اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016311918533

مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک دیگنیتی

تعمیرات تخصصی گیربکس دیگنیتی

کد: 140105016311918533

https://bit.ly/3J2AHID

، (اخبار رسمی): در ادامه می خواهیم به صورت تخصصی به بررسی تعمیر گیربکس دیگنیتی و سایر خودرو های چینی بپردازیم. همانطور که میدانید در کشور چین صنعت تولید خودروهای سبک و سنگین پیشرفت چشمگیری داشته است.

تعمیرات تخصصی گیربکس دیگنیتی
تعمیر گیربکس دیگنیتی

تعمیر گیربکس دیگنیتی و خودروهای چینی

در ادامه می خواهیم به صورت تخصصی به بررسی تعمیر گیربکس دیگنیتی و سایر خودروهای چینی بپردازیم. همانطور که میدانید در کشور چین صنعت تولید خودرو های سبک و سنگین پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت تا حد غیر قابل باوری بسیار زیاد است. به طوری که می توان اذعان داشت که ماشین های تولیدی در چین از تمام ماشین هایی که در اروپا تولید شده اند بیشتر می باشند. با توجه به قدرت تولیدات خودرو در چین، مسلم است که تعداد خودرو های چینی موجود در کشورهایی مانند ایران افزایش یابد. سازندگان خودرو های چینی که با ماشین های اروپایی رقابت می کنند در تلاش هستند، که از فناوری های جدید در ماشین های خود بهره ببرند. یکی از فناوری های مهم مربوط به گیربکس اتوماتیک است. این گیربکس‌ها کارایی بسیار زیادی دارند. در داخل دیگنیتی از این گیربکس نیز استفاده شده است. این گیربکس ها در مقایسه با گیربکس های قدیمی مقاوم و کارامد تر می باشند.

برای تعمیر گیربکس دیگنیتی باید به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کرد زیرا تعمیرات گیربکس های اتوماتیک تخصصی است. خرابی در خودروهای چینی مانند دیگنیتی اندکی بیشتر از خودرو های اروپایی مانند بنز و بی ام و است. یکی از خرابی های شایع که برای خودرو های چینی به وجود می آید خرابی گیربکس اتوماتیک است. خودرو دیگنیتی نیز از این قافله مستثنی ناست. گیربکس اتومات موجود در این ماشین بیشتر از سایر قسمت ها در معرض خراب شدن قرار می گیرد. توجه کنید که تعمیر گیربکس دیگنیتی و سایر خودرو های چینی در دسته تعمیرات تخصصی قرار می گیرد.

بررسی تعمیر گیربکس دیگنیتی

برای تعمیر گیربکس دیگنیتی در ابتدا باید میزان خرابی را مشخص کرد. اگر میزان آسیب گیربکس مشخص باشد، بدون اینکه نیاز به خارج کردن تمام قسمت های گیربکس باشد، میتوان آن را تعمیر کرد. اما اگر میزان آسیب گیربکس مشخص نبود، باید آن را به طور کامل از ماشین خارج کرد. تعمیرکار مربوطه بعد از پیدا کردن علت خرابی، اقدام به تعمیر گیربکس ماشین می کند.

در نهایت گیربکس تعمیر شده دوباره در داخل ماشین نصب می شود. هنگام خارج کردن گیربکس از ماشین باید به اتصالات گیربکس اتومات توجه کرد. اگر به این اتصالات توجه نشود امکان دارد سایر قسمت های خودرو دچار آسیب های جدی شوند.

این آسیب‌ها در دراز مدت تاثیرات مخربی در عملکرد ماشین شما خواهند گذاشت. تعمیر گیربکس باید مطابق با استانداردهای شرکت سازنده انجام شود. متاسفانه امروزه افراد زیاد که دانش کمی در این مورد دارند، شروع به تعمیر گیربکس های اتوماتیک کرده اند. همواره سعی کنید به افراد متخصص برای تعمیر گیربکس ماشینتان رجوع کنید.

گیربکس ماشین‌های چینی عمدتا به دو صورت دستی و نیمه اتومات تولید می شود. گیربکس ماشین های جدید چینی مانند دیگنیتی به صورت اتومات یا نیمه اتومات است. گیربکس های موجود در ماشین های چینی عموما در حالت های پنج، شش یا هفت سرعته قرار می گیرند.

گیربکس ماشین IX5 به صورت دستی پنج سرعته، است. اما گیربکس موجود در دیگنیتی به شکل گیربکس های اتومات CVT ساخته شده است. این گیربکس با کمک تسمه ها خود موجب تغییر یکپارچه دنده، متناسب با دور موتور یا RPM می‌شود. این عملکرد تا حد قابل قبولی در کاهش مصرف سوخت تاثیرگذار است. اما همواره این گیربکس ها در خودرو، موجب افزایش صدای موتور می شوند. البته می توان با عایق بندی محفظه کاپوت، سر و صدای زیاد موتور را کم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته