اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104306308816662

برند ژاک آندرل را می‌شناسید؟

کد: 140104306308816662

https://bit.ly/3v9kWd8

، (اخبار رسمی): برند ژاک آندرل یکی از برندهای محبوب پاریسی است که امروزه در بین ایرانی‌ها نیز جایگاه ثابت و ویژه‌ای پیدا کرده است. برند ژاک آندرل به صورت اختصاصی به تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست می‌پردازد.

برند ژاک آندرل را می شناسید ؟
برند ژاک آندرل

برند ژاک آندرل، دو محصول کاربردی و درمانی وجود دارد. این محصولات با بالاترین کیفیت و کارایی تولید و عرضه شده‌اند.

برند ژاک آندرل یکی از برندهای محبوب پاریسی است که امروزه در بین ایرانی‌ها نیز جایگاه ثابت و ویژه‌ای پیدا کرده است. برند ژاک آندرل به صورت اختصاصی به تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست می‌پردازد.

این نام  برای نخستین مرتبه در سال های 1960 در شهر شاتورو در بخش مرکزی فرانسه، زمانی بر سر زبانها افتاد که بنیانگذار آن با استفاده از طب گیاهی، ترکیب فیتو مدیسین سنتی شروع به تولید مواد بهداشتی در داروخانه فامیلی نمود.

بعد از گذشت قریب به 50 سال، امروزه آزمایشگاه های برند ژاک آندرل به عنوان یکی از مراکز مهم نوآوری در تولید محصولات بهداشتی، با استفاده از فرمولاسیون انحصاری از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.

تولید محصولات در حوزه بهداشت با پشتوانه دانش فنی، خلق ترکیباتی مدرن و خلاقانه، آموزش کادر فنی، راه اندازی خط تولید مدرن در چندین کشور، این برند را به یکی از بهترین های عرصه ی تولید محصولات بهداشتی تبدیل کرده است.

برند ژاک آندرل فعالیت خود را با راه اندازی کنفرانس های علمی و پژوهشی و حضور دائمی خود در صحنه تولید محصولات بهداشتی در زمینه های متنوع ادامه می دهد.

باوجود اینکه در دنیای کنونی، بازار رقابت بسیار قوی است، اما بزرگترین و اصلی ترین علت موفقیت آزمایشگاه ژاک آندرل، همکاری نزدیک و دائمی این شرکت با محققان مجرب، اساتید کار آزموده، دانشجویان نخبه و تمام کسانی که به تولید صنایع بهداشتی مشغول هستند، است.

این شیوه همکاری، امروز تحت نظارت دکتر اکرم فاضل و با کمک کارشناسان ارشد و کارشناسان جهان از جمله جناب آقای دیوید لام، متخصص کانادایی در امور فناوری، تحقیق و تولید صورت می گیرد.

از سایر همکاران این کمپانی محبوب می توان به ژان آندره برین اشاره کرد. ای پزشک داروساز که موفق به اخذ مدرک داروسازی خود با رتبه برتر از دانشگاه Chatenay Malabry فرانسه شده است با سابقه چندین سال تحقیق و تدریس، امروزه به ریاست سوسیته فرانسویز مشغول است.

دکتر اکرم فاضل یکی از شرکای اصلی برند ژاک آندرل است که وظیفه مدیریت بخش تحقیقات علمی، فرمولاسیون و نوآوری را در آزمایشگاه ژاک آندرل بر عهده دارد. ایشان دارای مدرک P.hD در میکروبیولوژی و بیوشیمی ژنتیک از دانشگاه ایالتی نیویورک آمریکا است.

برند ژاک آندرل برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری برای حفاظت از محیط زیست دارد که برخی از آن ها عبارتند از :

  • توجه و حمایت از گیاهان در خطر انقراض
  • استفاده حداقلی از محصولات کاغذی برای بسته بندی محصولات و تبلیغات برند
  • حمایت طولانی مدت از سازمان های مردم نهاد (NGO) حامی محیط زیست
  • کاشت درخت و گیاهان دارویی و تلاش برای افزایش فضای سبز در سطح جهان
  • عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و مخرب محیط زیست در تولید محصولات این برند فرانسوی

برند ژاک آندرل در سه بخش متفاوت به تولید محصولات بهداشتی خود می‌پردازد،  این سه بخش عبارتند از:

محصولات مراقبت از مو:

برند ژاک آندرل، محصولاتی بسیار با کیفیت و کاربردی در زمینه مو را به صورت اختصاصی تولید و به بازار عرضه می کند. این لاین از محصولات شامل شامپوهای تخصصی مانند شامپو های ضد ریزش مو و همچنین محصولات کاربردی روزانه می‌شود.

محصولات مراقبت از بدن:

برند ژاک آندرل ، دو محصول کاربردی و درمانی وجود دارد. این محصولات با بالاترین کیفیت و کارایی تولید و عرضه شده‌اند.

لاین محصولات مراقبت از پوست:

محصولات از برند ژاک آندرل حاوی کاربردی ترین محصولات با تنوع بسیار بالا هستند. از کرم های روز و شب تا کرم های ضد آفتاب را می توان در این لاین از محصولات پیدا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]