اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104296305516667

نکات مهم در خرید کمپرسور باد

چطور کمپرسور (پمپ) باد مناسب خود را انتخاب کنم؟

کد: 140104296305516667

https://bit.ly/3RILlZ4

، مشهد , (اخبار رسمی): کمپرسور باد از تجهیزات بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که عملکردهای متعددی نیز می تواند داشته باشد. در نتیجه آشنایی با فاکتورهای مهم جهت انتخاب پمپ باد مناسب به کاهش هزینه‌های اضافی کمک می کند. بهتر است با توجه به شرایط محیطی و تجهیزات جانبی مورد نیاز، کمپرسور باد با کیفیت و مطمئنی بخرید.

چطور کمپرسور (پمپ) باد مناسب خود را انتخاب کنم؟
چطور کمپرسور (پمپ) باد مناسب خود را انتخاب کنم؟

پمپ باد مناسب را می توان با توجه به کارایی مورد نظر و امکانات دلخواه انتخاب نمود. در نظر گرفتن موارد گفته شده قبل از خرید کمپرسور باعث می شود از هزینه های اضافی برای تعویض آن جلوگیری شود.

کمپرسورهای باد یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع  گوناگون می باشد که انواع مختلفی دارد. هر یک از انواع آن، قالبیت ها و معایب منحصر به فرد خود را دارند. فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب کمپرسور باد مناسب باید در نظر بگیرید. در این مقاله، این معیارها برشمرده می شود تا در انتخابتان به نتیجه دلخواه برسید.

در نظر گرفتن سلامت هوا در محیط های پیرامون تولیدی های تمیز، استفاده از کمپرسورهایی با منبع روغنی می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند. اکثر پمپ های باد برای روانکاری داخلی به روغن نیاز دارند و دود ناشی از آن ممکن است هوا را آلوده کند و در نتیجه به محصولات یا فرآیندهای تولید آسیب برساند. با انتخاب کمپرسور بدون روغن، این خطر کاهش می یابد.

با اینکه کمپرسورهای بدون روغن، گران تر هستند، ولی برای کارخانه هایی که وجود هوای پاک در اطراف آن ها اهمیت دارد، تنها انتخاب هستند. ممکن است هم چنان برای روغن کاری این کمپرسورها نیز به روغن نیاز باشد، اما در مکانیزم آب بندی این پمپ ها اطمینان حاصل می شود که هیچ روغنی وارد خود کمپرسور نمی شود. هزینه نصب اولیه پمپ های باد بدون روغن پایین است.

اولویت بندی بهره وری انرژی اگر روی یک پروژه ساخت و ساز طولانی کار می کنید، تهیه یک پمپ باد با راندمان بالا می تواند در دراز مدت هزینه اضافی را تا حد زیادی کاهش دهد. با معیارهای زیر می توانید یک پمپ باد کم مصرف انتخاب کنید:

  1. سرعت متغیر

کمپرسورهایی با سرعت متغیر (VSD) متناسب با افزایش یا کاهش خروجی، در مصرف انرژی و هزینه صرفه جویی می کنند. این پمپ ها در مقایسه با کمپرسورهایی با سرعت ثابت،

  1. گاز طبیعی

کمپرسورهای باد گاز طبیعی، به جای سوخت دیزلی یا الکتریسیته از گاز طبیعی استفاده می کنند و معمولا بازدهی آن ها بیشتر بوده و قابلیت بازیابی حرارتی بهتری از کمپرسور الکتریکی دارد. اگر بازدهی و ذخیره انرژی هدف اصلی شماست، استفاده از گاز طبیعی راه حل مناسبی می باشد.

محدودیت های حمل و نقل اگر ناچار به جابجایی پمپ باد از مکانی به مکان  دیگر هستید، یک کمپرسور قابل حمل و نقل، گزینه مناسبی است. پمپ های کوچک و سبک نیز می توانند انرژی تولید کنند، ولی در ابعاد فشرده و کوچک. البته این نوع از پمپ ها برای کارگاه های کوچک مناسب تر است.

تعیین لوازم جانبی مورد نیاز انواع مختلفی از تجهیزات جانبی با ویژگی های گوناگون برای پمپ های باد وجود دارد. به عنوان مثال، کوپلرها یا جداکننده های شلنگ باد، امکان اتصال ابزارهای متعدد را به پمپ باد ایجاد می کند تا مجبور نباشید برای تغییر کارایی، آن را جدا کنید.

برخی از پمپ های باد به جای درایوهای مستقیم، دارای سیستم محرک تسمه ای هستند که امکان عملکرد بی صداتری را فراهم می کند. اگر فکر می کنید به هر یک از این ویژگی های اضافی نیاز دارید، باید مطمئن شوید که نوع پمپ بادی که انتخاب می کنید، این قابلیت را داشته باشد.

جمع بندی پمپ باد مناسب را می توان با توجه به کارایی مورد نظر و امکانات دلخواه انتخاب نمود. در نظر گرفتن موارد گفته شده قبل از خرید کمپرسور باعث می شود از هزینه های اضافی برای تعویض آن جلوگیری شود. همیشه خرید کمپرسور باد را از یک فروشنده معتبر انجام دهید که کیفیت و کارایی آن را تضمین می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش