری) شاه میگو (10 الی 15 شاه میگو،  یک کیلو می‌شود. اکثرا برای گریل کردن و سوخاری استفاده می‌شود بسیار سنگین هست و احساس سیری ایجاد می‌کند)

راهنمای خرید میگو بوشهر(دریایی و پرارشی)

برای خرید میگو باید به تازه بودنش توجه کرد که نکته بسیار مهمی است، میگو تازه، شاداب و بدون له شدگی، بسیار خوش طعم و بدون بوی آزار دهنده است.

برخی شرکت ها برای آسان کردن کار مردم میگو را بصورت فریز و پاک شده تولید و عرضه می کنن اما شما می‌توانید بصورت مستقیم و تازه میگو را به دو صورت (پاک شده و پاک نشده) بسته بندی شده تهیه کنیند، او دریا سفارش میگو پاک شده شما را قبول می‌کنند (هر مقدار که بخواهید و برای هر کجا که زندگی می کنید میفرستد). کارتان را بسیار راحت می‌کنیم.

کافی است با ما تماس بگیرین-09308983739- یا از طریق واتساپ و اینستاگرام [email protected]در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی