اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286303917970

چگونه با چاپ کاتالوگ برند سازی کنیم ؟

کد: 140104286303917970

https://bit.ly/3cNpM9X

، (اخبار رسمی): راه‌حل‌هایی وجود دارد که شما و کسب‌وکارتان به خاطر آن‌ها در خاطر خواهید ماند. چاپ کاتالوگ، چاپ کیف دستی، چاپ بروشور، چاپ هدایای تبلیغاتی و سایر محصولات چاپی به شما کمک خواهد کرد.

چگونه با چاپ کاتالوگ برند سازی کنیم ؟
چگونه با چاپ کاتالوگ برند سازی کنیم ؟

ماندگار ماندن نتیجه استفاده از محصولات چاپی و تبلیغاتی مناسب مانند چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ کیف، چاپ هدایای تبلیغاتی و غیره است. اگر می خواهید گام های درستی در این مسیر بردارید، باید مشاوره بگیرید.

استودیو هنر امروز یکی از مجموعه هایی است که در این زمینه فعالیت می کند و می تواند به کارآفرینان مختلف مشاوره و همچنین بهترین مشاغل تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ فوری لوگو، چاپ لیبل و چاپ جعبه را ارائه دهد.

اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید. همانطور که نحوه چاپ کاتالوگ و مزایای آن برای کسب و کار شما را بررسی می کنیم، شرکت خدمات استودیو هنر امروز را نیز معرفی می کنیم.

کاتالوگ چیست و چه کاربردی در امر تبلیغات دارد؟

کاتالوگ را می توان مجموعه کاملی از اطلاعات کاربردی و مفید دانست که برای ارائه یک شرکت یا خدمات و محصولات آن به مشتری ارائه می شود.

اطلاعاتی که در کاتالوگ ارائه می شود معمولاً به صورت بروشور است و با مطالعه آن به مشتریان کمک می کند تا در مورد استفاده از محصولات یا خدمات شرکت مذکور تصمیم بهتری بگیرند.

یکی دیگر از مزایای چاپ کاتالوگ این است که صاحب هر کسب و کاری می تواند داده ها و جزئیات محصول یا خدمات خود را در آن درج کند تا مشتری با مطالعه آن به طور کامل با خدمات و اینکه چه محصولاتی است آشنا شود.

کاتالوگ باید موثر باشد. به این معنا که از جمله اهداف آن، تعریف و طراحی موضوعات روشن است. شاید با تعاریفی که ارائه کردیم به نظر برسد که کارکرد آن همانند بروشور است، در حالی که چندان زیاد نیست. زیرا بروشور فقط به ارائه محصول می پردازد و گاهی علاوه بر کارکرد اطلاع رسانی جنبه آموزشی نیز دارد.

شرکت های تبلیغاتی معمولا در هنگام طراحی یک کاتالوگ حرفه ای چندین نکته مهم را در نظر می گیرند که در ادامه به آنها می پردازیم. برای سفارش خدمات چاپ کاتالوگ در استودیو هنر امروز روی دکمه زیر کلیک کنید

کاتالوگ به چه روش‌هایی چاپ می‌شود؟

نکته مهمی که در این قسمت باید به آن پرداخته شود این است که شرکت های تبلیغاتی اغلب از مقوای برش محکم و ضخیم A4 برای چاپ کاتالوگ استفاده می کنند که باعث استحکام و دوام بیشتر کاتالوگ ها می شود.

گاهی اوقات برخی از صاحبان مشاغل می خواهند کاتالوگ مجموعه آنها در اندازه ها و برش های دیگری چاپ شود که شرکت های تبلیغاتی بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند. اما اندازه کاغذ A4 برای این امر رایج است.

قبل از صحبت در مورد نحوه چاپ کاتالوگ، لازم است به نکاتی اشاره شود که چاپگرها باید در طراحی کاتالوگ به آن توجه کنند.

  • نگارش محتوا باید کامل باشد تا مشتری با مطالعه آن به درک صحیحی از خدمات و محصولات ارائه شده دست یابد.
  • عکس های با کیفیت و خلاقانه باید در کاتالوگ استفاده شود. به نحوی که با مطالب مندرج در کاتالوگ مرتبط باشد.
  • چیدمان محتوای متنی در کاتالوگ نیز یکی دیگر از موارد مهم است. به طوری که هماهنگی و تداوم آن توجه خواننده را به خود جلب کند و او را به خواندن انتهای فهرست برانگیزد. به شرطی که از اغراق و استفاده از جملات اغراق آمیز به شدت پرهیز شود.
  • انتخاب فونت مناسب از دیگر مواردی است که در چاپ کاتالوگ باید در نظر گرفته شود. زیرا این نکته یک امر حرفه ای است و نمی توان از تمامی فونت ها در چاپ کاتالوگ استفاده کرد. همچنین عناوین باید بزرگتر و پررنگ نوشته شوند و زیرنویس ها فقط پررنگ باشند.
  • اندازه و وزن کاتالوگ باید به اندازه ای باشد که بازاریاب یا مشتری به راحتی آن را بخواند یا حمل کند.
  • در مورد روش و روش چاپ کاتالوگ فوری نیز لازم به ذکر است که کاتالوگ در حال حاضر به دو صورت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگ انجام می شود که در زیر به مزیت های هر کدام اشاره می کنیم.

چاپ افست کاتالوگ

چاپ افست از کیفیت بالایی برخوردار است و اگر صاحبان مشاغل مختلف زمان کافی مثلاً 10-7 روز دارند، بهتر است از روش چاپ افست استفاده کنید. زیرا نه تنها باعث افزایش کیفیت کار می شود بلکه بیش از 1000 قطعه قابل چاپ می باشد.

چاپ دیجیتال کاتالوگ

اگر وقتتان کم است و می خواهید تعداد کمی کاتالوگ را چاپ کنید، می توانید دیجیتالی شوید. زیرا این روش سریعتر از چاپ افست انجام خواهد شد اما در مقایسه با آن قیمت بالایی دارد. این مزیت تحویل فوری باعث می شود قیمت بالای این روش چاپ اهمیت کمتری داشته باشد.

چاپ جعبه چیست و چه نقشی در بازاریابی دارد

امروزه استفاده از چاپ جعبه و بسته بندی محدود به محافظت از یک محصول نیست، بلکه به عنوان یک ابزار بازاریابی، ایجاد سهمیه تجاری و افزایش فروش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 بسته بندی یک محصول به اندازه خود محصول در تصمیم گیری مصرف کننده نقش مهمی دارد.
بسته بندی و جعبه شامل کلیه فعالیت های مربوط به طراحی، ارزیابی و تولید پوشش محافظ برای یک محصول می باشد. در واقع ظروف و جعبه ها تلفیقی از علم، هنر و فناوری هستند که در مراحل توزیع، نگهداری، فروش و مصرف، محصول را از هرگونه آسیب زیست محیطی محافظت می کنند.

چاپ کاغذ بسته بندی لباس و جعبه علاوه بر محافظت از محصول، در جذابیت محصول برای مشتری نیز نقش بسزایی دارد.

پس از علامت گذاری محصول، طراحی بسته بندی و جعبه و برچسب گذاری آن ضروری است. برندسازی، بسته بندی و لیبل گذاری فعالیت های بسیار تخصصی هستند که نیاز به خدمات کارشناسان تبلیغاتی دارند.

در واقع این محصولی نیست که خریدار انتخاب می کند، بلکه برند به همراه بسته بندی و برچسب فروخته می شود. به عبارت دیگر، برند، بسته بندی و برچسب نشان دهنده محصول شماست.
یکی از راه های موثر تولیدکنندگان برای متمایز ساختن محصولات خود از محصولات رقبا، استفاده از روش های جدید بسته بندی و جعبه است. در واقع بسته بندی عاملی موثر در هویت محصول است که برندسازی و تبلیغات را برای محصولاتی مانند پوشاک، پوشاک و غیره امکان پذیر کرده است. 

همچنین بخوانید : چرا باید به بسته بندی کالا توجه کرد ؟

استودیو هنر امروز ارائه دهنده خدمات چاپی

چه بخواهید برای کسب و کار خود یک کاتالوگ یا جعبه چاپ کنید و یا محصولاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید و برند خود را از طریق آنها ارائه دهید، شرکت خدمات آریا هنر امروزبا بیش از 10 سال تجربه در این زمینه ارائه خدمات چاپ بوده است.

قادر به ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان؛ بنابراین می توانید چاپ کاتالوگ، چاپ کیف دستی، ست اداری و همچنین کارت ویزیت و لیبل و ... را به این مجموعه بسپارید. قیمت مناسب، کیفیت بالا و تحویل به موقع محصولات مورد نیاز شما از ویژگی هایی است که شرکت آریا هنر به آن پایبند است. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به سایت استودیو هنر امروز به آدرس ایمیل https://www.studioemrooz.com/ مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی