اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016310819269

آموزش آیلتس

موسسه آموزشی زبان آیلتس

کد: 140105016310819269

https://bit.ly/3IYdGqm

، (اخبار رسمی): آیلتس که از سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی گرفته شده است، یکی از تست‌های پذیرفته شده و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع یک آزمایش انگلیسی است و در این زمینه با آزمایش TOEFL آمریکایی مقایسه می‌شود.

آیلتس که برگرفته از سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی است، یکی از آزمون‌های پذیرفته شده و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان انجام می‌شود. آیلتس در واقع یک آزمون بریتانیایی است و از این نظر با آزمون تافل آمریکا مقایسه می‌شود.

آزمون آیلتس یکی از پرتقاضاترین آزمون های زبان بین‌المللی است و افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری را دارند معمولاً برای بررسی سطح زبان انگلیسی و دریافت گواهی پذیرش/ویزای خود در این آزمون الزامی هستند.

نمره این آزمون از سطح 0 تا 9 است، به طور کلی سطح 5 نمره متوسط ​​و 6 به بالا نمره خوبی در این آزمون محسوب می‌شود. با این حال، مدارس، دانشگاه‌ها، محل کار و کارفرمایان هستند که حداقل نمره 7 را به عنوان شاخص برای خود تعیین می‌کنند.

اما نمره قبولی یا تمدید در این آزمون معنی ندارد و تمامی افرادی که در این آزمون شرکت می کنند با توجه به دانش زبان انگلیسی نمره کسب خواهند کرد. کشورها و دانشگاه هایی که قصد پذیرش افراد را دارند در این آزمون حداقل نمره را برای افراد در نظر می گیرند. اکثر دانشگاه‌های معتبر کشورهای خارجی مدرک آیلتس را با نمره 6.5 به بالا می پذیرند و آن را مورد تایید می‌دانند.

برای اکثر داوطلبان شرکت کننده در آزمون آیلتس، زمان لازم برای یادگیری و اطمینان از نتیجه مطلوب بسیار مهم است. متأسفانه بسیاری از این افراد سال های زیادی را بدون یادگیری موثر و استفاده جدی از زبان انگلیسی سپری کرده‌اند و ناگهان به دلایل مختلف مانند مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور، نیاز به کسب نمره بالا در یک آزمون استاندارد بین المللی مانند آیلتس دارند پس یافتن یک موسسه آموزشی زبان آیلتس برای موفقیت بسیار با اهمیت است.

در بیش از 140 کشور جهان، آزمون آیلتس چهار بار در ماه در روزهای شنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود. این آزمون شامل دو مرحله کتبی و شفاهی است. در آزمون کتبی که 2 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد، مهارت شنیداری، خواندن و نوشتن شما ارزیابی می‌شود و در قسمت شفاهی توانایی شما در صحبت کردن یا صحبت کردن به زبان انگلیسی به مدت 15 تا 20 دقیقه مورد سنجش قرار می‌گیرد. به طور معمول، امتحان شفاهی یک هفته قبل از آزمون کتبی برگزار می‌شود.

این آزمون از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین المللی برای سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می کند و چهار مهارت نوشتن، خواندن، شنیدن و صحبت کردن را مورد آزمایش قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاه ها در کشورهای مختلف مانند کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده آزمون آیلتس را به رسمیت می‌شناسند. همچنین برای مهاجرت به کانادا، استرالیا و نیوزلند داشتن مدرک آیلتس الزامی است.

آزمون آیلتس به دو نوع آیلتس Academic و آیلتس General تقسیم می‌شود که هر دو نوع شامل چهار بخش شنیداری، خواندن، صحبت کردن و نوشتن است. که محتویات بخش خواندن و نوشتن یکسان و بخش شنیداری و گفتاری متفاوت است. مثلا در قسمت رایتینگ آزمون آکادمیک باید مقاله علمی بنویسید ولی برای آزمون عمومی باید نامه اداری بنویسید. به طور کلی، آیلتس Academic آمادگی متقاضیان را برای تحصیل در دانشگاه ارزیابی می‌کند.

گواهینامه آیلتس توسط کارفرمایان، متخصصان و مؤسسات کارگری در سراسر جهان پذیرفته می‌شود. در اکثر کشورهایی که زبان انگلیسی زبان غالب ارتباط بین افراد است، ارائه مدرکی که سطح زبان فرد را نشان دهد، پیش نیاز درخواست شغل در نظر گرفته می‌شود. آیلتس توسط موسسات در زمینه‌های مختلف حرفه‌ای از جمله درمان و بهداشت (پزشکی و داروسازی)، مهندسی، حقوق (وکالت)، حسابداری، اقتصاد، گردشگری و هوانوردی تایید و پذیرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]